Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-23, 21:16
Załączany dźwignią na lewą rękę-mechaniczny.Koszt 30 zł.Jutro cyknę fotki i wkleję.Na razie nie ma zapadki,ale zrobię.Ma działać na podjazdach na pieczątki.
Pomógł: 15 razy Wiek: 46 Dołączył: 18 Cze 2011 Posty: 663 Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2012-05-24, 20:38
Zawias napisał/a:
Na stromych podjazdach na pieczątki muszę auto zatrzymać i ręczny nie daje rady,a jak zdejmuję nogę z gazu to auto potrafi się cofnąć kilkanaście cm. zanim nacisnę na hamulec.Tych centymetrów czasem brak,żeby przybić pieczątkę .Z tego powodu myślę o hydraulicznym ręcznym.Jak coś Ci zaświta -pisz.
No i zaświtało . Fajna sprawa, dobra alternatywa jak autko ma się nie staczać. Przy takim rozwiązaniu spokojnie może zostać orginalny ręczny. Trzeba by było pomysleć nad wersją dla praworęcznych
Slavok ale te mają wadę bo działają na ściskanie, nie pamiętam czy od spodu będzie na nią miejsce. na tą działającą na rozciąganie na pewno miejsce się znajdzie.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-05-25, 10:10
Spokojnie zmieścisz to pod podłogą, miejsca jest wystarczająco, kwestia tylko spatentowania połączenia pompy z wajchą ręcznego, ale to już tylko formalność.
Slavok ale te mają wadę bo działają na ściskanie, nie pamiętam czy od spodu będzie na nią miejsce. na tą działającą na rozciąganie na pewno miejsce się znajdzie.
miejsca tam dostatek, można pakować taką śmiało.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Pomógł: 17 razy Wiek: 37 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 1030 Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2012-08-27, 15:25
Kombinował ktoś z wykorzystaniem pompy hamulcowej z motocykla ?
Tak to wygląda (przykładowo od Kawasaki) zacisk pod to dopasować nie będzie trudno . . . Jedyne pytanie jakie mam to o wydajność, czy będzie wystarczająca ale raczej powinna być . . .
Osobiście mam taki zestaw niewiadomego pochodzenia, może pokuszę się o jakiś test i dobacze czy da sie dopasować pod zacisk Asin.
Wątpię żeby jej wydajność wystarczyła żeby zaciąć dwa ?! zaciski :) :) :). Porównaj średnicę i skok tych pomp. Moim zadaniem to raczej mała szansa. Może dwie po jednej na stronie.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-28, 13:38
Panowie
Nie kombinujcie za bardzo bo temat jest banalny. Trójnik z tyłu jest fabrycznie.
Zwykła pompa hamulca ręcznego z alledrogo za 149 zł mieści się bez problemu. Na trzpień pompy nakręcamy nakrętkę (już mamy regulację ), trzpień wsadzamy w oryginalną baryłkę w którą oryginalnie wchodzi końcówka linki. Przewód idący do korektora wkręcamy w pompę a z pompy do oryginalnego korektora. Mocowanie pompy można zrobić z 2 kątowników i po temacie.
Żadne dodatkowe zbiorniczki, zaciski i inne badziewia nie są potrzebne. Pompa jest od spodu a w środku oryginalna dźwignia.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Cze 2012 Posty: 156 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-08-28, 15:01
Obwód pozostaje bez zmian. Jest jaki był, pompa jest przepływowa czyli przezroczysta dla układu dopóki jej nie zaciągniesz.
Oprócz niej nic nie dodajesz ani nic nie wycinasz z układu czyli nie zmieniasz żadnych przepływów. Oryginalna pompa ma tyle sekcji ile przewidział producent i tego nie zmieniamy.
Chyba że masz na myśli dwa niezależne systemy ale ręczny nie jest hamulcem zasadniczym tylko pomocniczym i samochodu raczej w sytuacji awaryjnej nie zatrzyma.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2012-08-28, 15:16
Chyba się nie zrozumieliśmy. W seryjnym samcu jest jeden układ hydrauliczny i drugi mechaniczny na linkę. Rozumiem, że zastępujesz normalny ręczny na linkę tą pompką i włączasz ją do obiegu pierwszego - hydraulicznego. Czy masz zatem drugi, niezależny hamulec?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum