Hej
Ja w swoin sj 410 mam inny korek. Nie ma gwintu tylko dwie łapki na przeciwko siebie. Podobnie jak korek oleju. Ale moze starsze i na gaźniku miały inaczej.Znalazłem nowy cos koło 80zł na kluczyk
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 56 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2011-11-17, 22:18
ja też mam taki w swojej 413 jakby od oleju takie dwie lapki naprzeciwko siebie. Ale niestety jeszcze nigdzie go nie znalazlem w normalnej cenie :) bo 120 czy 150 zł to jest złodziejstwo w biały dzień :D
Ja mam od dawna tzw. korek uniwersalny (z żółtymi skrzydełkami) . Można go kupić np. na stacji benzynowej ( nieraz go tam widziałem ) . Jest bardzo wygodny do stosowania .
Niestety one nie są na kluczyk . A więc nie nadają się na "paliwożerne parkingi" . Chociaż osobiście przestałem się nad tym problemem zastanawiać . Jest tyle bardziej atrakcyjnych tematów do kradzieży...
Ja mam od dawna tzw. korek uniwersalny (z żółtymi skrzydełkami) . Można go kupić np. na stacji benzynowej ( nieraz go tam widziałem ) . Jest bardzo wygodny do stosowania .
Kolego ten korek ma jedną bardzo poważną wadę jest nie szczelny.
Ja poszukuję oryginalny korek.
Korek paliwa nigdy nie jest absolutnie szczelny . Jego uboczną funkcją jest na-odpowietrzanie zbiornika paliwa . Widziałem zbiornik zgnieciony przez podciśnienie .
Korek paliwa nigdy nie jest absolutnie szczelny . Jego uboczną funkcją jest na-odpowietrzanie zbiornika paliwa . Widziałem zbiornik zgnieciony przez podciśnienie .
Niestety nie masz racji. Korek ma być szczelny.
Zobacz w dokumentacji serwisowej Samuraja schemat układu paliwowego -> Section 5 "Emisson Control System" -> "Evaporative Emission Control System".
Jeżeli w zbiorniku wytwarza się podciśnienie to znaczy że jest uszkodzony "charcoal canister" a dokładnie znajdujące się w nim zawory (konkretnie dolny jest zalepiony błotem).
Jeżeli natomiast są problemy z nadciśnieniem to może być uszkodzony "charcoal canister" albo zawór BVSV.
Korek paliwa nigdy nie jest absolutnie szczelny . Jego uboczną funkcją jest na-odpowietrzanie zbiornika paliwa . Widziałem zbiornik zgnieciony przez podciśnienie .
Niestety nie masz racji. Korek ma być szczelny.
Zobacz w dokumentacji serwisowej Samuraja schemat układu paliwowego -> Section 5 "Emisson Control System" -> "Evaporative Emission Control System".
Jeżeli w zbiorniku wytwarza się podciśnienie to znaczy że jest uszkodzony "charcoal canister" a dokładnie znajdujące się w nim zawory (konkretnie dolny jest zalepiony błotem).
Jeżeli natomiast są problemy z nadciśnieniem to może być uszkodzony "charcoal canister" albo zawór BVSV.
nie miałem pojęcia że korek ma być całkowicie szczelny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum