Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Jaką pompkę paliwa do swap BMW 1,8i
danieloo 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Nasielsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-24, 20:58   Jaką pompkę paliwa do swap BMW 1,8i

Witam założyłem silnik od bmw 1,8i do samca i wszystko już ok nawet odpalił tylko problem z pompką paliwa dodam że potrzebuję ZEWNĘTRZNĄ która dmucha około 3 bary. Proszę o pomoc z jakiego pojazdu moę uzyskać taką pompkę. Miałem jakąś ale chyba za mało dmucha i nie może auto wejść na obroty tak jak by brakowało . . . .
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-24, 21:24   

http://allegro.pl/pompa-p...3385492871.html 4bar
http://allegro.pl/pompa-p...3407147857.html 2-3 bar
pełno tego na alle.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
danieloo 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Nasielsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-24, 21:33   

slavok napisał/a:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-4-bar-uniwersalna-i3385492871.html 4bar
http://allegro.pl/pompa-p...3407147857.html 2-3 bar
pełno tego na alle.

Tak tak widzę to ale wolał bym może wiesz z jakiegoś auta typu szrot wyciągnąć bo nie wiem czy te nowe to nie jakieś chinczyki
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-07-24, 22:52   

tak szybko włożyłeś ;-) ), silnik potrzebuje 2,9 bar minimum, jak będzie słabe cisnienie powinien chodzić ale mocy mało będzie, miałem pompe paliwa taką jak w linku ta niby 4 bar po 2h rajdu i spaliła się ;=) tak więc lepiej szukaj czegoś orginały z auta jakiegoś, chyba ople miały zewnetrzne, ogólnie może ta pompa by wytrzymała ta z linku 4bar tyle że trzeba by było ją w pionie zamocować u mnie leżała w poziomie na karoseri i prawdopodobnie od wstrząsów się zatarła spaliła,
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
DUCHU77 
rozgadany
OFF ROAD



Wiek: 47
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 117
Skąd: BRZEG
Wysłany: 2013-07-24, 22:55   

tak jest najlepiej pompę zewntrzną ople ascony rekordy i senatory wiem że miały takie na pewno i fajne jeeszcze w nich to jest to że mają filter paliwa przy sobie bezpośrecnio, bo sam kiedyś takie zakładałem
_________________
Błotko najlepsze na stres :)
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-07-24, 23:31   

danieloo napisał/a:
slavok napisał/a:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-zewnetrzna-4-bar-uniwersalna-i3385492871.html 4bar
http://allegro.pl/pompa-p...3407147857.html 2-3 bar
pełno tego na alle.

Tak tak widzę to ale wolał bym może wiesz z jakiegoś auta typu szrot wyciągnąć bo nie wiem czy te nowe to nie jakieś chinczyki


najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-07-25, 09:43   

osgood napisał/a:

najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D


Zastanów się najpierw zanim dasz taką radę.
Ciśnienie paliwa jest ustalane przez regulator przy wtryskiwaczu/listwie, jak dasz wejściowo za duże ciśnienie to taki regulator nie będzie spełniał swojej roli (i zdechnie szybko).
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-07-25, 09:52   

Nie wiem jakim cudem wyszło 12 bar, wg producenta pompa od trucka daje 3-4.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-07-25, 10:09   

Didymos napisał/a:
Nie wiem jakim cudem wyszło 12 bar, wg producenta pompa od trucka daje 3-4.

Może od diesla :mrgreen:
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-07-25, 19:32   

kostuch napisał/a:
osgood napisał/a:

najtaniej to chyba będzie polonez truck miałem taką w cinquecento turbo i bez problemu ciśnie do 12 bar :D


Zastanów się najpierw zanim dasz taką radę.
Ciśnienie paliwa jest ustalane przez regulator przy wtryskiwaczu/listwie, jak dasz wejściowo za duże ciśnienie to taki regulator nie będzie spełniał swojej roli (i zdechnie szybko).


Zobacz najpierw jak jest zbudowany regulator zanim coś głupio skomentujesz :)
na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...

Wiem ile podaje producent ja napisałem jakie jest w stanie wytworzyć i wiem co piszę bo sam z takiej pompy korzystałem przez długi czas.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-07-25, 20:34   

osgood napisał/a:

na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...

Tak, tak. Mylę nagminnie temperaturę z napięciem i wajchę biegów z reduktorem.
A podciśnienie sterujące regulatorem zaślepiasz, bo i tak zawór jest otwarty 'na wciąż' :mrgreen:
Ogarnij się...
 
     
osgood 
rozgadany
mechanik



Wiek: 41
Dołączył: 16 Mar 2013
Posty: 113
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2013-07-26, 18:59   

kostuch napisał/a:
osgood napisał/a:

na wtryski idzie ciśnienie zredukowane regulatorem a nadmiar idzie na odpływ własnie przez ten zaworek i choćbyś podpiął 50 bar to zawsze zasada będzie taka sama i uchylenie zaworu regulującego takie samo mylisz pojęcie ciśnienia z wydajnością...

Tak, tak. Mylę nagminnie temperaturę z napięciem i wajchę biegów z reduktorem.
A podciśnienie sterujące regulatorem zaślepiasz, bo i tak zawór jest otwarty 'na wciąż' :mrgreen:
Ogarnij się...


:)

proponuje zrobić prosty test podłącz manometr na wejściu do listwy następnie zatkaj powrót i zmierz sobie co potrafi osiągnąć maksymalnie oryginalna pompa paliwa, po tym doświadczeniu dowiesz się dwóch rzeczy po pierwsze to, że pompa jest np. 3 barowa oznacza jakie stałe ciśnienie jej nie uszkodzi a potrafi wytworzyć dużo większe i jakoś regulator nie wybucha i drugiej rzeczy jak malutko wiesz o motoryzacji...
Pozdrawiam i nie kontynuuje tej daremnej dyskusji...
 
     
danieloo 
nowicjusz



Wiek: 38
Dołączył: 26 Mar 2013
Posty: 29
Skąd: Nasielsk
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-07-26, 21:06   

Chłopaki nie kłucić się ja po prostu szukam najlepszego rozwiązania
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-07-26, 21:52   

Nikt się nie kłóci (przez o z kreską) ;-)
A dlaczego koniecznie chcesz zewnętrzną? Wewnętrzne mają sporo zalet - chociażby 'relief valve' uniemożliwiający przypadkowe wytworzenie zbyt dużego ciśnienia.
Duże ciśnienie -> duże obciążenie pompy -> duży prąd -> dużo ciepła -> spalona pompa.

Zakładam teraz mały zbiornik paliwa i sporo wysiłku włożyłem w to, żeby pompa jednak była wewnątrz zbiornika.
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2013-07-29, 17:35   

Danielo ogarnąłeś tą pompe paliwa, chodzi silni /?
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.