mam pytanie koledzy,jezdzi ktos z was na zespawanym moscie? moj kolega uzywal takowego w beemce do driftu i w zasadzie nic sie nie dzialo.jak to sie ma w samuraju bo tak sie zastanawiam-na czarnym nie jezdze wcale a w terenie pewnie by sie przydalo no i jeszcze jedno pytanie czy przedni most tez mozna zaspawac?
Pomógł: 8 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2010-11-13, 18:25
zaspawanie mostu to zaspawanie satelit (gdy są nie zaspawane to sie obracają i przekazywana jest wtedy wieksza siła na to koło które stawia mniejszy opór) i po wykonaniu tej czynności (zaspawania) każde koło będzie poruszać się z taką samą prędkością, więc skręcając koło od wewnetrznej strony zakrętu pokonuje mniejsza droge czyli mniej obrotów a od zewnętrznej zakrętu wiekszą drogę czyli wiecej obrotów, czyli po zaspawaniu tylnego mostu bedziesz mógł jechać na wprost lub lecieć bokiem, a jeśli zaspawasz przód to całe czasy prosto a takiej drogi w terenie jeszcze nie spotkałem (w terenie sie przydaje i stosuje sie blokade która sie w razie potrzeby załącza a później rozłącza)
pict0314l.jpg zaspawany most
Plik ściągnięto 989 raz(y) 157,98 KB
Ostatnio zmieniony przez Dawid77 2010-11-13, 18:49, w całości zmieniany 1 raz
zaspawanie mostu to zaspawanie satelit (gdy są nie zaspawane to sie obracają i przekazywana jest wtedy wieksza siła na to koło które stawia mniejszy opór) i po wykonaniu tej czynności (zaspawania) każde koło będzie poruszać się z taką samą prędkością, więc skręcając koło od wewnetrznej strony zakrętu pokonuje mniejsza droge czyli mniej obrotów a od zewnętrznej zakrętu wiekszą drogę czyli wiecej obrotów, czyli po zaspawaniu tylnego mostu bedziesz mógł jechać na wprost lub lecieć bokiem, a jeśli zaspawasz przód to całe czasy prosto a takiej drogi w terenie jeszcze nie spotkałem
Nie do końca , będzie miał stały napęd na 4 koła ale ... czyli możesz urwać trzy półosie i jedziesz dalej ale ... po urwaniu każdej szansa na urwanie następnej wzrasta .
Na zaspawanych satelitach pojedziesz jak na stałych blokadach co znaczy ze każde koło będzie się obracało ze stałą prędkością obrotową .
Wchodząc w zakręt ty skręcasz a auto chce jechać dalej prosto , nie znaczy to że nie skręci , skręci tyle że trudniej .
Morał z tego taki że wzrośnie ci trakcja ale kosztem opon , przegubów , wałów i reduktora .
Mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawę że spawanie to proces trudno odwracalny a twoja główka już nigdy nie spełni pierwotnej funkcji .
Pomógł: 8 razy Wiek: 36 Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 197 Skąd: K M Y
Wysłany: 2010-11-13, 19:57
ale samuraj nie służy do latania bokiem bo to nie jest driftowóz sa w wiekszosci samurai blokady seryjne tylnego mostu , a jak nie ma to można dokupić blokade pneumatyczna (potrzebny kompresor) tylnego jak i przedniego mostu (trochę kosztują)
_________________ Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
ale samuraj nie służy do latania bokiem bo to nie jest driftowóz sa w wiekszosci samurai blokady seryjne tylnego mostu , a jak nie ma to można dokupić blokade pneumatyczna (potrzebny kompresor) tylnego jak i przedniego mostu (trochę kosztują)
troche to mało powiedziane , czasem to połowa samuraja
a nie da sie jakos przelozyc blokady z waskiego mostu do szerokiego?
Bzyku , blokada nie leży w samej główce mostu a na jej boku w obudowie , gdzieś czytałem że jej montaż wymaga precyzyjnego spawania więc raczej nie przejdzie przekładanie jej między mostami wąskimi i szerokimi .
Resumując blokada ma charakter symboliczny i nie nadaje się do upalania .
dobra Panowie wiadomo o co chodzi...tylko czy ktoś ma na stałe zaspawany most? co by powiedział czy da się w miare normalnie jezdzić po czarnym. tez rozwazam taka możliwość.ARB nietety poza zasięgiem...
jak masz wąskie mosty to kup sobie most na allegro kompletny z blokadą za nieco ponad 300... a blokada na tył to już 70% sukcesu, i można ją wyłączyć...
_________________ SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
wszystko można porozrywać..... jesli masz zamiar śmigać po czarnym odradzam taka przeróbkę ...a zwłaszcza na przodzie gdzie nawet na lace jest trudno skręcić ..... no na pewno jest to dużym plusem jak targasz na czarnym na lawecie a upalasz auto only w błocie
nie no przodu to bym nie zaspawał.. a samurai i tak juz coraz mniej się nadaje do cywilnej jazdy, tylko czasami trza kawałek dojechać do miejsca tzw.upalania
_________________ sj 413, 31"fedima kopia simexa,reduktor 410, stała blokada na tyle, przełożenia w mostach 5,38 , tylny most vitara, spiek , podniesiny, poszerzony, podcięty, snorkel i innne takie....sprężynki
Johny, napisz coś więcej o użytkowaniu auta na tej blokadzie.
Gdzie kupiłeś? Jaki koszt? Czy skomplikowany montaż? Który masz rodzaj (nr katalogowy 1510 czy 1530)?
Średnio raz w miesiącu w weekendy jestem w Częstochowie. Można się z Tobą spotkać i zobaczyć jak blokada spisuje się na czarnym i w terenie?
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
Auto na rajdy jeździ na lawecie, wiec znikania opon nie znam.A w zakrętach fakt- popiskują oponki .Główki mostów sa tak tanie,że szkoda wydawac kase na blokady.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum