Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2010-12-14, 20:04
blokada tylnego mostu
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2010-12-31, 10:28   

ja też mam SJ413 na wąskich. przednich blokad seryjnych nigdy i nigdzie nie było. kup po prostu most tylny z blokadą od sj413 i już. przyznam szczerze że nie wiem jakie były przełożenia w mostach wąskich z blokadami i bez i w sj410 i sj413.
może w ogóle się nie różniły przełożeniami
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2010-12-31, 10:40   

w 90 % się nie różniły :-D
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2010-12-31, 15:06   

Ok. Będę szukał do sj413 z blokadą.
Tylko tak teoretycznie jak odróżnić który jest od litrówki a który od 413 ?
Żeby jakiś sprzedawca mnie nie przycią.
Bo po nowym roku pewnie zacznę dzwonić i szukać, bo widzę że by się przydał :), a na allegro średnio takie widać.
 
     
loudner
rozgadany
Samuari SJ 2.0


Wiek: 41
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 133
Wysłany: 2011-01-13, 12:26   

a czy do mostu tylnego który nie posiada blokady lockright można założyć bez wymiany całego mostu?
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-13, 15:53   

Tzn znaczy chodzi Ci o to czy do zwykłego mostu można założyć lockright? Bo jakoś zdanie nie ma sensu ;-)
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
Johny 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 54
Skąd: Hutki k. Częstochowy
Wysłany: 2011-01-13, 17:39   

oczywiście ze można wyciągasz "bebechy" i zastępujesz lockrightem :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Samurai simex 32" , 2xblokada , sprężyna , spidertrax itp :-)
 
     
Grondzi
nowicjusz
Grondzi



Wiek: 38
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 30
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2011-01-14, 17:20   

Panowie to co mi widomo to blokada była tylko w sj410 z waskim mostem i most jest ciennszy niz od sj 413 bo sam o tym myslałem,mam znajomego co chandluje czesciami do samuraji i rozmawiałem z nim na ten temat...przełozenia sie róznia to co on mi mówił wiec trzeba zmieniac most i przedni...
_________________
Grondzi
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2011-01-14, 18:17   

Właśnie tego się obawiam, bo dzwoniłem po kilku sprzedawcach i czytałem i bardzo nie widzę fabrycznej blokady do sj413.
A nie mam czegoś takiego jak etka(vagi) do suzuki żeby poszukać. :/
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-14, 19:22   

ja mam sj413 i mam seryjną blokadę z wąskim mostem
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2011-01-14, 19:46   

Czyli zostaję tylko szukać :).
 
     
loudner
rozgadany
Samuari SJ 2.0


Wiek: 41
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 133
Wysłany: 2011-01-14, 23:40   

czy ktoś używa 100% blokady tylnego mostu? Jak to sie spisuje? Czy mocno znikają opony? Warto czy nie?
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-15, 00:00   

to znaczy zalezy co masz na mysli.

100% to dla mnie znaczy że zaspawany dyfer. ponoć tak jeżdżą i trzyma ale raczej w manewrowaniu kupa

moze byc blokada typu lockright czyli automatyczna która teoretycznie rozłącza się przy skręcie i pozwala normalnie manewrować i nie powoduje takiego zużycia wszytkich elementów włącznie z oponami

no i na koniec blokada typu arb albo seryjna którą możesz w każdej chwili załączyć na 100% lub rozłączyć całkowicie i ją włączasz tylkko kiedy potrzebujesz w związku z tym podczas normalnej eksploatacji nic złego się nie dzieje :-)


alem żem się rozpisał... i to w piątek wieczór... jeśli są jakieś literówki to wybaczcie, ale po 5 głębszym to możliwe 8-)
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
loudner
rozgadany
Samuari SJ 2.0


Wiek: 41
Dołączył: 18 Gru 2010
Posty: 133
Wysłany: 2011-01-15, 22:16   

chodzi mi o zaspawanie dyfra. Zastanawiam nad tym rozwiązaniem ponieważ satelity ma już w nie za dobrym stanie, tylko nie wiem czy da tak sie jeździć.
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-16, 20:02   

jeździć raczej nie, upalać - jak najbardziej :-)

a po czym wnosisz że masz satelity kiepskie?

u mnie luzy na dyfrze z tyłu spowodowane są np tym że kliny trzymające satelity w koszu mają luz...
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.