Autor
Wiadomość
patenty wszelakie
pavelk
rozgadany
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 86
Wysłany: 2011-01-07, 14:43 patenty wszelakie
proponuje wrzucać tu fotki swoich udoskonaleń japońskiej myśli kontrukcyjnej
poniżej drobiazgi ktore ja dorobilem:
deska rozdzielcza - pod szyba głosnik JBL on tour podłaczany do telefonu, palma, etc
środkowy panel - w miejscu gdzie bylo radio i zapalniczka miejsce gdzie zwykle jest cb, obok hebel na kluczyk, torebka na pierdoly
potrójne gniazdko 12v chowane do popielniczki
dodatkowe halogeny schowane w kangurze
bagażnik - wersja zimowa - narciarko transportowy (płyta z nierdzewki grubości 2mm - uprzedzając pytania nie ugina sie), bagażnik
wytrzymuje nie wiem ile - na razie sprawdzony do 80kg
pzdr
Maverick
stary wyjadacz
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 921 Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-01-07, 15:03
Bardzo fajny temat.
Bagażnik masz super i w środku fajnie zagospodarowane.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
zajxt
mechanik
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 553 Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2011-01-08, 17:24
Patent na tylne lampy
lk.JPG
Plik ściągnięto 317 raz(y) 36,4 KB
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-08, 18:27
fajowe masz te światła Z czego one pochodzą z c330 ??
zajxt
mechanik
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 553 Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2011-01-08, 18:45
nie z c360
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-08, 19:10
ehhh .....
Tomkoski
rozgadany
Wiek: 46 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 99 Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2011-01-09, 18:17
A ja mam takie:
tn_IMG_0092.jpg
Plik ściągnięto 26114 raz(y) 9,35 KB
_________________ Pozdrawiam
Tomkoski
tel. alarmowy 508-200-488
www.picasaweb.google.com/Tomkoski78
SUZUKI SAMURAI 1994R. ciężarówka - 2 osobowy
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-09, 18:36
Lepiej by wyglądalo jak by było wspawane w klepe tak jak ma zajxt ,
albert
Specjalista albertus
Pomógł: 6 razy Wiek: 53 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 1285 Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-09, 18:51
moze i lepiej ale czlowieku ile to roooooboty....
a tak cyk i masz.
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Tomkoski
rozgadany
Wiek: 46 Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 99 Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2011-01-09, 18:53
Robiłem na szybko. Czysto amatorsko.
To co kolega pokazał wyżej to dla mnie profesjonalizm.
Później (po robocie) dowiedziałem się, że są nieprzepisowo (muszą być max 30cm od krawędzi).
Może później poprawię się.
_________________ Pozdrawiam
Tomkoski
tel. alarmowy 508-200-488
www.picasaweb.google.com/Tomkoski78
SUZUKI SAMURAI 1994R. ciężarówka - 2 osobowy
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-09, 18:53
No tak ale w klapie jak masz tak tak szybko nie rozbijesz a u wystarczy gałązka masz po
Maverick
stary wyjadacz
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 921 Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-01-10, 11:00
pavelk , powiedz mi o heblu w środku. Czy jak go odłączysz, to masz odcięcie całej elektryki w aucie i dodatkowo jeszcze silnik też gaśnie?
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
pavelk
rozgadany
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 86
Wysłany: 2011-01-11, 08:40
Tak - docina całą elektrykę - założony na + z akumulatora zaraz za klema - rozejście na wszyzstko jest za heblem dopiero. Czy po wyłączeniu gaśnie silnik szczerze mówiąc nie wiem bo zawsze wyłączam stacyjką - nie sprawdzałem czy pomimo wyłączenia pociągnie na alternatorze.... alre to tak jakby wyjąć akumulator więc wątpie bo obwód zostaje otwarty. Jedyny problem do babranie się z ciągnięciem grubych kabli do kabiny...
lokoktentek
stały bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 165 Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-11, 10:24
nie otwierasz obwodu bo masz przecież na heblu + z alternatora na jednej śrubce z innymi + więc silnik nie zgaśnie.
_________________SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
albert
Specjalista albertus
Pomógł: 6 razy Wiek: 53 Dołączył: 01 Lis 2010 Posty: 1285 Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-11, 13:51
wylacznik pompy paliwa i silnik spi
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
lokoktentek
stały bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 165 Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-11, 15:52
tak czy inaczej jednym heblem normalnie tego nie załatwisz, musiałbyś mieć podwójny, drugi, albo zadziałać z przekaźnikiem (gdzieś miałem schemat)
często w rajdach wymagają żeby jednym heblem wszystko wyłączyć i wtedy trzeba właśnie kombinować...
_________________SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
Maverick
stary wyjadacz
Pomógł: 4 razy Wiek: 42 Dołączył: 04 Lip 2010 Posty: 921 Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-01-11, 15:58
lokoktentek , właśnie uważam, że jak montować hebel w na całą elektrykę samochodową, to właśnie mieć taki absolutny, ze gasi wszystko, prąd i silnik.
Jak znajdziesz schemat wrzuć na forum.
_________________ SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
pavelk
rozgadany
Dołączył: 17 Lis 2009 Posty: 86
Wysłany: 2011-01-12, 10:14
tylko po co heblem gasić silnik? po co dawać dodatkowy hebel na kablu z alternatora - nie prosciej stacyjke przekrecic i zgasic silnik - wg mnie niepotrzebne dublowanie - no ale jak tak wymagaja na zawodach to nie poradzisz jak chcesz startowac...
Suzuka 4x4
Specjalista Krystian
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 06 Paź 2010 Posty: 1446 Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-12, 14:49
Ja jutro zabieram się za mocowanie kangura do ramy , jeśli mi wyjdzie to podeśle foto
lokoktentek
stały bywalec
Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 29 Paź 2010 Posty: 165 Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-12, 19:45
chodzi o to żeby jednym ruchem gasić WSZYSTKO w razie co. a tak jak nie zgasi silnika to musisz dwa ruchy zrobić...
_________________SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"