Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Podłączenie alternatora
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2012-12-09, 12:53   Podłączenie alternatora

Mam taki problem padł mi alternator kupiłem inny na alledrogo niby taki sam a jednak stary ma 2 piny (wsówki) a "nowy" 3!

na starym przy pinach są oznaczenia: IG i L a na "nowym" N F i E!

Wie ktoś jak to podpiąć??

POZDRAWIAM
ps już dawno tutaj nie zaglądałem :D
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-12-09, 21:35   Re: Podłączenie alternatora

Kosa napisał/a:
Mam taki problem padł mi alternator kupiłem inny na alledrogo niby taki sam a jednak stary ma 2 piny (wsówki) a "nowy" 3!

na starym przy pinach są oznaczenia: IG i L a na "nowym" N F i E!

Wie ktoś jak to podpiąć??

POZDRAWIAM
ps już dawno tutaj nie zaglądałem :D

Ten "nowy" wymaga zewnętrznego regulatora napięcia :-P
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2012-12-10, 07:34   

A od czego dobrać może być od malacza albo od poloneza?
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2012-12-10, 07:59   

SJ410 też miał chyba zewnętrzny regulator.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2012-12-10, 09:12   

Tak się składa, że ja ma 1.0 i miał alternator z regulatorem w alternatorze kupiłem od 1.0 i nie ma regulatora. Zobaczę może poprzedni właściciel coś kombinował! Podobno regulator napięcia w sj410 jest koło pedału sprzęgła!? Patrzyłem na alledrogo i nie znalazłem regulatora do samiego! W razie biedy da się podebrać od czegoś??
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2012-12-10, 09:40   

Który rocznik masz tego sj410? W późniejszych już chyba były alternatory z wewn. regulatorem.
Zerknij w okolice pedału sprzęgła, czy nie dynda tam 6-pinowa kostka, jeśli tak, to tam właśnie był wpięty regler.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-12-10, 10:12   

Jeżeli regulator jest mechaniczny (jak np w lj80), to może być po prostu martwy i dlatego odpięty.
W sumie elektroniczny też może już nie żyć :roll:
 
     
Kosa 
zapaleniec



Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 368
Skąd: Chorkówka
Wysłany: 2012-12-10, 18:06   

patrzyłem kolo sprzęgła jest tam kwadratowa kostka nad bezpiecznikami!! Za chwilkę idę ją wypiąć!! Tak sobie myślę jakby od poloneza podpiąć regulator!!

Byłem zobaczyć to jet przerywacz ma 3 piny!!

Alternator niby 87 a rok produkcji mojego czerepa to 86!! Mój ma regulator w środku a ten niby nowszy nie ma!!


Więc dalej jak podpiąć zewnętrzny regulator pod te wejścia co są!!??
_________________
wieszaki + 2", opony MT (technic tracker), PLAN DW 13000
 
 
     
thekip 
świeżak
thekip


Wiek: 46
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 6
Skąd: pszczyna
Wysłany: 2012-12-10, 18:46   

najlepiej bylo by dopasowac jakis inny mocniejszy samce maja bardzo słabe alternatory
_________________
Samurai 1.3 zblokowane mosty opony kaiman
body lift
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2012-12-10, 19:31   

kosa,
W podpisie masz plan na wyciągarkę.
Jeżeli myślisz o niej poważnie, to odpuść sobie ten alternator i zewnętrzny regulator.

Schemat podłączenia jest w manualu do 410
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2012-12-11, 10:05   

Tak swoją drogą to chyba lepiej regenerować to co masz niż kombinować...
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
numen 
świeżak
napis pod nikiem


Dołączył: 13 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-07-16, 02:57   



Kiedy jest tak, działa bez zarzutu.

Alternator 1.3 w SJ410.
_________________
SJ410
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.