Wysłany: 2010-12-10, 21:44 nie pali na wszystkie gary
jak jest zimny nie pali na wszystkie gary po rozgrzaniu zaskakuje
zmieniono kopulke,
palec rozdzielacza
świece, kable,
jakies sugestie. - moze byc przyczyna rozrzadu ( tak sobie pomyslałem bo nie zmienialem i nie wiem czy trzeba zmienic. Apropo czy mozna jakos rozpoznac ze trzeba juz wymienic pasek i napinacz? )
pozdro znad Bałtyku!
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 113 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-12-12, 20:10
sprawdź ciśnienie na tłokach bo to może być przyczyna a co do rozrządu to wizualnie widać stan paska a jak nie wiesz to lepiej zmienić bo jak się urwie to wychodzi droższa impreza pozdro z BB
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 113 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2010-12-13, 18:55
postaraj się zmierzyć na zimnym silniku i na ciepłym a jak jeszcze starczy ci czasu i chęci wlewaj olej i sprawdzaj zawsze się przyda zaglądnąć w tłoki jak komplet tyle to niema na co czekać jak coś to daj znać na forum jak coś postaram się pomóc
pozdro z BB <gór> panie <gór>
no cóz cisnienie dobre, sytuacja palenia nie na wzystkie gary ma miejsce tylko gdy jest zimny, gdy sie zagrzeje jest wyrywny, tak jak ja..
pozdro z nad baltyku
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
silnik juz jak sie rozgrzeje chodzi jak , równo dzwiecznie. oleju nie bierze. wszystko jest fajnie lecz zawsze jak sie schłodzi musze 10 minut go grzac zeby normalnie chodzil bo idzie zamulony do 2000 obrotów
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
A podwyższone obroty jak jest zimny to ma??Pewnie Ci ssanie nie hula.Nie bardzo wiem jaki jest układ ze ssaniem w tym silniku bo mam motor ze swifta.Reasumując ma ubogą mieszankę na zimnym.
panie a możne mu nie służy morze bałtyckie hahah .... twój gaźnik możne zalewać paliwem jak jest źle ustawiony .....na ciepłym wyłącza ssanie i jest git
tylko wychodzi u mnie na to ze wlacza ssanie na rozgrzanym silniku, jak zimny pali ale nie na wszystkie gary, lecz obroty dobre- około 1000, gdy sie zagrzeje- obroty 2000 i to na luzie. Chyba rzeczywiscie powietrze mu szkodzi, musze gdzies zamieszkac. Chyba przeprowadzka gdzies w cieplejsze kraje, oczywiscie z suzi.
juz wszystko jasne- uszczelka pod cylindrem, przewiewało ja, dostawala lewe powietrze, dziwne ze tylko na zimnym, pewno jak byl cieply byla bardziej eleastyczna
pozdrawiam
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum