Wysłany: 2020-03-20, 12:35 Oryginalny gaźnik na ssaniu manualnym
Na początku chciał bym powitać wszystkich
Jakiś czas temu kupiłem samuraia 1.3. Po malowaniu całego cobrą przyszedł czas na mechanikę - aktualnie mam wsadzony przez poprzedniego właściciela gaźnik na manualnym ssaniu (przynajmniej tak wynika z serwisówki). Po ogarnięciu podciśnień które były źle popodłączane przyszedł czas na ssanie. Przede wszystkim nie mogę znaleźć żadnego manualnego elementu który by miał wpływ na sterowanie ssaniem. Czy w tym gaźniku występuje jakaś linka ssania? Dodatkowo napiszcie mi proszę czy mam dobrze popodłączane podciąnienia. Przepustnica na górze do sterowania ssaniem jest cały czas minimalnie uchylona na zimnym i ciepłym silniku.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2020-03-21, 11:47
Zmień serwisówkę bo masz Aisan na ssaniu automatycznym.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum