Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Dawid77
Potrek 
nowicjusz



Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 36
Skąd: Żywiecczyzna
Wysłany: 2013-02-01, 00:12   

Witam
mam w Samim silnik z 'pseudo turbiną' :-D i jeżdzę tak już 2 lata od początku nie pasowało mi coś w tym silniku 1,9 ... a ledwo się rusza.
Teraz gdy przypadkowo odkryłem Zmotę Dawida77
JESTEM W SZOKU
mam pare pytań do kierownika
- czy silnik trzeba wyciągnąć żeby podpiąć turbine?
- jak już pojeździłeś trochę to jak z tym spalaniem ?
- czy nie pojawiły się jakieś komplikacje?
_________________
Santana, 99" 1,9 TD PSA XUD9 Zmotany na 100 HP, BFG K2 MT, Ironman, tył X-SHOCK DAKAR
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2013-02-01, 00:28   

Witam,

- najważniejsza rzecz to czy silnik jest PSA ? i o jakie podpięcie turbiny Ci chodzi :roll: ? do pompy ten wężyk ? jeśli tak to tam zakłada sie trójnik i z niego ciśnienie pod pompę ,
- z racji tego że mam bardzo ciężką nogę to w zimie przy temperaturze poniżej 0*C no to 10 l wychyli sobie , ale przy spokojnej jeździe i po równym to ok 8 l powinno być ,
- komplikacji nie ma żadnych ( wystarczy zrobić to z głową i nie bawić się ciśnieniem i dawką bez pojęcia o tym ) minus przy jeździe po asfalcie jest tylko taki że biegi są strasznie krótkie do 4 bo ledwo wrzucisz bieg i już trzeba następny :-D

ps. z Żywca do Dobczyc aż tak daleko nie ma :mrgreen:
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
Ostatnio zmieniony przez Dawid77 2013-02-01, 19:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Potrek 
nowicjusz



Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 36
Skąd: Żywiecczyzna
Wysłany: 2013-02-01, 00:38   

Teraz to ogarnąłem że jesteśmy sąsiadami :)
_________________
Santana, 99" 1,9 TD PSA XUD9 Zmotany na 100 HP, BFG K2 MT, Ironman, tył X-SHOCK DAKAR
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2013-02-01, 22:24   

więc kupuj pompę i motaj :mrgreen:
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
Potrek 
nowicjusz



Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 36
Skąd: Żywiecczyzna
Wysłany: 2013-02-01, 22:55   

Tak trzeba będzie zrobić ...
_________________
Santana, 99" 1,9 TD PSA XUD9 Zmotany na 100 HP, BFG K2 MT, Ironman, tył X-SHOCK DAKAR
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2013-02-03, 00:32   

Piotrek jak możesz to napisz obiektywną ocenę po jeździe samurajem na zmienionej pompie 8-) , bo już parę osób jeździło i po jeździe nawet się nie odezwali :-/
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
Potrek 
nowicjusz



Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 36
Skąd: Żywiecczyzna
Wysłany: 2013-02-03, 20:10   

Tak jak kolega mówi... zupełnie inna jazda ( oczywiście pozytywnie) :-D
_________________
Santana, 99" 1,9 TD PSA XUD9 Zmotany na 100 HP, BFG K2 MT, Ironman, tył X-SHOCK DAKAR
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-02-03, 20:14   

Już zmieniłeś? :shock: Gdyby warsztaty tak szybko pracowały... :)
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2013-02-03, 23:33   

jeszcze nie ma zmienionej , najpierw musi pompę załatwić :-)
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-02-04, 10:03   

To rozumiem, że opinia: "Tak jak kolega mówi... zupełnie inna jazda ( oczywiście pozytywnie)", to opinia po jeździe innym Samim z taką pompą?
A w zasadzie, to jest nieważne. :)
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2013-02-04, 20:12   

to opinia po jeździe moją suką :-P
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
borys_t 
świeżak
borys_t



Wiek: 36
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2
Skąd: KROSNO/ KRASNA
  Wysłany: 2013-05-25, 07:59   

Dawid77 napisał/a:
to opinia po jeździe moją suką :-P
.Witam Cię Dawid na twoim forum. Jak poczytalem to co opisujesz o wymianie pompy wtrysk., jakos sie mi wierzyc nie chcialo. Moj sami to 2001r, taki sam motor , jak twoj. Niestety stara pompa sie rozciekla na ryglu od gazu , po drugie rozrzad sie zblizal, to kupilem taka sama pompe r8445b251b lucas. montujac to wszystko maupowalem to co Dawid opisuje . No i jestem w szoku :-D . Samurai zapier..... jak maly odkurzacz, wkreca sie na obroty rewelacja. Dzieki Dawidowi mozemy podkrecic swoje Suki dosc konkretnie. Za pare dni dodam zdjecia . Pozdrawiam magika Dawida i innych czlonkow klubu.
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-05-25, 17:07   

A z benzynką też tak można zrobić aby byłą mocniejsza troszeczkę ?
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-09-24, 21:52   

Jasne że się da. NITRO :mrgreen:
 
     
siemek.btk 
świeżak
nowicjusz :)


Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 11
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-10-05, 18:35   

Coś w temacie cisza sie zrobiła :)

Piotrek udało ci się w końcu zmotać tą pompę ? Ewentualnie możesz opisać swoje wrażenia...

Widzę, że Dawid odwalił kupę dobrej roboty, konkretnie się naprodukował w temacie a chłopaki z tego zaczerpnęli i sami zrobili przeróbki ale już nic nikt nie napisze....

