Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-15, 10:23
Korek wlewu paliwa.
StoQ 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-10-24, 08:57   

ma ktoś namiary na tego faceta ? moze bedzie miec jeszcze jeden koreczek :)

o a czy ten korek podejdzie do suzuki 1,3 na wtrysku z 1991 roku?
http://allegro.pl/korek-w...1893233776.html
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2011-10-24, 09:14   

gość napisał że podejdzie więc ma podejść :mrgreen: jak coś to musi ci zwrócić kase całą ;-)

tak nawiasem mówiąc miałem teraz uniwersalny korek i okazało się że przepuszczał wodę i bak miałem zapchany :-/ Więc oryginalny korek dobra rzecz
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2011-10-24, 12:47   

Hej
Ja w swoin sj 410 mam inny korek. Nie ma gwintu tylko dwie łapki na przeciwko siebie. Podobnie jak korek oleju. Ale moze starsze i na gaźniku miały inaczej.Znalazłem nowy cos koło 80zł na kluczyk
 
     
Gość

Wysłany: 2011-11-17, 21:49   

a gdzie znalazles ten za 80 zl?
 
     
StoQ 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 56
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-11-17, 22:18   

ja też mam taki w swojej 413 jakby od oleju takie dwie lapki naprzeciwko siebie. Ale niestety jeszcze nigdzie go nie znalazlem w normalnej cenie :) bo 120 czy 150 zł to jest złodziejstwo w biały dzień :D
 
     
punix 
zapaleniec


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 289
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-11-17, 22:27   

Taniej to trzeba obdzwonić handlarzy z allegro albo okolicy, ale z kluczykiem to też z 50-60zł trzeba dać.
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2011-11-18, 08:07   

Kupiłem w hurtowni sprawdzę czy mają jeszcze jeden. Bo coś gadali że to był ostatni.
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
slawekk 
świeżak


Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-02-19, 22:49   

Czy pamiętasz jakiej firmy masz ten korek ze skrzydełkami. Czy do diesla może być inny niż do benzyny ?

slawekk
 
     
paw3ł 
stały bywalec
Super Bike Maniac



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 249
Skąd: LOP
Wysłany: 2012-02-20, 21:04   

Ja mam siakiś korek na zbyciu z Samuraia, na kluczyk. Jak mi się będzie chciało to zrobię jutro fote.
_________________
SAMURAI obrzynek - 1.9D - 33" - szeroki most - szpera 100% - wincz - sping - itd...
CBR 1000RR REPSOL - zapierdalacz.
 
     
slawekk 
świeżak


Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-02-21, 00:12   

To proszę zrób zdjęcie. Jeśli jest ze skrzydełkami ustawiam się pierwszy do kolejki :)

slawekk
 
     
mirek372
rozgadany


Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 75
Wysłany: 2012-02-21, 19:02   

Ja mam od dawna tzw. korek uniwersalny (z żółtymi skrzydełkami) . Można go kupić np. na stacji benzynowej ( nieraz go tam widziałem ) . Jest bardzo wygodny do stosowania .
_________________
mirek372
 
     
slawekk 
świeżak


Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-02-21, 19:06   

Masz z zoltymi skrzydelkami zamykany na kluczyk?

Slawekk
 
     
mirek372
rozgadany


Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 75
Wysłany: 2012-02-21, 19:37   

Niestety one nie są na kluczyk . A więc nie nadają się na "paliwożerne parkingi" . Chociaż osobiście przestałem się nad tym problemem zastanawiać . Jest tyle bardziej atrakcyjnych tematów do kradzieży...
_________________
mirek372
 
     
tomaszpopiela 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 205
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2012-02-21, 19:40   

mirek372 napisał/a:
Ja mam od dawna tzw. korek uniwersalny (z żółtymi skrzydełkami) . Można go kupić np. na stacji benzynowej ( nieraz go tam widziałem ) . Jest bardzo wygodny do stosowania .


Kolego ten korek ma jedną bardzo poważną wadę jest nie szczelny.
Ja poszukuję oryginalny korek.
 
     
stormy 
świeżak



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 23
Skąd: Izabelin
Wysłany: 2012-02-21, 22:12   

tomaszpopiela napisał/a:

Kolego ten korek ma jedną bardzo poważną wadę jest nie szczelny.
Ja poszukuję oryginalny korek.


Idealnie pasują korki Gates o numerach:
20241 - bez kluczyka
10621 - z kluczykiem

Ja ostatnio kupowałem wersję bez kluczyka tutaj: http://motoplatforma.com/...i-sj-410-sj-413 i pasuje tak samo dobrze jak oryginalny.
 
     
slawekk 
świeżak


Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 18
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2012-02-22, 06:43   

Dziękuje za podpowiedź,szukam w hurtowni.

slawekk
 
     
mirek372
rozgadany


Dołączył: 23 Gru 2010
Posty: 75
Wysłany: 2012-02-22, 20:19   

Korek paliwa nigdy nie jest absolutnie szczelny . Jego uboczną funkcją jest na-odpowietrzanie zbiornika paliwa . Widziałem zbiornik zgnieciony przez podciśnienie .
_________________
mirek372
 
     
stormy 
świeżak



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 23
Skąd: Izabelin
Wysłany: 2012-02-22, 20:35   

mirek372 napisał/a:
Korek paliwa nigdy nie jest absolutnie szczelny . Jego uboczną funkcją jest na-odpowietrzanie zbiornika paliwa . Widziałem zbiornik zgnieciony przez podciśnienie .


Niestety nie masz racji. Korek ma być szczelny.
Zobacz w dokumentacji serwisowej Samuraja schemat układu paliwowego -> Section 5 "Emisson Control System" -> "Evaporative Emission Control System".

Jeżeli w zbiorniku wytwarza się podciśnienie to znaczy że jest uszkodzony "charcoal canister" a dokładnie znajdujące się w nim zawory (konkretnie dolny jest zalepiony błotem).
Jeżeli natomiast są problemy z nadciśnieniem to może być uszkodzony "charcoal canister" albo zawór BVSV.
_________________
Samurai '92 1,3
Subaru Outback '05
Jeep Cherokee '97
 
     
tomaszpopiela 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 205
Skąd: wlkp.
Wysłany: 2012-02-22, 20:54   

stormy napisał/a:
mirek372 napisał/a:
Korek paliwa nigdy nie jest absolutnie szczelny . Jego uboczną funkcją jest na-odpowietrzanie zbiornika paliwa . Widziałem zbiornik zgnieciony przez podciśnienie .


Niestety nie masz racji. Korek ma być szczelny.
Zobacz w dokumentacji serwisowej Samuraja schemat układu paliwowego -> Section 5 "Emisson Control System" -> "Evaporative Emission Control System".

Jeżeli w zbiorniku wytwarza się podciśnienie to znaczy że jest uszkodzony "charcoal canister" a dokładnie znajdujące się w nim zawory (konkretnie dolny jest zalepiony błotem).
Jeżeli natomiast są problemy z nadciśnieniem to może być uszkodzony "charcoal canister" albo zawór BVSV.

:shock:


nie miałem pojęcia że korek ma być całkowicie szczelny
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-02-22, 21:45   

Bzdura.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.