Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
hamulec ręczny na reduktorze/wale
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-11-27, 10:42   

Kostuchu moje wątpliwości były, czy piszesz o reduktorze z samuraia czy z LJ'ta (bo o ile kojarzę to takowego masz)

W każdym razie cenna informacja z tym brakiem gwintów (ja się jeszcze z tym nie spotkałem)
Pozdrawiam
 
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-27, 12:16   

Cenne uwagi. Pomysł dalej bedę drążył. Piszcie swoje za i przeciw. :mrgreen:
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-27, 21:56   

Generalnie niedługo będę do swojego Złomka zakładał taki zestaw :

Przy okazji pozbyłem się bębnów z tyłu a co za tym idzie również ręcznego. Opiszę wrażenia jak tylko przetestuje :mrgreen:
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-28, 22:05   

uuuuu mniam gdzie za ile i dlaczego tak drogo ;-)
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-11-28, 22:24   

Tu możesz kupić

http://www.lowrangeoffroa...-brake-kit.html
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Tanto 
mechanik



Pomógł: 7 razy
Wiek: 54
Dołączył: 15 Wrz 2011
Posty: 667
Wysłany: 2013-11-28, 22:33   

wydaje mi się, czy na zdjęciu z reduktorem tarcza jest pomalowana na czarno? :-)
_________________
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"
SAT4x4 Szczecin & http://www.reconnet.pl
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-05, 20:13   

No i dupa z testów - otóż mogłem zrobić mądrze posłuchać Kostucha i sprawdzić czy w mojej obudowie są potrzebne gwinty... A gwintów nie ma.... Prawdopodobnie gwintów nie ma w Santanach - Zajxt porównał leżący luzem reduktor z japońca i tam gwinty są. Tak dla informacji żeby ktoś się nie przejechał tak jak ja :-?
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-12-05, 20:24   

Maror, a są tam jakiekolwiek otwory, czy otwory bez gwintu?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-12-05, 20:33   

A nagwintować nie można?
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-05, 20:46   

Są otwory które z zewnątrz wyglądają dokładnie tak samo jak w Japońcu ale są głębokości około 0,5-1 cm i nie mają gwintu. Sokrates pewnie że można nagwintować ale do tego trzeba zdjąć flansze a najlepiej cały reduktor zrzucić - no i przede wszystkim być przygotowanym do tego że będzie się gwintować :-P
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-12-05, 20:49   

hm, ciekawe jaką mam obudowę reduktora ma aucie? :-?
Sprawdzę, dam znać.

Maror i co robisz z zestawem? Podmieniasz obudowy, czy na sprzedaż?
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-12-05, 20:52   

Sprawdź żeby potem nie było zaskoczenia :mrgreen:
Zestaw zostaje, przy wkładaniu 4.16 reduktor i tak trzeba będzie zdjąć i rozebrać i wtedy też ogarnie się ten temat.
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-12-05, 23:14   

Jakbym dostawał 1zł za każde "a nie mówiłem", to byłbym obrzydliwie bogaty i kupiłbym sobie np. czekoladę nadziewaną :mrgreen: ;-)
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2013-12-05, 23:42   

Tekst typu "Gdyby płacili za to ze se jaram skuna, bledła by przy mojej Gates'a fortuna" Hehe :-)
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-12-06, 00:35   

Czy ma ktos fote w którym miejscu są te otwory z gwintem lub bez. Wpelzne pod auto i zobacze u siebie bo jestem w trakcie importu z USA :mrgreen: i jeszcze moge wstrzymac akcje :-/
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Ostatnio zmieniony przez airgaston 2013-12-09, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-12-06, 07:47   

Marudzicie chłopaki, wyjęcie reduktora to jest godzinka dla flegmatyka, ze 2-3 rozebranie nawiercenie, gwintowanie,i złożenie, godzinka i z powrotem na miejscu.
A tak przy okazji to sprawdź czy ten super zestaw, ma śruby metryczne czy calowe, i w razie czego zamień na metryczne. Ostatnio mocno się zdziwiłem, że mój superuniwersalny ściągacz yato ma gwint calowy.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-12-06, 13:08   

Mam różne obudowy... jak ktoś chce się "wymienić" na takie z gwintami to nie ma problemu.
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
jakos 
nowicjusz
jakos


Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 31
Wysłany: 2013-12-08, 17:52   

Witam
Gwintu nie ma lecz można zrobić, większy problem jest bo na reduktorze nie ma podtoczenia i tarcza kotwiczna nie wejdzie.
_________________

 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-12-09, 11:30   

jakos napisał/a:
Witam
Gwintu nie ma lecz można zrobić, większy problem jest bo na reduktorze nie ma podtoczenia i tarcza kotwiczna nie wejdzie.


Kolejny niuans do kolekcji...
U mnie nie było gwintów, ale tarcza kotwiczna pasowała bez problemu :-)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.