Też poważnie zastanawiam się nad zmianą pompy tylko najistotniejsze jest dla mnie faktyczne spalanie. Robię dziennie około 60km i średnie spalanie wychodzi na poziomie 7 litrów. I tu pojawia się pytanie do Dawida czy udało ci się sprawdzić jakie wychodzi ci srednie spalanie przy w miarę spokojnej pojezdziwaczce w trasie ? i czy zwiększenie mocy nie spowodowało szybszego zużywania się jakiś podzespołów ?
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2013-12-15, 13:32   

siemek.btk napisał/a:
Coś w temacie cisza sie zrobiła :)

Piotrek udało ci się w końcu zmotać tą pompę ? Ewentualnie możesz opisać swoje wrażenia...

Widzę, że Dawid odwalił kupę dobrej roboty, konkretnie się naprodukował w temacie a chłopaki z tego zaczerpnęli i sami zrobili przeróbki ale już nic nikt nie napisze....


to nie wiesz że tak jest zawsze ... nikomu się wiki nie chciało poczytać że Suzuki do Santan wrzuca silniki koncernu PSA a potem co to za silnik i co można by było z nim zrobić ... odezwą się wtedy jak przeszczep się nie uda albo przedobrzą i korba bokiem wyjdzie to napiszą co zrobić żeby to robiło robote :-?


siemek.btk napisał/a:
Też poważnie zastanawiam się nad zmianą pompy tylko najistotniejsze jest dla mnie faktyczne spalanie. Robię dziennie około 60km i średnie spalanie wychodzi na poziomie 7 litrów. I tu pojawia się pytanie do Dawida czy udało ci się sprawdzić jakie wychodzi ci srednie spalanie przy w miarę spokojnej pojezdziwaczce w trasie ? i czy zwiększenie mocy nie spowodowało szybszego zużywania się jakiś podzespołów ?


w marcu minie dwa lata od mojego przeszczepu - a samurajek ciągle lata , na potwierdzenie ostatnio objechałem zlot Samuraiów w Bukowinie , a spalanie jest koło 1L na 100km większe z tym że ja mam ciężką nogę i latam na simexach , przy spokojnej jeżdzie na asfalcie i szosowych oponkach nie przekroczy ci 8L na 100km :-)

pozdro,
_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
 
 
     
czaruś 
nowicjusz
na hałdę


Wiek: 41
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 25
Skąd: Lędziny; śląskie
Wysłany: 2014-06-15, 10:10   

hej Koledzy;

Mam ostatnio taki problem z cieknącą pompą LUCASA. Mój mechanik już wymienił oringi na łączeniu obudowy pompy i czymś tam, ale cieknie dalej. Prawdopodobnie wyciek spowodowany jest uszkodzeniem obudowy pompy.

Specjaliści - matoły, od których kupiłem mojego Samca wycięli immo i przy okazji uszkodzili obudowę pompy.

Co byś mi radził :
1. wymianę pompy na tę samą ?
2. naprawę tej którą mam aktualnie ?

Od razu mówię że na razie nie jestem zainteresowany zwiększaniem mocy mojego Samiego.

Ile może kosztować pompa LUCASA ??

Jeśli jesteś z Dobczyc a masz może jakieś stare paści ( od starej Twojej pompy ) to ja bywam często w Brzeziu.

Będę wdzięczny z pomoc.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-06-15, 10:43   

czaruś napisał/a:
Prawdopodobnie wyciek spowodowany jest uszkodzeniem obudowy pompy.
Proponuję najpierw się upewnić skąd cieknie. Tutaj kolega Dawid77 zrobił mi fotkę z potencjalnymi miejscami wycieków: http://samurai.org.pl/vie...=cieknie++pompy
czaruś napisał/a:
Specjaliści - matoły, od których kupiłem mojego Samca wycięli immo i przy okazji uszkodzili obudowę pompy.

j.w. bo może się okazać, że "specjalistów" będzie trzeba przepraszać za tak daleko idące publiczne sformułowania.
czaruś napisał/a:
Co byś mi radził :
1. wymianę pompy na tę samą ?
2. naprawę tej którą mam aktualnie ?
Moim zdaniem lepiej naprawiać znaną usterkę niż pakować się w potencjalnie nierozpoznane pole minowe.
czaruś napisał/a:
Ile może kosztować pompa LUCASA ??
Może kosztować tyle ile będziesz skłonny za nią dać, a ktoś wspaniałomyślnie postanowi Ci ją w tej cenie oddać. Z reguły na allegro pojawiają się w cenach do 450,00 zł. Dorzuć do tego jakiś pakiet startowy choćby samo sprawdzenie ciśnieniowe na stole przed montażem.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
czuperek
pomocnik mechanika


Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 411
Wysłany: 2015-12-18, 10:47   

jaki trójnik jest potrzebny na jaki waż ?

poratuje ktoś :?:
 
     
Dawid77 
stały bywalec



Pomógł: 8 razy
Wiek: 36
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 197
Skąd: K M Y
Wysłany: 2015-12-31, 17:15   

no i silnik gotowy :mrgreen:









_________________
Smerfetka , 99', PSA 1.9 TD DHY, 5,125, spring, 4 link, tarcze tył, korektor wilwood, winda, światła led tył, bushwacker, Cooper Discoverer STT PRO 32x11,5r15,
Ostatnio zmieniony przez Dawid77 2016-07-17, 21:46, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.