Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Czy to Cewka???
Pumeks 
świeżak


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 9
Wysłany: 2011-11-04, 08:48   Czy to Cewka???

Witam. Może tutaj uzyskam pomoc?!
Opis problemu.
1,3 gaźnik 91r
Kiedy silnik jest zimny po odpaleniu pracuje nie na wszystkie cylindry, dodaję gazu, trzymam około 1minuty/ czasami dłużej,
zaczyna chodzić normalnie i potem już wszystko ok.
w lecie jak jest ciepło i sucho to zdarza się to rzadko . na wiosnę i w zimie jest gorzej czasami muszę gazować nawet do 5min.
teraz tak.
Wymieniłem Świece , kable, kopułkę, palec. i nic to nie dało. Uszczelka pod głowica jest dobra żadnych płynów nie ubywa ani nie przybywa.
teraz jak temperatura spada lekko poniżej zera zanim zacznie pracować na 4 cylindry muszę go gazować ze 3min. Potem jedzie normalnie wszystko jest ok.
Czy to możne być cewka wysokiego napięcia???? Czy może jeszcze coś innego.?
Z góry dzięki Grzesiek G.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2011-11-04, 14:31   

Podłączam się do pytania. Mam taki sam problem. Może to kwestia złej regulacji gaźnika i z powodu zbyt bogatej mieszanki w benzynę, zlewa jedną ze świec?
A i jeszcze jedno: Kultura wymaga abyś się przywitał w "przywitalni" i nie traktował naszego forum jako "jednorazowa szybka pomoc"
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-11-04, 21:24   

Zimny silnik potrzebuje bogatej mieszanki.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2011-11-05, 08:13   

Zalewa go- albo masz za słabą kompresję -zmierz kompresję na cylindrach.Albo źle wyregulowany gaźnik. Raczej stawiam na słabą kompresję.A zawory regulowałeś kiedyś ??
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2011-11-05, 18:38   

Ja nie. :D
 
     
Pumeks 
świeżak


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 9
Wysłany: 2011-12-02, 12:46   

Zawory regulowałem, ciśnienie w cylindrach jest dobre. Nie wiem możne nowa kopułka tez jest uszkodzona?????
Silnik przebiera na pierwszym i czwartym cylindrze . Parę razy przegaruje i już wszystko ok :-/
Gaźnika nie ruszałem, nie mam pojęcia jak go regulować...
 
     
mirek372
rozgadany


Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 75
Wysłany: 2011-12-02, 17:20   

Witam . Wiadomo przyczyn może być bardzo wiele . Ostatnio leczę mój samochód odrobiną denaturatu . Powód - zbierająca się woda na dnie zbiornika paliwa (skraplanie przy zimnych temperaturach , "chrzczone" na wszelkie sposoby paliwo ). Bywało na wakacjach - gdzie tu najbliższy spożywczak bo nie szło jechać . Spróbuj z umiarem , może pomoże a na zimę też się taka kuracja przyda .
_________________
mirek372
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-12-02, 17:48   

Sprawdź Pumeks uszczelkę kolektora ssącego.Trzeba podobno prysnąć np.odrdzewiaczem w miejsce styku kolektora i głowicy.Jak zauważysz różnicę - znaczy uszczelka.Gdzieś to wyczytałem.
 
     
Pumeks 
świeżak


Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 9
Wysłany: 2012-07-18, 09:00   

Moze komuś się przyda takie info..

Mailem porostu za duże przerwy na świecach zapłonowych.
Zmniejszyłem i wszystko jest ok , Pięknie gada :-D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.