U mnie nic nie ociera na oponach z podpisu nawet przy maks wykrzyżu (mosty oparte na odbojach po przekątnej) i skręconych kołach. Felgi to przespawane kółka bez dystansów (ET -40), progi i nadkola dość mocno wycięte. Resor, wieszaki i odboje oryginalne.
Ja mam wzmocnione oba mosty w tyl tylny od vitary , przód na spidertraxie .. mocniejsze wały , wzmocnione główki i reduktor i boje sie przy bmw 110 km . A IS i jego 140 potrafi namieszać ... jeśli nie chcesz przerabiać całego auta zastanów sie nad tym
Kostuch-jedna felga bead lock stalowa 13,6, to duzo??:)
Jeżeli komplet z blachą i śrubami, to niedużo.
Kupuj i testuj
Jakbym miał wydać 2500 na felgi, to bym sobie kupił chińskie arb i spokojnie akceptował ryzyko że mi opona spadnie...
Ze wzgledu na wage odpuszczam temat,i kupuje standardowe w "kolka" jak dzis 31simexa zobaczylem to z lekkim niedowierzaniem patrze jak to ma sie zmiescic do babla...
Lift budy o 45 mm musiał byc bo sie skrzynia w tunel nie miescila(i tak lekko musieli przerabiac tunel)
Jutro przymierzam kola i zobaczymy co trzeba podciac:-)
Tak jak byla mowa-przeszkadza prog-trzeba go wycinac?bo mevhanik cos mowil o przesunieciu mostu...ale nic takiego na forum nie widze,albo pominalem bo strasznie duzo tematow do ogarniecia mam...ale na szczescie mi POMAGACIE:-)
_________________ Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
Ze wzgledu na wage odpuszczam temat,i kupuje standardowe w "kolka" jak dzis 31simexa zobaczylem to z lekkim niedowierzaniem patrze jak to ma sie zmiescic do babla...
Lift budy o 45 mm musiał byc bo sie skrzynia w tunel nie miescila(i tak lekko musieli przerabiac tunel)
Jutro przymierzam kola i zobaczymy co trzeba podciac:-)
Tak jak byla mowa-przeszkadza prog-trzeba go wycinac?bo mevhanik cos mowil o przesunieciu mostu...ale nic takiego na forum nie widze,albo pominalem bo strasznie duzo tematow do ogarniecia mam...ale na szczescie mi POMAGACIE:-)
Słabo szukałeś, wydaje mi się, że między innymi slavok przesuwał most. Zwykle most zostaje wysunięty do przodu wraz z przerobieniem przodu na sprężyny.
HEj.
Mam kilka wątpliwość:D
Co się stanie jak się rozwali półoś?Można dalej jechać na drugim napędzie?czy kaplica?
Czy jest sens inwestować w sprzęgiełka?głownie auto w teren, ale zamierzam mieć to auto przez lata...więc mogą być zawody, wyprawy itd..
Czy do tej mocy powinienem zastosować jakieś bardziej wytrzymałe???
np.
http://allegro.pl/hp-line...3849570562.html
THX
_________________ Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
Wiek: 36 Dołączył: 03 Sie 2012 Posty: 55 Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-01-14, 23:10
Zestaw tegoż silnika z mostami diesla + jeszcze koła o których mówisz obawiam się, żę szału nie będzie chciał robić przerabiam własnie podobny problem jestem świeżo po zmianie na takie mosty i niestety :-/są one za szybkie jeżęli nie wykombinujesz nic z przełożeniami w reduktorze lub w mostach. Dla przykładu na mostach od litrówki na reduktorze mogłem bez problemu ruszyć z 3 biegu a nawet 4 na silniku mazdy, co prawda były one zbyt delikatne bo dwa razy ukręciłem półoś i raz przegub, a na obecnych tj. od diesla 1,9 właśnie tego już nie ma zostaje tylko 2 bieg różnica wyczuwalna drugi raz bym nie zmienił na mosty diesla z półosiami to nie wiem bo dopiero testuje wytrzymałość za to co mogę powiedzieć jest bardzo szybki ale to nie o to chodzi w of-roadowym tuningu
_________________ SJ 410 SWAP serce 1,6 16v Mazda,skrzynia mazda mx 5, reduktor 4.16 wspomaganie KIA+chłodnica na pace opona BFG MT 225/75/R16 tarcze z tylu (alfa)
Ja akurat buduję auto po to żeby zapierdalał:D
W końcu jest już po elektryku-jeszcze nowe światła, obrotomierz, i będzie gotowy:D
[ Dodano: 2014-04-01, 20:38 ]
Uf auto po chyba roku w koncu samo jechalo zamiast na lince:)
Moc bardzo fajna, auto pieknie sie zbiera, na tych oponkach mega gryzie..bedac zalany do ok polowy lamp, w trawiastej zadzawce na reduktorze standardowym radzil sobie, choc nie byl w stanie wkrecac sie na obroty! Tak jak np na glinie pieknie sie do odcinki wkreca:) niestety zawieszenie nie daje rady..pekl resor+totalny brak pracy zawieszenia.(mam z przodu jedno wiecej pioro niz mial oryginal 1.9td)albo wjada nowe resory i amory, albo na sprezyny pojdzie, choc musze poczytac jakie to koszty..wyciagarka escape dual speed 12000lbs daje rade..silnik,opony simexy 31, wyciagarke bardzo polecam, choc niestety nie mozna juz mowic ze jest to tani samochodzik..
_________________ Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum