Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Padł 1.9TD będzie 1.8 IS BMW + jakie modyfikacje?
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-12-11, 16:52   

To jak nie motane, to Lucas i szeroki most.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-12-12, 10:19   

U mnie nic nie ociera na oponach z podpisu nawet przy maks wykrzyżu (mosty oparte na odbojach po przekątnej) i skręconych kołach. Felgi to przespawane kółka bez dystansów (ET -40), progi i nadkola dość mocno wycięte. Resor, wieszaki i odboje oryginalne.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-12-12, 10:31   

Jeżu skoro jesteś tak powycinany Jak piszesz, to nie dziwne że nie obciera.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-12-12, 13:16   

Taki pomysł na auto : jak najniżej, wąsko i możliwie duże koła.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-12, 20:26   

Nadkola to mam wyciete,ale progi??nie batdzo rozumiem jak je wyciales,skrociles,czy co tam urżnołeś:-)

[ Dodano: 2013-12-12, 20:27 ]
)
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-12-12, 21:46   

chodzi właśnie o skrócenie.
czyli jak podcinasz nadkola to i wycinasz z progami.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-13, 00:11   

Kostuch-jedna felga bead lock stalowa 13,6, to duzo??:)
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2013-12-13, 00:16   

Ja mam wzmocnione oba mosty w tyl tylny od vitary , przód na spidertraxie .. mocniejsze wały , wzmocnione główki i reduktor i boje sie przy bmw 110 km . A IS i jego 140 potrafi namieszać ... jeśli nie chcesz przerabiać całego auta zastanów sie nad tym
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-12-13, 07:52   

Maverick napisał/a:
chodzi właśnie o skrócenie.
czyli jak podcinasz nadkola to i wycinasz z progami.


Zrobione jest tak jak pisze Maverick. Wyglada tak:


Uploaded with ImageShack.us
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2013-12-13, 10:18   

Fajnie podcięty
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-12-13, 10:43   

amplexus napisał/a:
Kostuch-jedna felga bead lock stalowa 13,6, to duzo??:)

Jeżeli komplet z blachą i śrubami, to niedużo.
Kupuj i testuj :-)
Jakbym miał wydać 2500 na felgi, to bym sobie kupił chińskie arb i spokojnie akceptował ryzyko że mi opona spadnie...
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-19, 19:04   

Ze wzgledu na wage odpuszczam temat,i kupuje standardowe w "kolka" jak dzis 31simexa zobaczylem to z lekkim niedowierzaniem patrze jak to ma sie zmiescic do babla...
Lift budy o 45 mm musiał byc bo sie skrzynia w tunel nie miescila(i tak lekko musieli przerabiac tunel)
Jutro przymierzam kola i zobaczymy co trzeba podciac:-)


Tak jak byla mowa-przeszkadza prog-trzeba go wycinac?bo mevhanik cos mowil o przesunieciu mostu...ale nic takiego na forum nie widze,albo pominalem bo strasznie duzo tematow do ogarniecia mam...ale na szczescie mi POMAGACIE:-)
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
skwaromir
świeżak


Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 19
Skąd: LLU
Wysłany: 2013-12-21, 09:36   

Z jaką skrzynią będzie u Ciebie ten silnik spięty ?
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-21, 12:24   

Seria bmw od 1,8 is
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
jeżu 
zapaleniec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 348
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-12-22, 16:47   

amplexus napisał/a:
Ze wzgledu na wage odpuszczam temat,i kupuje standardowe w "kolka" jak dzis 31simexa zobaczylem to z lekkim niedowierzaniem patrze jak to ma sie zmiescic do babla...
Lift budy o 45 mm musiał byc bo sie skrzynia w tunel nie miescila(i tak lekko musieli przerabiac tunel)
Jutro przymierzam kola i zobaczymy co trzeba podciac:-)


Tak jak byla mowa-przeszkadza prog-trzeba go wycinac?bo mevhanik cos mowil o przesunieciu mostu...ale nic takiego na forum nie widze,albo pominalem bo strasznie duzo tematow do ogarniecia mam...ale na szczescie mi POMAGACIE:-)


Słabo szukałeś, wydaje mi się, że między innymi slavok przesuwał most. Zwykle most zostaje wysunięty do przodu wraz z przerobieniem przodu na sprężyny.
_________________
Samurai ,89,1,6td, Lockright, Silverstone Extreme
31/10,5r15
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-01-12, 23:14   

HEj.
Mam kilka wątpliwość:D
Co się stanie jak się rozwali półoś?Można dalej jechać na drugim napędzie?czy kaplica?
Czy jest sens inwestować w sprzęgiełka?głownie auto w teren, ale zamierzam mieć to auto przez lata...więc mogą być zawody, wyprawy itd..
Czy do tej mocy powinienem zastosować jakieś bardziej wytrzymałe???
np.
http://allegro.pl/hp-line...3849570562.html
THX :-P
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2014-01-12, 23:25   

Najwytrzymalsze są seryjne ( aisin) te "markowe" to kupa.
 
     
Jendrek88 
nowicjusz



Wiek: 36
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 55
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-01-14, 23:10   

Zestaw tegoż silnika z mostami diesla + jeszcze koła o których mówisz obawiam się, żę szału nie będzie chciał robić przerabiam własnie podobny problem jestem świeżo po zmianie na takie mosty i niestety :-/są one za szybkie jeżęli nie wykombinujesz nic z przełożeniami w reduktorze lub w mostach. Dla przykładu na mostach od litrówki na reduktorze mogłem bez problemu ruszyć z 3 biegu a nawet 4 na silniku mazdy, co prawda były one zbyt delikatne bo dwa razy ukręciłem półoś i raz przegub, a na obecnych tj. od diesla 1,9 właśnie tego już nie ma zostaje tylko 2 bieg różnica wyczuwalna drugi raz bym nie zmienił na mosty diesla z półosiami to nie wiem bo dopiero testuje wytrzymałość za to co mogę powiedzieć jest bardzo szybki ale to nie o to chodzi w of-roadowym tuningu ;-)
_________________
SJ 410 SWAP serce 1,6 16v Mazda,skrzynia mazda mx 5, reduktor 4.16 wspomaganie KIA+chłodnica na pace opona BFG MT 225/75/R16 tarcze z tylu (alfa)

Jeep xj 4,5" 31x10,5x15 2,5TD VM dupowóz
 
     
amplexus 
rozgadany


Dołączył: 03 Lut 2013
Posty: 104
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-02-28, 21:23   

Ja akurat buduję auto po to żeby zapierdalał:D :evil:
W końcu jest już po elektryku-jeszcze nowe światła, obrotomierz, i będzie gotowy:D

[ Dodano: 2014-04-01, 20:38 ]
Uf auto po chyba roku w koncu samo jechalo zamiast na lince:)
Moc bardzo fajna, auto pieknie sie zbiera, na tych oponkach mega gryzie..bedac zalany do ok polowy lamp, w trawiastej zadzawce na reduktorze standardowym radzil sobie, choc nie byl w stanie wkrecac sie na obroty! Tak jak np na glinie pieknie sie do odcinki wkreca:) niestety zawieszenie nie daje rady..pekl resor+totalny brak pracy zawieszenia.(mam z przodu jedno wiecej pioro niz mial oryginal 1.9td)albo wjada nowe resory i amory, albo na sprezyny pojdzie, choc musze poczytac jakie to koszty..wyciagarka escape dual speed 12000lbs daje rade..silnik,opony simexy 31, wyciagarke bardzo polecam, choc niestety nie mozna juz mowic ze jest to tani samochodzik..
_________________
Silnik 1.8 IS BMW,przełożony wieszak zaa przednią oś, OME,+dłuższe wieszaki,
Wzmocnione pochwy.
Hampel jimmy
Wały wzmocnione
Blokada tył ARB,Lekkie felgi, opona AT 31
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.