Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 782 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-09-13, 20:18
No Powiem fajan Suka (kawalek z zona tez dobry) haha Kobiety tego nigdy nie zrozumieja a powiedz z czego sa sprezynt i amorki tak z ciekawosci czy to jest z jakiegos auta zapozyczone
_________________ 1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
amorki oryginalne samurajowe, wykrzyż nie wiem jaki jest bo zalożyliśmy za twarde sprężyny (jakiś mercedes) i prawie wogole się nie poddają. Spręzyny już mam zamówione, mają przyjśc w przyszłym tygodniu i wtedy bede wiedział jak to się sprawuje.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-09-13, 22:00
Całkiem fajnie wygląda, widać liczne ślady walki z wrogim terenem
Na moje oko amory cokolwiek za krótkie, będą ograniczały potencjał zawiasu, z drugiej strony po radiusach nie ma się co spodziewać dużego wykrzyżu - taka ich przypadłość.
Jak już założysz miększe sprężyny, to wrzuć foty z wykrzyżu, ciekaw jestem jak wyjdzie.
Drążek panharda nie powinien się krzyżować z drążkiem kierowniczym, a być do niego równoległy, takie rozwiązanie może mieć dosyć nieprzewidywalny wpływ na prowadzenie fury
No asfaltu za dużo wspólnie nie oglądamy:) Radiusy mam rozumieć chodzi o wahacze? Wykrzyż na pewno będzie mniejszy niż na resorach, miałem mazury HD +2cale i co by o nich złego nie mowić to wykrzyż był niezły:) ZDjęcia oczywiście wrzuce, sam jestem ciekaw jak cholera:) Mniejszy wykrzyż na szczęście rekompensuje sztywny most więc nie jest tak zle:)
Ostatnio zmieniony przez gregor600 2013-09-13, 22:26, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-09-14, 08:09
gregor600 - zacny kawał blachy wymłodziłeś.... a do tego przybyłeś do nas z przyszłości panie Marty McFly, o czym świadczy data na zdjęciach 2037 :D
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-14, 09:57
a ja Ci kolego przede wszystkim dziękuję za polinkowanie zdjęć, a nie wklejanie ich do tematu. Dla posiadacza aero2 na wiejskim zasięgu taki zabieg jest zbawienny.
Fajny potworek - wzrostem i wyglądem! Mówię o Samcu oczywiście.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-09-15, 17:35
gregor600 napisał/a:
yhm, a czemu parhand nie może krzyżować się z kierowniczym? Pytam, bo jestem kompletnym laikiem, a mechaniki ucze się na swoim sprzęcie:)
Dokładnie tak, jak napisał Zawias - żeby nie szarpało kierownicą.
Przy takim kącie jak masz na drążku i tak będzie szarpało, ale zamontowanie panharda na krzyż jeszcze ten efekt potęguje.
PS Poczytaj co to jest "bumpsteer".
Ale wy głupoty pie.............rdolicie mechaniki znacie tyle co w książkach przeczytaliście co nijak przekłada się w życiu. Powiedz gregor600 czy oprócz tej twardości czujesz jakąś inną różnicę w jeździe po czarnym? A zobaczymy ile w tym czasie ludziska na wymieniają resorów nim ty zjeździsz to zawieszenie, oczywiście nikt się nie przyzna bo przecież jego resorak jest cool. Umiecie tylko cudzą prace krytykować a sami nic nie robicie tylko po mechanikach jeździcie , żałosne . Powodzenia w terenie.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-17, 09:18
Kolego, na problemy z rozwolnieniem polecamy Stoperan :) a tutaj zamiast się gorączkować wyłuszcz proszę konretnie swoje argumenty to koledzy pewnie chętnie z Tobą podyskutują merytorycznie.
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Szczerze to wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ale ktualnie przy 100 na godzine po czarnym samiec zachowuje się prawie jak normalny samochód, wcześniej(na resorze) po jezdzie 80 na godzine miałem zakwasy na zwieraczach:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum