Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Kręci a nie nie pali.
jsa-user 
nowicjusz


Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 53
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-03-26, 09:18   Kręci a nie nie pali.

Hej.

wymieniałem ostatnio akumulator. Śmigam, na krótkich trasach. Dzisiaj musiałem kręcić z 10 razy, żeby samiec odpalił.
Gdzie szukać przyczyny? Auto kręciła ale nie paliło...

Pozdro.

PS japończyk 1.3 monowtrysk
Ostatnio zmieniony przez jsa-user 2013-03-26, 11:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-26, 10:13   

To bardzo trudne pytanie ...
Musi być paliwo i iskra ( zakładam że to benzyna ) i to wszystko podane w odpowiednim czasie...
Wybacz za stwierdzenie ale chyba nie masz zbytniego pojęcia gdzie szukać więc najlepiej pomocy szukaj u mechanika...


Jeśli się mylę to wybacz za taki osąd ale żeby czegokolwiek szukać musisz dokładniej sprecyzować objawy...
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2013-03-26, 10:19   

Jesli to gaznikowiec sprawdz ustawienie zaplonu i stan kopulki, palca i platynel w rozdzielaczu.
Moj tak wlasnie mial jak platynki byly podnissczone.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Sibul 
nowicjusz



Wiek: 37
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 27
Skąd: GKA
Wysłany: 2013-03-26, 18:43   

Sprawdź kody błyskowe, jeśli nic nie wywali ciekawego, wymieniłbym wężyki podciśnieniowe wszystkie, koszt znikomy, a może pomóc. Oczywiście najpierw sprawdź czy dochodzi paliwo i czy jest iskra, to podstawa :idea:
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-03-26, 19:46   

A zdarza się częściej to kręcenie po 10 razy, czy to jednostkowe wydarzenie?
 
     
jsa-user 
nowicjusz


Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 53
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-03-27, 09:24   

Do tej pory zdarzyło się to 3 razy. Wczoraj kiedy zajechałem do mechanika, żeby popatrzeć przy kręceniu co się dzieje to auto odpalało bez problemu.

Dziwna sprawa, że na popych nie chciało odpalić (wiem, wiem KAT). Ale już chwilę po pchaniu odpaliło od razu na postoju z rozrusznika.

Rano odpaliło, ale po 3 sekundach zgasło. Odpaliłem i poszło. Coś mi się wydaje, że pompa paliwa daje o sobie znać. Słuchajcie a może być tak, że jest słaby akumulator i za słabo kręci rozrusznikiem?

Pozdro.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-27, 09:32   

Sprawdź czujnik położenia wału ( jeśli taki Twój silnik posiada ).
To jest wtrysk czy gażnik
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-03-27, 09:34   

jsa-user napisał/a:
Słuchajcie a może być tak, że jest słaby akumulator i za słabo kręci rozrusznikiem?

Pozdro.

Teoretyczne tak, ale jak najwpierw nie chciał a razaz potem chciał to raczej nie aku (bo co? sam się naładował?!)
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-03-27, 10:05   

Dany napisał/a:
Sprawdź czujnik położenia wału ( jeśli taki Twój silnik posiada ).
To jest wtrysk czy gażnik

A gdzie samurai ma czujnik położenia wału? :shock:

Ja bym się zajął czujnikiem halla...
 
     
sami93 
nowicjusz


Wiek: 42
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 48
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 2013-03-27, 10:10   

Kolego, ja miałem kiedyś podobny przypadek i za cholerę nie mogłem dojść o co biega. Przyczyna była w uszczelce na wtrysku, poprostu uszczelkę troszeczkę wciągnęło do środka ( do wtrysku) i auto przez to się zapowietrzało, i miało problemy z odpaleniem.
_________________
Wolę pchać Samuraia niż jeździć Patrolem :)
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-27, 10:48   

kostuch napisał/a:
Dany napisał/a:
Sprawdź czujnik położenia wału ( jeśli taki Twój silnik posiada ).
To jest wtrysk czy gażnik

A gdzie samurai ma czujnik położenia wału? :shock:

Ja bym się zajął czujnikiem halla...


Ja bym się tak nie czepiał... tym bardziej że nie zostało określone jaki silnik posiada te auto...
A co to w/g ciebie czujnik Halla ? I jeśli się nie mylę to również nie jest to precyzyjne określenie... Hallotron
"... Sprawdź czujnik położenia wału ( jeśli taki Twój silnik posiada )...
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-03-27, 11:09   

Kolega napisał przecież że posiada 1,3 na wtrysku w pierwszym poście.
 
     
Dany 
stały bywalec



Dołączył: 19 Lis 2012
Posty: 155
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-03-27, 11:21   

yenko napisał/a:
Kolega napisał przecież że posiada 1,3 na wtrysku w pierwszym poście.


OK
Nie sprawdzałem już przeczytanych a faktycznie jest po edycji
_________________
Traktorek-1,9D - odjechał...
XJ 4.0 :-) , winda 12000 LBS...


私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-03-27, 12:58   

Dany napisał/a:
kostuch napisał/a:
Dany napisał/a:
Sprawdź czujnik położenia wału ( jeśli taki Twój silnik posiada ).
To jest wtrysk czy gażnik

A gdzie samurai ma czujnik położenia wału? :shock:

Ja bym się zajął czujnikiem halla...


Ja bym się tak nie czepiał... tym bardziej że nie zostało określone jaki silnik posiada te auto...
A co to w/g ciebie czujnik Halla ? I jeśli się nie mylę to również nie jest to precyzyjne określenie... Hallotron
"... Sprawdź czujnik położenia wału ( jeśli taki Twój silnik posiada )...


Nie czepiam się.
To co jest w aparacie zapłonowym to czujnik położenia rozrządu a nie wału.
W baleno np są obydwa.

ps.
Hallotron = czujnik Halla
 
     
jsa-user 
nowicjusz


Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 53
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-08-20, 14:19   

Przyczyną problemu był brak masy (zaśniedziały kabel).
Dorobiłem nowe trzy masy: karoseria, blok silnika, blok alternatora i problem zniknął.
Nadal pojawiają się te 3 ikonki przy niskich obrotach ale nie ma za to akcji ze światłami czy duszeniem się silnika.

Pozdrawiam.
 
     
onestone
nowicjusz



Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 27
Skąd: KMY
Wysłany: 2013-08-30, 13:51   

podpinam sie,
jako ze mam gazofobie i grzebanie przy gazie powoduje u mnie napady padaczyki,apeluje do was o rade.Silnik
1,3 seryjny z gaznikiem od poloneza
to wszystko na gazie i tylko na gazie ,gdyz ponoc plywak w gazniku jest walniety.
Silnik mimo min 10 krecen zawsze odpalal(gaz),no chyba ze rozrusznik sie zawzial i zaczal klikac.Bajka sie skonczyla a czar prysl,jeszcze kilka dni temu bylo tak,ze odpalal w kratke,az sie smialem ze pali tylko jak slonce przyswieci,natomiast teraz moge krecic i krecic az dowotki z sasiedztwa nie wyskocza z okien z wizja wysadzenia kamienicy.Plis jak macie jakas w miare uniwersalna rade,gdyz zdaje sobie sprawe ze powodow moze byc milion,mega prosze o pomoc.Tenk ju.! :>
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-08-30, 13:55   

staraj się parkować w miejscach nasłonecznionych :D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-08-30, 14:10   

onestone napisał/a:
...mega prosze o pomoc.Tenk ju.! :>

Przerabiałem to u siebie :-)

Przy zgaszonym aucie odkręć zatyczkę na spodzie parownika i wylej z niego olej.
Najlepiej po dobrym rozgrzaniu auta - syf robi się rzadszy i łatwiej wylatuje.

Jak nie pomoże, to do czyszczenia parownik. Jak się odłoży sporo zanieczyszczeń, to dysze się zacinają i jest taki efekt jak piszesz.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-08-30, 14:11   

znowu nie trafiłem z moją solucją, że tak powiem po staropolsku... :(
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-08-30, 15:16   

Sam,
Jak się jeździ klekotem, to problemy gazownicze nie występują.
Twoja porada jest OK, tak samo jak "noś parownik ze sobą do domu i przed odjazdem gotuj go 5min przyprawiając do smaku" albo "namocz szmatę w oleju i podpal ją pod parownikiem" 8-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.