Wysłany: 2013-07-24, 20:58 Jaką pompkę paliwa do swap BMW 1,8i
Witam założyłem silnik od bmw 1,8i do samca i wszystko już ok nawet odpalił tylko problem z pompką paliwa dodam że potrzebuję ZEWNĘTRZNĄ która dmucha około 3 bary. Proszę o pomoc z jakiego pojazdu moę uzyskać taką pompkę. Miałem jakąś ale chyba za mało dmucha i nie może auto wejść na obroty tak jak by brakowało . . . .
tak szybko włożyłeś ), silnik potrzebuje 2,9 bar minimum, jak będzie słabe cisnienie powinien chodzić ale mocy mało będzie, miałem pompe paliwa taką jak w linku ta niby 4 bar po 2h rajdu i spaliła się ;=) tak więc lepiej szukaj czegoś orginały z auta jakiegoś, chyba ople miały zewnetrzne, ogólnie może ta pompa by wytrzymała ta z linku 4bar tyle że trzeba by było ją w pionie zamocować u mnie leżała w poziomie na karoseri i prawdopodobnie od wstrząsów się zatarła spaliła,
tak jest najlepiej pompę zewntrzną ople ascony rekordy i senatory wiem że miały takie na pewno i fajne jeeszcze w nich to jest to że mają filter paliwa przy sobie bezpośrecnio, bo sam kiedyś takie zakładałem
najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D
Zastanów się najpierw zanim dasz taką radę.
Ciśnienie paliwa jest ustalane przez regulator przy wtryskiwaczu/listwie, jak dasz wejściowo za duże ciśnienie to taki regulator nie będzie spełniał swojej roli (i zdechnie szybko).
Wiek: 41 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-07-25, 19:32
kostuch napisał/a:
osgood napisał/a:
najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D
Zastanów się najpierw zanim dasz taką radę.
Ciśnienie paliwa jest ustalane przez regulator przy wtryskiwaczu/listwie, jak dasz wejściowo za duże ciśnienie to taki regulator nie będzie spełniał swojej roli (i zdechnie szybko).
Zobacz najpierw jak jest zbudowany regulator zanim coś głupio skomentujesz :)
na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...
Wiem ile podaje producent ja napisałem jakie jest w stanie wytworzyć i wiem co piszę bo sam z takiej pompy korzystałem przez długi czas.
na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...
Tak, tak. Mylę nagminnie temperaturę z napięciem i wajchę biegów z reduktorem.
A podciśnienie sterujące regulatorem zaślepiasz, bo i tak zawór jest otwarty 'na wciąż'
Ogarnij się...
Wiek: 41 Dołączył: 16 Mar 2013 Posty: 113 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-07-26, 18:59
kostuch napisał/a:
osgood napisał/a:
na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...
Tak, tak. Mylę nagminnie temperaturę z napięciem i wajchę biegów z reduktorem.
A podciśnienie sterujące regulatorem zaślepiasz, bo i tak zawór jest otwarty 'na wciąż'
Ogarnij się...
:)
proponuje zrobić prosty test podłącz manometr na wejściu do listwy następnie zatkaj powrót i zmierz sobie co potrafi osiągnąć maksymalnie oryginalna pompa paliwa, po tym doświadczeniu dowiesz się dwóch rzeczy po pierwsze to, że pompa jest np. 3 barowa oznacza jakie stałe ciśnienie jej nie uszkodzi a potrafi wytworzyć dużo większe i jakoś regulator nie wybucha i drugiej rzeczy jak malutko wiesz o motoryzacji...
Pozdrawiam i nie kontynuuje tej daremnej dyskusji...
Nikt się nie kłóci (przez o z kreską)
A dlaczego koniecznie chcesz zewnętrzną? Wewnętrzne mają sporo zalet - chociażby 'relief valve' uniemożliwiający przypadkowe wytworzenie zbyt dużego ciśnienia.
Duże ciśnienie -> duże obciążenie pompy -> duży prąd -> dużo ciepła -> spalona pompa.
Zakładam teraz mały zbiornik paliwa i sporo wysiłku włożyłem w to, żeby pompa jednak była wewnątrz zbiornika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum