Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
patenty wszelakie
pavelk
rozgadany


Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 86
Wysłany: 2011-01-07, 14:43   patenty wszelakie

proponuje wrzucać tu fotki swoich udoskonaleń japońskiej myśli kontrukcyjnej

poniżej drobiazgi ktore ja dorobilem:

deska rozdzielcza - pod szyba głosnik JBL on tour podłaczany do telefonu, palma, etc


środkowy panel - w miejscu gdzie bylo radio i zapalniczka miejsce gdzie zwykle jest cb, obok hebel na kluczyk, torebka na pierdoly
potrójne gniazdko 12v chowane do popielniczki


dodatkowe halogeny schowane w kangurze


bagażnik - wersja zimowa - narciarko transportowy (płyta z nierdzewki grubości 2mm - uprzedzając pytania nie ugina sie), bagażnik
wytrzymuje nie wiem ile - na razie sprawdzony do 80kg


pzdr
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-01-07, 15:03   

Bardzo fajny temat.
Bagażnik masz super i w środku fajnie zagospodarowane.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2011-01-08, 17:24   

Patent na tylne lampy

lk.JPG
Plik ściągnięto 317 raz(y) 36,4 KB

 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-08, 18:27   

fajowe masz te światła :mrgreen: Z czego one pochodzą z c330 ??
 
     
zajxt 
mechanik



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 553
Skąd: W-wa/ Chr
Wysłany: 2011-01-08, 18:45   

nie :mrgreen: z c360
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-08, 19:10   

ehhh ..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
     
Tomkoski 
rozgadany


Wiek: 46
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2011-01-09, 18:17   

A ja mam takie:

tn_IMG_0092.jpg
Plik ściągnięto 26118 raz(y) 9,35 KB

_________________
Pozdrawiam
Tomkoski

tel. alarmowy 508-200-488
www.picasaweb.google.com/Tomkoski78
SUZUKI SAMURAI 1994R. ciężarówka - 2 osobowy
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-09, 18:36   

Lepiej by wyglądalo jak by było wspawane w klepe tak jak ma zajxt, ;-)
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-09, 18:51   

moze i lepiej ale czlowieku ile to roooooboty.... :-D

a tak cyk i masz. :-D
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Tomkoski 
rozgadany


Wiek: 46
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 99
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2011-01-09, 18:53   

Robiłem na szybko. Czysto amatorsko.

To co kolega pokazał wyżej to dla mnie profesjonalizm.

Później (po robocie) dowiedziałem się, że są nieprzepisowo (muszą być max 30cm od krawędzi).

Może później poprawię się.
_________________
Pozdrawiam
Tomkoski

tel. alarmowy 508-200-488
www.picasaweb.google.com/Tomkoski78
SUZUKI SAMURAI 1994R. ciężarówka - 2 osobowy
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-09, 18:53   

No tak ale w klapie jak masz tak tak szybko nie rozbijesz a u wystarczy gałązka masz po :mrgreen: :-)
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-01-10, 11:00   

pavelk, powiedz mi o heblu w środku. Czy jak go odłączysz, to masz odcięcie całej elektryki w aucie i dodatkowo jeszcze silnik też gaśnie?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
pavelk
rozgadany


Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 86
Wysłany: 2011-01-11, 08:40   

Tak - docina całą elektrykę - założony na + z akumulatora zaraz za klema - rozejście na wszyzstko jest za heblem dopiero. Czy po wyłączeniu gaśnie silnik szczerze mówiąc nie wiem bo zawsze wyłączam stacyjką - nie sprawdzałem czy pomimo wyłączenia pociągnie na alternatorze.... alre to tak jakby wyjąć akumulator więc wątpie bo obwód zostaje otwarty. Jedyny problem do babranie się z ciągnięciem grubych kabli do kabiny...
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-11, 10:24   

nie otwierasz obwodu bo masz przecież na heblu + z alternatora na jednej śrubce z innymi + więc silnik nie zgaśnie.
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-11, 13:51   

wylacznik pompy paliwa i silnik spi :lol:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-11, 15:52   

tak czy inaczej jednym heblem normalnie tego nie załatwisz, musiałbyś mieć podwójny, drugi, albo zadziałać z przekaźnikiem (gdzieś miałem schemat)

często w rajdach wymagają żeby jednym heblem wszystko wyłączyć i wtedy trzeba właśnie kombinować...
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-01-11, 15:58   

lokoktentek, właśnie uważam, że jak montować hebel w na całą elektrykę samochodową, to właśnie mieć taki absolutny, ze gasi wszystko, prąd i silnik.

Jak znajdziesz schemat wrzuć na forum.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
pavelk
rozgadany


Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 86
Wysłany: 2011-01-12, 10:14   

tylko po co heblem gasić silnik? po co dawać dodatkowy hebel na kablu z alternatora - nie prosciej stacyjke przekrecic i zgasic silnik - wg mnie niepotrzebne dublowanie - no ale jak tak wymagaja na zawodach to nie poradzisz jak chcesz startowac...
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-12, 14:49   

Ja jutro zabieram się za mocowanie kangura do ramy , jeśli mi wyjdzie to podeśle foto
 
     
lokoktentek 
stały bywalec



Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 29 Paź 2010
Posty: 165
Skąd: warszawka
Wysłany: 2011-01-12, 19:45   

chodzi o to żeby jednym ruchem gasić WSZYSTKO w razie co. a tak jak nie zgasi silnika to musisz dwa ruchy zrobić...
_________________
SPOA, wieszaki 15cm, BMW powered - 160hp, 32"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.