Wysłany: 2013-05-31, 19:38 odkręcenie koła pasowego wału
Panowie potrzebuję patentu. Rzadko mam jakis problem z autem ale teraz mam. Nie moge odkręcić tej nakrętki na klucz 17 od koła pasowego wału silnika. Próbowałem strzelać z rozrusznika, podkładałem pod koła klocki i nic trzyma jak całość.
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-05-31, 19:52
Wbijasz 5-tke, klucz z przedluzka i powinno puscic, jesli nie to naciagasz porzadnie a druga osoba musi mlotkiem puknac w nasadke i nie ma opcji zeby dalej trzymalo.
a widzisz i tu zapierniczyłem jak nowo przyjęty bo nie dałem 5 i wjechałem na gnotki co jeszcze wykąbinować pytam na zapas bo od rana jutro walczę dalej.
Jeśli chcesz odkręcić koło pasowe napędzające altka i wiatrak, to są tylko cztery śrubki i schodzi. A jeśli chcesz ruszyć koło zębate na wale to życzę powodzenia :D
Możesz dorzeźbić narzędzie które wejdzie w otwory w kole i skontruje odkręcanie.
_________________ yahoo33,
Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
To musi być galanty pneumat
Jak nie masz pomocnika to długi śrubokręt/pręt przez krzyżak i zaprzeć o podłogę/belkę.
Pytanie tylko co przy odpowiedniej długości przedłużki puści
OK Dzięki koledzy odkręciłem metodą Lexx-a Ale opornie siedziało bałem się że śrubę objadę.
Operacja się udała pacjent żyje- uszczelniacze wymienione, rolka , pasek i trochę rdzy zlikwidowane tu i tam
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-06-02, 14:49
Przy takich pracach zawsze trzeba odlaczyc akumulator.
Sposobem jaki wlasnie zaproponowalem odkrecilem przech chwila kolo z Discovery a dociagane jest ono 2x wiekszym momentem niz w samcu, metrowa rurka dala rade ;]
tak jeszcze teraz myślę że zawaliłem sprawę bo mogłem dla spokojności sprawdzić rozrząd - ustawiłem go identycznie jak stary czyli poznaczyłem wszystko. Ale czy stary by dobrze??? ja go nie wymieniałem. Niby wszystko chodziło fajnie i teraz tez ale .... został ten niedosyt
Może jak by było coś źle to odbiło by się to czkawką na LPG
patrzyłem za znakami ale nie bardzo wiedziałem gdzie są dla tego poznazyłem sobie.
na górze jest wyciecie w obudowie za kołem zębatym a na kole to ta dziura jedna mała ??
a dolne koło gdzie ma ?
nie zwracałem na to uwagi traz sobie próbuje przypomnieć
jak są znaki to chyba dobrze ktoś ustawił
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum