Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Dusi, szarpie, dławi
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
Wysłany: 2012-06-26, 11:41   Dusi, szarpie, dławi

Witam wszystkich,
Szukam i szukam i nie widzę żeby ktoś miał podobny problem a mianowicie :
Suzi odpala na zimnym i ciepłym bardzo dobrze natomiast gdy włożę bieg zaczyna dusić i szarpać , podobnie jest podczas jazdy jedzie normalnie po czym nagle spadek mocy jak by jej paliwo odcinało ,oczywiście filtr paliwa wymieniłem i nic :/
druga sprawa dosyć dziwna mam duże cieśninie w baku po odkręceniu korka po jeździe buchają opary aż syczy :/

Czy ktoś spotkał się z taka sytuacją ?

suzuki 1,3 benzyna wtrysk
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-26, 12:33   

Sprawdź ciśnienie paliwa
Sprawdź też drożność wszystkich rurek między bakiem a komorą silnika.
 
     
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
Wysłany: 2012-06-26, 14:47   

Ciśnienie paliwa jest duże przewód cały i drożny :/
przy odpalonym silniku gdy dodaje gazu linką pod maską dość agresywnie to spada z obrotów myślałem ze może filtr powietrza ale bez filtra sytuacja taka sama, nie wiem o co chodzi czy jest jakieś urządzenie co koryguje dopływ powietrza i paliwa czyli reguluje mieszankę ?
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2012-06-26, 14:48   

a świece kolega wykręcał i oglądał kolorki? Może mieszanka za bogata i zalewa?
 
     
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
Wysłany: 2012-06-26, 15:03   

Oczywiście, świece nawet wymieniłem (nie wyglądały na złe) jak i kable na niebieskie :/
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-06-26, 15:31   

Przy gaźniku tak się dzieje, jak przewody podciśnienia są sparciałe i przepuszczają (najczęściej chodzi o te wychodzące z kolektora dolotowego),
Nie wiem na 100% bo nie mam wtrysku, ale wydaje mi się, że przy kolektorze dolotowym, takim jak u Ciebie, też powinieneś mieć wyjścia podciśnienia, więc musisz sprawdzić czy to właśnie w nich nie tkwi problem
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-26, 15:42   

extremelive napisał/a:
Ciśnienie paliwa jest duże przewód cały i drożny :/

Człowieku, załamujesz mnie... :roll:
Co to znaczy "duże"?
Ma się mieścić w podanym w manualu zakresie w całym zakresie obrotów pod obciążeniem.

Miałeś sprawdzić wszystkie przewody. Jeżeli masz nadciśnienie w zbiorniku, to na bank masz popieprzone wpięcie odpowietrzenia.
Już widziałem przypadek odpowietrzenia wpiętego w powrót paliwa i vice versa.
 
     
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
Wysłany: 2012-06-26, 17:12   

teraz to mnie "zabiłeś" :) który to przewód podciśnienia :/ ?
 
     
vsh 
rozgadany
Pikahu?



Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 146
Skąd: Ostpreussen Oi!
Wysłany: 2012-06-26, 20:16   

a gdzie ci się podzial ten (nie wiem dokladnie jak sie nazywa ustrojstwo) - ta pusta obejma na prawo od akumulatora?
_________________
gabba gabba hey!
Samurai 1,3i, ome +2, 7" + sahara 225/70/r15,
または武士オアナッシング
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-26, 21:57   

Nie ma pochłaniacza par paliwa.
Tak jak pisałem - masz nakombinowane. Ściągnij panual z internetu i doprowadź to do stanu fabrycznego.
 
     
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
Wysłany: 2012-06-26, 22:03   

pochłaniacza nie było od początku a to dziwne zachowanie mam od kilku dni :/
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-06-26, 22:22   

wszystkie cienkie, gumowe rurki wychodzące z kolektora dolotowego, pod wtryskiem, to przewody podciśnienia, jeżeli któraś z nich jest sparciała lub pęknięta, dostaje się "lewe powierze" do kolektora i może powodować objawy takie o jakich piszesz
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-26, 22:42   

chomik. napisał/a:
wszystkie cienkie, gumowe rurki wychodzące z kolektora dolotowego, pod wtryskiem, to przewody podciśnienia, jeżeli któraś z nich jest sparciała lub pęknięta, dostaje się "lewe powierze" do kolektora i może powodować objawy takie o jakich piszesz


Od lewego powietrza nie robi się ciśnienie w zbiorniku :mrgreen:
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2012-06-26, 22:48   

Ja nie piszę o ciśnieniu w zbiorniku, tylko odpowiadam na pytanie, które to przewody podciśnienia, jakie kolega extremelive zadał wcześniej
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-06-27, 12:27   

chomik. napisał/a:
Ja nie piszę o ciśnieniu w zbiorniku, tylko odpowiadam na pytanie, które to przewody podciśnienia, jakie kolega extremelive zadał wcześniej

A, ok.
Tylko kolega exteremelive myli przewody podciśnień z przewodem odpowietrzenia :mrgreen:
 
     
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
Wysłany: 2012-07-02, 17:13   

witam ponownie,
samochód odebrałem z warsztatu wszystko posprawdzali, wymieniłem nawet kopułkę i palec i nic:/
żaden z mechaników nie jest w stanie mi pomóc.
mam wrażenie że teraz są sami wymieniacze a z naprawa już gorzej
czy ktoś może ma jakiś pomysł ?
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-07-02, 18:55   

extremelive napisał/a:

czy ktoś może ma jakiś pomysł ?

Może nie nowy, ale... sprawdziłeś w końcu to ciśnienie paliwa?

Napisz skąd jesteś może :roll:
 
     
extremelive 
świeżak
sami 1.3


Wiek: 48
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 14
  Wysłany: 2012-07-05, 09:06   

problem rozwiązany , na razie już jest dobrze , niestety nikt nie trafił w usterkę :)
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-07-05, 10:57   

extremelive napisał/a:
problem rozwiązany , na razie już jest dobrze , niestety nikt nie trafił w usterkę :)


Idź do lekarza i powiedz, że się po prostu źle czujesz. Potem zapytaj o diagnozę choroby i przepisanie odpowiednich leków.
Dziwny jesteś... :-/
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2012-07-05, 12:20   

to dobrze by było jakbyś się podzielił dla potomnych o co chodziło
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.