Wysłany: 2012-09-04, 19:57 CO LEPSZE REDUKOR 4,16 CZY DYFERENCJAL 5,38
Kupilem opony 31" kopia simex,od tamtej pory w terenie tylko 1 bieg .Nie da rady jechac w bagnie po zderzak. Zastanawiam sie co lepsze reduktor 4,16 albo dyfer 5,38 ta sama kasa. to jest na jedynce http://www.youtube.com/watch?v=djyQ09CCqRc
Ostatnio zmieniony przez krzyszaj 2012-09-04, 20:07, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-09-05, 09:40
Ja, dla odmiany, wolałbym zmienić przełożenia w mostach.
Reduktor 4,16 dużo da w terenie, ale nie rozwiąże problemu na asfalcie.
Przy 31x10,5 i oryginalnym silniku na piątce i tak będzie się dało jechać tylko z górki
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-09-05, 17:28
A jak Ci się jeździ na piątce, jesteś w ogóle w stanie jakoś przyzwoicie przyspieszać?
4,16 ma to samo przełożenie szosowe, co litrówka.
Ja mam w tej chwili reduktor od litrówki i 4,11 w mostach, przy gumach 235/75 nie ma rewelacji, dlatego zakładam mosty 5,125.
Wiem, że chodzi głównie o teren, ale czasem goni się na rajd spory kawałek po czarnym...
generalnie na czarnym predkosc 80 -90 i to jest mysle optymalna
reduktor zwalnia na czarnym okolo 12 procent
oczywiscie mozna szybciej ale jak jechalem 120 to mi weze wywalilo z obejm- cisnienie wyrzucilo i szybko sie grzeje, moze to wina chlodnicy bo mam od peugota 1.9d, no ale to maly peugocik a moja konserwa z oplywowymi kszytaltami i dodatkowym ciezarem chyba daje jej w kosc..
niedlugo wrzuce jakas wieksza to moze tempeatura spadnie
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
a to już zależy czy sobie sam to 5.38 włożysz i wyregulujesz czy oddasz to do kogoś kumatego by to zrobił jak bozia przykazała, bo jeżeli to 2gie rozwiązanie to z kasą może być podobnie... 5,38 to teraz gdzieś 1400-1600zł, nikt Ci tego za friko nie założy.
_________________ La vie en rose:) Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.
Tańszą opcją 5,38 są przełożenia z Viertarki 5,125 choć ostatnio ceny jakie obecnie są na rynku wtórnym delikatnie mówiąc powalają. Ostatnio przy zmianie mostów zauważyłem brak pół ząbka na wałku ataku a chomik wczoraj rozebrawszy tylny dyfer celem wrzucenia spawlocka zauważył trzy ukruszone zęby na talerzu. Zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej dać 4,16.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum