Czesc, mam problem z regulacją gaźnika w sj410. Czy zna ktoś jakieś teoretyczne ustawienie śrubek od biegu jałowego i mieszanki. Chodzi mi o to poprostu ile obrotów mają byc wykrecone żeby auto ladnie wchodziło na obroty i miało moc.
Mijasz się z prawdą, jak jest "dobrze" pokręcone i przekręcisz na dobrze, bez cudzysłowia to hoho
Ale zgodzę się, że od kręcenia na chybił-trafił nic dobrego nie wyniknie, proponuję oddać do jakiegoś starszego majstra co to trochę pogrzebał w gaźnikach niech zajrzy, majątku nie powinieneś za to zostawić
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-30, 19:11
no ja wiem. ale pasuje miec dobrze wyregulowany gaznik, potem zajac sie ustawieniem zaplonu itd. Ale chodzi mi wlasnie o to zeby wiedziec ile maja byc wykrecone bo niby na sucho ladnie chodzi równiutko i na obroty wchodzi jak szalony, ale nie ma w nim mocy jak sie jedzie po czarnym
[ Dodano: 2013-03-30, 19:13 ]
Hałas napisał/a:
Mijasz się z prawdą, jak jest "dobrze" pokręcone i przekręcisz na dobrze, bez cudzysłowia to hoho
Ale zgodzę się, że od kręcenia na chybił-trafił nic dobrego nie wyniknie, proponuję oddać do jakiegoś starszego majstra co to trochę pogrzebał w gaźnikach niech zajrzy, majątku nie powinieneś za to zostawić
heh no ja wiem. Ale wlasnie w tym problem ze w moich okolicach nie ma zadnego majstra od gaznikow, zawineli biznes i niestety trzeba jakos sobie radzic.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-30, 19:35
Jeżeli na wolnych chodzi równo to sam nic nie grzeb.To co możesz zrobić to sprawdź przerwę między elektrodami świec lu je wymień.Dobrze by było wyregulować zawory. A może założyłeś większe opony i stracił moc ?
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-30, 19:42
świece dziś założyłem nowe, zawory wyregulowane w piatek, bo miałem kapitalke silnika i wszystkie mozliwe szlify ile sie da zeby wykrzesac jak najwięcej mocy z niego :)) Opony mam cały czas te same 227/70/15 Persichini 4x4 :)) Problem tkwi w gaźniku i zapłonie ale nie moge do tego dojsc
Pomógł: 54 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 2449 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-30, 19:50
Jeżeli miałeś kapitalkę,to nie możesz pałować auta.Dotrzyj silnik nie niszcząc go .Ustaw zapłon na lampę i wstępnie wyreguluj gaźnik.Ustawiasz możliwie najmniejsze wolne obroty i składem mieszanki szukasz najwyższych.
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-30, 19:59
heh juz dotarty podan 1000km przejechane, dlatego mialem regulowane zawory w piatek:) We wtorek podjade do mechanika ustawi zaplon na lampe , gaznik "na ucho" i zobaczymy jak nie to problem bedzie tkwil w aparacie, przerywacz, kopułka albo cos innego..http://samurai.org.pl/images/smiles/icon_wink.gif
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-03-31, 17:43
jeżeli świece sprawdzone, zapłon ustawiony, zawory trykają właściwie to sprawdź jeszcze stan układu paliwowego zaczynając od filtra paliwa, przewodów paliwowych, potem na końcu sprawdzaj gaźnik. Mogą być przytkane dysze w gaźniku, źle wyregulowany pływak, etc.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-04-05, 17:08
Wsyzstko jest elegancko, zapłon tak jak ma byc , ale na analizatorze spalin za małe OC wychodzi... Nie zna ktos z okolic Tarnowa kto dobrze gaźniki reguluje ?
Nie jestem pewien, czy ciśnienie sprężanie to to samo co kompresja... (?)
Nie to samo...
[ Dodano: 2013-04-06, 13:34 ]
Snajper411 napisał/a:
Wsyzstko jest elegancko, zapłon tak jak ma byc , ale na analizatorze spalin za małe OC wychodzi... Nie zna ktos z okolic Tarnowa kto dobrze gaźniki reguluje ?
Może HC....
Za małe ! ?
[ Dodano: 2013-04-06, 13:39 ]
Ale 410 to nie tryska mocą więc może nie ma czego szukać...
Wiek: 34 Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 16 Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-04-06, 22:35
Może HC....
Za małe ! ?
[ Dodano: 2013-04-06, 13:39 ]
Ale 410 to nie tryska mocą więc może nie ma czego szukać... [/quote]
Sorki literówka za małe 'CO" a HC pokazuje kosmiczne z powodu za niskiego CO, cos nie tak jest ale jakos do tego dojde, moc to on ma wystarczajaca silnik jest po kapitalce , po szlifie zaworow, glowicy, cylindrow, wieksze tłoki itp. moc ma, ale zadlaw przy ruszaniu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum