Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 20:04
blokada tylnego mostu
ignac1wfm 
nowicjusz



Wiek: 51
Dołączył: 05 Paź 2010
Posty: 57
Skąd: Łomnica
Wysłany: 2010-11-07, 14:08   

OK. Jestem teraz w rozjazdach, ale jak wrócę za jakiś tydzień, to się do tego zabiorę.
 
     
Johny 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Hutki k. Częstochowy
Wysłany: 2010-12-17, 17:40   

Kolego maxkow jak Ci sie sprawuje to arb z przodu :?:
_________________
Samurai simex 32" , 2xblokada , sprężyna , spidertrax itp :-)
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2010-12-17, 20:28   

Słaby skręt,może blokada jest cały czas załączona
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2010-12-17, 22:37   

w to - to wątpię
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
maxkow
świeżak


Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 21
Wysłany: 2010-12-19, 13:24   

Johny napisał/a:
Kolego maxkow jak Ci sie sprawuje to arb z przodu :?:



Johny juz odpowiadam . ARB na razie uzyłem chyba z 2 moze 3 razy . 1 raz jak wjechałem w zbyt duza zaspe :mrgreen: przecenilem mozliwosci suzi ,nie bardzo chciała wyjechac , ale po załaczeniu ARB zajęło jej to chyba z 2 min , ale skoro juz wyjechałem to postanowiłem, ze jednak przez zaspe przejade , no wiec napompowałem przednia blokade kompresorem i gaz do dechy , i zaspa sniezna została pokonana :mrgreen: Kolejny raz uzyłem jej gdy wyciagałem Range Rovera z rowu , wlasciciel Ranga postowil pojezdzic sobie po polu lecz niestety utknoł teren był dosyc podmokły i dzielna suzi rowniez zakopała sie na polu , dopiero jak załaczyłem ARB i blokade tylniego mostu , suzi wyjechała i dodatkowo wyrwała tez Ranga z pola , jak bardzo bylem dumny z Suzi tego nie da sie opisac dzielna suzi wyrwała 2 raz wiekszego od siebie Range ktory miał duzy silnik 4,6 V8 a ja w suzi tylko 1,3 silniczek , ale nie ukrywam ,ze bez ARB i blokady tylniego mostu pewnie do dzisiaj bysmy stali w Polu :mrgreen: . Napewno plusem ARB , oprócz poprawienia trakcji w terenie jest łatwosc jego obsługi masz kompresor w kabinie zalaczasz go pompujesz i juz masz zblokowany przedni most , potem wystarczy tylko zaworkiem upuscic cisnienie i z powrotem blokada jest rozłaczona , minus ARB jest taki ze jak juz napompujesz przednia blokoade , suzi jedzie praktycznie na wprost nie ma wiekszych mozliwosci skretu , no i kolejny minus to cena ja mialem o tyle dobrze ze poprzedni wlasciciel ja załozył .
 
     
Johny 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Hutki k. Częstochowy
Wysłany: 2010-12-20, 13:57   

Dzieki ja mam blokade lockrighta z tyłu i właśnie myślę o przodzie a niestety do przodu prócz arb i tym podobnych pneumatycznych blokad nic sie innego nie nadaje więc myślę nad sprowadzeniem z usa zawsze troche taniej :mrgreen:
_________________
Samurai simex 32" , 2xblokada , sprężyna , spidertrax itp :-)
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-20, 19:15   

johny- o jakich kosztach mowisz zza granicy/
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Johny 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Hutki k. Częstochowy
Wysłany: 2010-12-20, 21:33   

za arb 2100 a lockright jakieś 700zł po dzisiejszym kursie kumpel tam jedzie i mam nadzieje ze na powrocie wystarczy mu miejsca w bagażu :roll: :roll: :roll:
_________________
Samurai simex 32" , 2xblokada , sprężyna , spidertrax itp :-)
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
  Wysłany: 2010-12-20, 21:47   

kiedys i ja zaloze, kwestia czasu. zbieram...
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2010-12-20, 22:20   

ja tez się piszę jakby co... :-)
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
  Wysłany: 2010-12-20, 22:26   

nie da rady- nie lubie warszawiaków, haha
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-20, 23:52   

To i ja poproszę araba do przodu.I z Warszawy nie jestem!
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
  Wysłany: 2010-12-21, 23:04   

alpejczyk Tobie to narty kupie!
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-21, 23:47   

A to dlaczego :-D ?
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2010-12-22, 10:27   

alpejczyk= osoba zamieszkujaca tereny gorzyste, narty sie przydada,
pozdro
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
alpejczyk 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Uniejów
Wysłany: 2010-12-22, 12:21   

Właściwie to związane z zainteresowaniem.wspinaczka wysokogórska. :-D
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2010-12-22, 23:31   

Tak ostatnio przeglądam allegro i szukam mostu z blokadą ale nie widzę nic na tych fotach.
Które wąskie mosty miały blokadę ?
Jak duże jest to miejsce gdzie wchodzi ta linka żeby to zidentyfikować ?
I czy mając wąski most bez blokady i elementy blokady (półoś dyfer) idzie to zmontować, oczywiście jakieś dziury spawy itp ?
 
     
pavelk
rozgadany


Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 86
Wysłany: 2010-12-23, 09:28   

blokady fabryczne były najczęściej w SJ410 więc z wąskimi mostami - był jakby hebel między fotelami - przekręcenie włączało blokadę (linka)
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2010-12-23, 11:25   

Nie ma opcji żeby mając wąski zwykły most zmontowa do niego blokadę. Inna jest obudowa mostu. Lepiej kupić cały razem z blokada. Czy działa łatwo sprawdzić bo kiedy nie ma linki albo jest luzna to blokada powinna być zalaczona
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2010-12-31, 10:17   

Tak trochę poczytałem i się zastanawiam.
Mam sj413 na wąskich mostach i chciałbym wrzucić blokadę na tył (seryjną).
Żeby wszystko było ok musiał bym znaleźć przedni most i tylny od sj410 z blokadą.
Bo wsadzenie tylko tylnego nie będzie dobrym rozwiązaniem z racji na inne przełożenia na mostach ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.