Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-09-26, 13:33
Poszukuje gotowego kitu do przerobienia hamulców
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-04, 23:04   Poszukuje gotowego kitu do przerobienia hamulców

Witam kolegów z racji że nie mam u kogo dorobić i przerobić hamulców kitu proszę o info gdzie kupić gotowy kit do przerobienia hamulców z bębnów na tyle na tarcze. Druga to przeróbka która potrzebuje to o ile się da w tym aucie obniżyć o 3-5 cm reduktor bo wał przedni idzie pod dużym kontem i rozwala krzyżaki oraz dostaje wibracji z przodu . Lift jest 4-5" Silnik 1.6 od Baleno
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-06-04, 23:13   

tu masz lekturę o tarczach na tyle: http://samurai.org.pl/viewtopic.php?t=3127

a z tym obniżeniem reduktora to jak Slavok mówił, nie bardzo w dół bez grubszego motania takiej półokrągłej poprzeczki. To raczej w druga stronę, zmniejsz trochę lift, albo może jakieś dystanse trza dorobić?
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-04, 23:25   

Nie mam o tym pojęcia a lift jest ori z USA do Crossa i ktoś czegoś chyba nie założył i coś jest nie tak z tym przednim walem bo lift jest spory
A z hamulcami nie bardzo mam czas walczyć i dorabia dlatego pytam czy ktoś dorabia gotowce . Kogos ewentualnie z okolic Wawy bystrego co wie jak to posprawdzać.
Ostatnio zmieniony przez Pączek 2013-06-04, 23:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-06-04, 23:27   

To raczej wały chyba trzeba przedłużać, a nie obniżać reduktor. A krzyżaki nie padają Ci bo na wieloklinie masz za duże luzy przez rozciągnięcie wałów?
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-04, 23:29   

Nie mam pojęcia nie sprawdzałem dokładnie bo już było późno ale z tego co mówił poprzedni właściciel mosty deko przekręcali żeby tak nie rozwalało krzyżaków .
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-06-04, 23:30   

Co do hamulców to możesz oddać na biedronki do Sławka on Ci przerobi dokładnie tak jak moje adres dokładny masz tu http://suzuki-czesci.pl/kontakt
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2013-06-04, 23:31   

Oj kolega chyba kupił pomnik , którego poprzedni własciciele chcieli sie pozbyć ? czy sie myle? ;-)
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-06-04, 23:32   

Mogę popatrzeć na te twoje wały
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-04, 23:34   

No raczej się mylisz bo ten pomnik robi w terenie ładnie tylko tylko ma parę mankamentów do dopracowania.
Auto idzie do odnowienia blacharki inna ściana stanie i zabudowa bagażnika. Będzie w jaskrawo pomarańczowym kolorku z czarnymi rurami i zderzakami do tego wstawki alu najpierw zawias i wały zrobię Auto kupiłem w cenie windy wiec nie mam zmartwienia. A na autku kompletnie się nie znam bo nie miałem styczności.


Ostatnio zmieniony przez Pączek 2013-06-04, 23:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2013-06-04, 23:36   

Myślałem , ze duzo to gorsze :) wyglądowo faktycznie nie jest zły :)
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-04, 23:45   

No w terenie robi ładnie ale ten wał mnie irytuje i hamulce resztę dopracuje bedzie piękny w teren
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-06-04, 23:46   

Sama tarcza kotwiczna na allegro stała pamiętam po jakieś 120zł
Do tego przetoczenie bębna, zaciski i tarcze, no i oczywiście klocki, ewentualnie kawałek przewodu hamulcowego
Chyba, że o czymś zapomniałem, dużo kompletowania jednak niema.
Pozdro
 
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-06-05, 09:40   

Strasznie wyliftowany, przedni wał ma prawo nie wyrabiać, chociaż tylny wał skończyłby się pewnie jeszcze wcześniej :roll:
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-05, 11:46   

Z tego co udało mi się ustalić to jest o jakieś 20-25cm podniesiony od oryginału . Tył chodzi ok a przedni nie wyrabia podobno da się ogarnąć zawias jest dedykowany do jazdy po skałach. Mysle że ktoś po drodze coś zdemontował i dlatego następni właściciele mieli problem.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-06-05, 13:09   

naklejkę widzę Pułtuski klub 4x4 może ktoś z forum zna ten sprzęt i coś podpowie?
 
     
pacol 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 119
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2013-06-05, 13:48   

A ja bym go chetnie zobaczył i może wtedy bym coś podpowiedział. Trzeba by się spotkać, bo warszawa to moje okolice i nie tylko bo Kostucha również. :)
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-05, 17:55   

Ja auto znam z Pułtuska z Klubu niestety właściciel z Pułtuska się tym nie przejmował tylko jeździł. On tak już kupił ktoś wcześniej coś spartolił .
Pacol możemy się ustawić jakoś tylko aktualnie autko stoi w Nowym Mieście( 50 km od wawy) u mnie na hali. Szykuje się do wymiany krzyżaków i końcówek drążków oleje itp
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-06-05, 17:58   

wrzuć foty tego zawieszenia od spodu, ciekawe jestem co to tam pomotanie jest... swoją drogą będzie wysoko bo z tego co widzę spring pod ramą...
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
Pączek 
stały bywalec



Wiek: 49
Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 211
Skąd: Okolice Warszawy
Wysłany: 2013-06-05, 18:01   

To jest od tyłu jutro dodam albo wieczorem puźnym więcej fotek bo nie robiłem.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-06-05, 21:20   

Jak na super rockcrawlingowe zawieszenie za zylion, to wygląda tak sobie (bez złośliwości).
Coś jest skopane z kątami osadzenia sprężyn, bo masakrycznie je powyginało.
Tylny most ma zmieniony kąt główki i to dosyć mocno.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.