Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Coś stuka???
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2013-04-05, 13:56   

Reduktor ani drgnie, wszystko sztywnom i solidnie się trzyma. Sprawdze jeszcze raz rane i wszystko co do niej jest zamocowane.Zaczyna mi powoli brakować weny. . .
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-04-05, 13:58   

gazo10 napisał/a:
moze przenosi to tluczenie do tylu a gdzie indziej cos uwalone np poducha reduktora


tak to też cenne spostrzeżenie. Rama Suzanny potrafi przenosić dźwięki w skrajne miejsce. Sprawdziłeś te linki ręcznego?

Spróbuj może jakoś nagrać ten dźwięk, telefon/dyktafon pod ramę i jazda ;)
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2013-04-05, 13:58   

Tłuczenie jest bardzo dobrze słyszalne i jest to lewy tył.na pewno!
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-04-05, 14:01   

a może spróbuj przejechać się kawałek bez amorów zupełnie :D wyeliminujesz amory i jego mocowanie.

[ Dodano: 2013-04-05, 14:03 ]
może blacharz coś luźnego zaspawał pomiędzy blachami, albo wpadło coś do ramy (śruba, nakrętka?) i się telepie na wybojach.
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2013-04-05, 14:04   

Linki naprężone, w mocowaniach. Nie jestem jakiś fachowiec ale już naprawde brakuje mi pomysłów. Ide pod samca, może jak będe pod nim to coś zauważe.

[ Dodano: 2013-04-05, 14:06 ]
Może jeszcze zrobie tą jazde bez amortyzatorów. Wieczorem zdam relacje czy coś wyszło.Narazie śliczne dzięki panowie!!!
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-04-05, 14:09   Re: Coś stuka???

lopes1987 napisał/a:
jak stane na hak i bujam autem nic nie słysze


a jak postawisz i dobrze zabezpieczysz tylny most na kobyłkach, odpalisz silnik, wrzucisz adin i na pracującym napędzie pokołyszesz to może coś zastuka?

Może to nie blacha ani inne "statyczne" gówno, tylko np. szczęka w bębnie się telepie bo sprężynka poszła. I tego biednego blacharza niesłusznie w to mieszamy. Albo... jak fura stała długo u blacharza bez jeżdżenia to bębny "raka" złapały i się coś tam obciera.
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-05, 14:14   

no to może jak tak wymyślamy to ja dodam jeszcze mocowanie zbiornika paliwa i osłony ? Albo rzeczywiście te mocowanie budy do ramy są źle zrobione i delikatnie podbija bude
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-04-05, 14:31   

lopes1987 napisał/a:
Tak, 3 dni tenu blacharz spawał całą podłoge i nawet dorabiał dwa mocowania bo zgniły.

Jak blacharz wspawał prostą blachę bez przetłoczeń, to możesz mieć efekt "pokrywki słoika która klika" :mrgreen:
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-04-05, 16:18   

Jaka jest odległość odboju do mostu ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-05, 18:39   

Jedź na trzepaki do stacji diag... wytrzepią ci zawieszenie i jak będzie stukało to zlokalizujesz bez problemu.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-05, 18:57   

miałem napisać to samo co Kostuch bo aż się prosi... głuche jebnięcie to potwierdza, sprawdzone :mrgreen: mam tak cały czas :lol:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2013-04-05, 21:06   

Panowie znalazłem i była to głupota. W jednym mocowaniu ramy do budy zamiast tej gumowej przekładki było coś cienkiego gumopodobnego co nie maiło szansy tam istnieć!!!Cieżko było to znależć bo jest świeża konserwacja która zakrywa wszystko. wyciąłem kwadrat takiej gumy z pasa transmisyjnego o grubości 6mm włożyłem i cisza jak makiem zasiał!!!!Przy okazji chciałbym wszystkim podziękować za błyskawiczną pomoc. Panowie nie mogę wyjść z podziwu, jesteśmy z całej polski a każdy każdemu pomaga jak koledze z sąsiedniego domu, zacne jak na te czasy!!!!!

[ Dodano: 2013-04-05, 21:14 ]
Przy okazji mam spód auta sprawdzony jak w nowym aucie:-)
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-05, 23:10   

obstawiałem to od początku hehe, ale przynajmniej masz teraz 150% pewności co masz pod autem i niczego nie musisz się obawiać :) pozdro
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2013-04-11, 20:15   

Witam, koledzy niestwty musze odświeżyć temat. Słysze znowu jakieś stukanie. Żadziej i ciszej niż na początku ale jednak. Przy wjechaniu w głęboką lub ostrą dzióre i jakieś jeszcze inne jak by na samym tyle auta delikatne jak by coś było lużne.

[ Dodano: 2013-04-11, 20:29 ]
Brak pomysłu już tyle pod nimleżałem i dalej coś stuka. Naciągam i szarpie wszystko i trzyma się, a jak jade to stuka. W tylnym nadkolu są takie dwa jakby mocowania budy do ramy i między tym jest guma to wszystko razem ma być skręcone czy jak???
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-04-11, 22:02   

mnie się przypomniał pewien tekst który gdzieś słyszałem na zlocie :mrgreen:
" Jak w aucie terenowym nic nie stuka to znaczy że nie na chodzie"
Dobrze to pasuje do samca
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-12, 00:16   

jak dalej puka Ci lewy tył to sprawdź porządnie rurę wydechową, może nawet półoś stukać jak łożyska padnięte... może linka od prędkościomierza (do reduktora) tylne pasy?? a może fotel z tyłu podskakuje, zderzak może się kiwotać. A usadź kogo za kierownica złóż z tyłu fotele, wleź do bagażnika, otwórz tylną klapę, wystaw paszczę na zewnątrz i nasłuchuj a kierowca faja po dołkach.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-12, 00:22   

Tylko niech go ta klapa nie przytnie :)
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-04-12, 00:27   

... nie chciałem już sugerować jej zdjęcia.... hahaha a swoją drogą to nawet klapa może się napitalać jak zawiasy luźne :-P tym bardziej jak obciąża ją koło zapasowe. A weź Lopes sprawdź jeszcze czy masz przy tylnej klapie a dokładnie na słupku tam gdzie zamek się zahacza taką blaszkę coś na kształt trójkąta, centruje i klinuje ona zamykające sie drzwi żaby właśnie nie skakały... może to będzie trop
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-04-12, 00:33   

a ile ja się u siebie naszukałem aby zlokalizować miejsce piszczenia na każdej nierówności. masakra pół dnia skakałem w bagażniku aż w końcu się okazało że po zmianie resorów linka od ręcznego się naprężyła bardziej i świergotała bo o hak cały czas tarła :)
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2013-04-12, 12:24   

Rura wydechowa jest już tak przykręcona że nie drgnie. Ta blach nad zamkiem lkapy jest i nawet obklejona wykładziną żeby była cisza. Sprawdze linke ręcznego bo faktycznie leży na jednej z wsporników haka.A mam jeszcze pytanei jak otworze klape to zaraz pod uszczelka są dwie śruby które skręcaja zderzak do ramy. Jedna, włwśnie ta z lewej strony ma urwaną główke ale zderzak jak go szarpie nawet nie drgnie!!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.