Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
gregor600
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-13, 19:57   gregor600

Witam.
W końcu i ja się pochwalę moim dawcą szczęścia, wieczną skarbonką, obiektem zazdrości i złości Żony :mrgreen:

Oto co zostało w nim namieszane:

-Blokada minispool
-reduktor 4,16
-opony 235x75x15 kopia simex
-felgi 7'' et - 25
-dętki w oponach
-wspomaganie omega+jakiś merc
-fotele honda CRX
-silnik 1,9D koncernu PSA (poldolot)
-zawias na sprężynie (wątek sprężyn poruszałem w odpowiednim dziale :-D )
-progi
-wzmocnione mosty,
-wycięte nadkola i poszerzenia
-hamulce tarczowe przód/tył
-plastikowy dach + bikni na zime
-metalowe zderzaki
-do zrobienia nowy snorkel i dolot powietrza, wymiana spręzyn na cieńsze.

Fotosy:

http://i.imgur.com/SfTL1qZ.jpg
http://i.imgur.com/y9HBEMC.jpg
http://i.imgur.com/DKy2LAk.jpg
http://i.imgur.com/z70rmQL.jpg
http://i.imgur.com/bIimPUi.jpg
http://i.imgur.com/t1jjaJE.jpg
http://i.imgur.com/LvucHh7.jpg
http://i.imgur.com/T2CBxDK.jpg
http://i.imgur.com/oojnhqn.jpg
http://i.imgur.com/EiiDykK.jpg
http://i.imgur.com/TTNyX1t.jpg
http://i.imgur.com/bHOZddi.jpg
http://i.imgur.com/2w4W66r.jpg
http://i.imgur.com/9QFB3xl.jpg
http://i.imgur.com/QsUW1Jc.jpg
http://i.imgur.com/kn7fsUt.jpg
Ostatnio zmieniony przez Admin 2013-09-19, 10:58, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Death1985 
stary wyjadacz



Pomógł: 5 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 782
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2013-09-13, 20:18   

No Powiem fajan Suka :mrgreen: (kawalek z zona tez dobry) haha Kobiety tego nigdy nie zrozumieja a powiedz z czego sa sprezynt i amorki tak z ciekawosci czy to jest z jakiegos auta zapozyczone ;-)
_________________
1,6TD VW, kopia Simex, kinetyk, lift nie wiem o ile haha ale daje rade, spring, CB-radio tel. 883-043-572 w razie W
 
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-13, 20:19   

Wykrzyż na tym rozwiązaniu amor w sprężynie wystarczający ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-13, 20:27   

amorki oryginalne samurajowe, wykrzyż nie wiem jaki jest bo zalożyliśmy za twarde sprężyny (jakiś mercedes) i prawie wogole się nie poddają. Spręzyny już mam zamówione, mają przyjśc w przyszłym tygodniu i wtedy bede wiedział jak to się sprawuje.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-09-13, 22:00   

Całkiem fajnie wygląda, widać liczne ślady walki z wrogim terenem :mrgreen:
Na moje oko amory cokolwiek za krótkie, będą ograniczały potencjał zawiasu, z drugiej strony po radiusach nie ma się co spodziewać dużego wykrzyżu - taka ich przypadłość.
Jak już założysz miększe sprężyny, to wrzuć foty z wykrzyżu, ciekaw jestem jak wyjdzie.
Drążek panharda nie powinien się krzyżować z drążkiem kierowniczym, a być do niego równoległy, takie rozwiązanie może mieć dosyć nieprzewidywalny wpływ na prowadzenie fury :roll:
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-13, 22:17   

No asfaltu za dużo wspólnie nie oglądamy:) Radiusy mam rozumieć chodzi o wahacze? Wykrzyż na pewno będzie mniejszy niż na resorach, miałem mazury HD +2cale i co by o nich złego nie mowić to wykrzyż był niezły:) ZDjęcia oczywiście wrzuce, sam jestem ciekaw jak cholera:) Mniejszy wykrzyż na szczęście rekompensuje sztywny most więc nie jest tak zle:)
Ostatnio zmieniony przez gregor600 2013-09-13, 22:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-09-13, 22:22   

Radiusy czyli kute wahacze.
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-13, 22:37   

yhm, a czemu parhand nie może krzyżować się z kierowniczym? Pytam, bo jestem kompletnym laikiem, a mechaniki ucze się na swoim sprzęcie:)
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-09-14, 08:09   

gregor600 - zacny kawał blachy wymłodziłeś.... a do tego przybyłeś do nas z przyszłości panie Marty McFly, o czym świadczy data na zdjęciach 2037 :D
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-14, 09:47   

Najlepiej jak są równolegle,wtedy nie szarpie kierownicą.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-14, 09:57   

a ja Ci kolego przede wszystkim dziękuję za polinkowanie zdjęć, a nie wklejanie ich do tematu. Dla posiadacza aero2 na wiejskim zasięgu taki zabieg jest zbawienny.

Fajny potworek - wzrostem i wyglądem! Mówię o Samcu oczywiście.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-14, 11:51   

dzięki Panowie za dobre słowo:)
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-09-15, 17:35   

gregor600 napisał/a:
yhm, a czemu parhand nie może krzyżować się z kierowniczym? Pytam, bo jestem kompletnym laikiem, a mechaniki ucze się na swoim sprzęcie:)

Dokładnie tak, jak napisał Zawias - żeby nie szarpało kierownicą.
Przy takim kącie jak masz na drążku i tak będzie szarpało, ale zamontowanie panharda na krzyż jeszcze ten efekt potęguje.
PS Poczytaj co to jest "bumpsteer".
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-15, 21:32   

poczytałem i zmądrzałem, zmieni się przy następnym dłubaniu:)
aktualny temat to postawienie grodzi i chłodnica na pakę:)
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-09-16, 08:26   

Skąd jesteś gregor600. Mogę podejrzewać, że mam blisko do Ciebie.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-16, 10:05   

rzut beretem Jeżu:) Jestem z Czaplinka, 80 km od Ciebie
 
     
sami111 
nowicjusz


Wiek: 50
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 32
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-17, 08:22   

Ale wy głupoty pie.............rdolicie mechaniki znacie tyle co w książkach przeczytaliście co nijak przekłada się w życiu. Powiedz gregor600 czy oprócz tej twardości czujesz jakąś inną różnicę w jeździe po czarnym? A zobaczymy ile w tym czasie ludziska na wymieniają resorów nim ty zjeździsz to zawieszenie, oczywiście nikt się nie przyzna bo przecież jego resorak jest cool. Umiecie tylko cudzą prace krytykować a sami nic nie robicie tylko po mechanikach jeździcie , żałosne . Powodzenia w terenie.
_________________
albo suzuki albo nic...
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-09-17, 09:18   

Kolego, na problemy z rozwolnieniem polecamy Stoperan :) a tutaj zamiast się gorączkować wyłuszcz proszę konretnie swoje argumenty to koledzy pewnie chętnie z Tobą podyskutują merytorycznie.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-09-17, 09:43   

sami111, co się stało? Chcesz o tym porozmawiać? :)
Pamiętaj, to nie Twoja wina...
Jeszcze raz zbierz myśli i napisz o co Ci chodzi?

ps: Stoperan pomógł? :)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
gregor600 
nowicjusz


Wiek: 46
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 59
Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: 2013-09-17, 10:11   

Szczerze to wcześniej nie zwróciłem na to uwagi, ale ktualnie przy 100 na godzine po czarnym samiec zachowuje się prawie jak normalny samochód, wcześniej(na resorze) po jezdzie 80 na godzine miałem zakwasy na zwieraczach:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.