Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 18:50
nie pali na wszystkie gary
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-10, 21:44   nie pali na wszystkie gary

jak jest zimny nie pali na wszystkie gary po rozgrzaniu zaskakuje

zmieniono kopulke,
palec rozdzielacza
świece, kable,

jakies sugestie. - moze byc przyczyna rozrzadu ( tak sobie pomyslałem bo nie zmienialem i nie wiem czy trzeba zmienic. Apropo czy mozna jakos rozpoznac ze trzeba juz wymienic pasek i napinacz? )

pozdro znad Bałtyku!
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-12-12, 20:10   

sprawdź ciśnienie na tłokach bo to może być przyczyna a co do rozrządu to wizualnie widać stan paska a jak nie wiesz to lepiej zmienić bo jak się urwie to wychodzi droższa impreza pozdro z BB :mrgreen:
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-13, 08:34   

wlasnie dziasiaj jade zmierzyc cisnienie, co do paska okazuje sie ze komplet kosztuje 112, wiec nie ma co sie zastanawiac
pozdro z nad bałtyku!
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-12-13, 18:55   

postaraj się zmierzyć na zimnym silniku i na ciepłym a jak jeszcze starczy ci czasu i chęci wlewaj olej i sprawdzaj zawsze się przyda zaglądnąć w tłoki jak komplet tyle to niema na co czekać jak coś to daj znać na forum jak coś postaram się pomóc
pozdro z BB <gór> panie <gór>
:mrgreen:
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
  Wysłany: 2010-12-16, 09:07   

no cóz cisnienie dobre, sytuacja palenia nie na wzystkie gary ma miejsce tylko gdy jest zimny, gdy sie zagrzeje jest wyrywny, tak jak ja..
pozdro z nad baltyku
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2010-12-16, 13:56   

Jaki masz silnik?? 1.3 na wtrysku?? Masz instalację LPG?? Zadzwonię do teścia mechanika może on coś poradzi!!
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-16, 15:00   

gaznik , 1.3 bez lpg
pb górą!
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2010-12-16, 18:07   

A nie bierze oleju?
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-16, 19:56   

silnik juz jak sie rozgrzeje chodzi jak lala , równo dzwiecznie. oleju nie bierze. wszystko jest fajnie lecz zawsze jak sie schłodzi musze 10 minut go grzac zeby normalnie chodzil bo idzie zamulony do 2000 obrotów
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-16, 21:55   

A podwyższone obroty jak jest zimny to ma??Pewnie Ci ssanie nie hula.Nie bardzo wiem jaki jest układ ze ssaniem w tym silniku bo mam motor ze swifta.Reasumując ma ubogą mieszankę :-P na zimnym.
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2010-12-17, 09:15   

jedź do gaźnikowca... chyba tu jest problem
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
PPP 
rozgadany



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-12-17, 18:06   

Tak racja gaźnik tam bym szukał
_________________
Nie masz czasu ? kup samiego :P
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-17, 18:46   

w przyszlym tygodniu gaznik z pony z recznym ssaniem, bedzie bajka
mam czutke, ze problemy znikna
pozdrawiam z nad bałtyku!
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
corny 
pomocnik mechanika



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 460
Skąd: Swietokrzyskie TJE
Wysłany: 2010-12-18, 00:21   

panie a możne mu nie służy morze bałtyckie hahah .... twój gaźnik możne zalewać paliwem jak jest źle ustawiony .....na ciepłym wyłącza ssanie i jest git
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
  Wysłany: 2010-12-18, 13:22   

tylko wychodzi u mnie na to ze wlacza ssanie na rozgrzanym silniku, jak zimny pali ale nie na wszystkie gary, lecz obroty dobre- około 1000, gdy sie zagrzeje- obroty 2000 i to na luzie. Chyba rzeczywiscie powietrze mu szkodzi, musze gdzies zamieszkac. Chyba przeprowadzka gdzies w cieplejsze kraje, oczywiscie z suzi.



juz wszystko jasne- uszczelka pod cylindrem, przewiewało ja, dostawala lewe powietrze, dziwne ze tylko na zimnym, pewno jak byl cieply byla bardziej eleastyczna
pozdrawiam
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
mrpaulo 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 168
Skąd: Rajszew
Wysłany: 2017-08-03, 06:11   

Witam mam chyba podobny problem z wtryskiem. O jakiej uszczelce pod cylindrem mówisz? Uszczelka głowicy?
_________________
Pozdrawiam,
Pawel

1,3i, kółka 235/70/15 Simex, zawieszenie by Mazur +2, wieszaki +2, przód Spartan, tył Lock Right, reduktor 4.16:1 Trail Gear, winda PW 6000 syntetyk
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.