Ja tak kombinuje:
klakson sterowany masą, a radio podłączone nie oryginalnie-kable pociągnięte prosto z aku (?)
Sprawdź czy prąd dochodzi do skrzynki bezpieczników. Stawiał bym, na taki cienki kabelek między aku a skrzynką bezpieczników. Ponoć suzuki kładło go jako bezpiecznik.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-01-03, 14:15
Hałas napisał/a:
Sprawdź czy prąd dochodzi do skrzynki bezpieczników. Stawiał bym, na taki cienki kabelek między aku a skrzynką bezpieczników. Ponoć suzuki kładło go jako bezpiecznik.
Dałbym sobie głowę uciąć, że wcześniej rano widziałem tutaj bardzo pomocny post wraz z rysunkiem i wskazaniem właśnie tego "kabelka". Post chyba popełnił kolega Manias. Co się z nim stało? Z postem rzecz jasna...
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-03, 14:21
a już podaję...
pod numerem 4 jest łącznik topliwy, który idzie od "+", należy sprawdzić, czy nie jest przepalony. Tylko typowym objawem takiej awarii jest kompletny brak zasilania w aucie, stąd po głębszej analizie tekstu skasowałem swój post ;)
U mnie po wypaleniu się łącznika, zastąpiłem go takim przewodem, z bezpiecznikiem 60A
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Tylko typowym objawem takiej awarii jest kompletny brak zasilania w aucie, stąd po głębszej analizie tekstu skasowałem swój post ;)
Z tego co wyczytałem to właśnie o tym autor pisał
Nie pamiętam jak idzie + do klaksonu, ale sterowany jest na pewno masą.
Radio tak jak pisałem wyżej, często jest podłączone po swojemu.
Nadal będę wysyłał autora do auta sprawdzić, czy prąd dochodzi do skrzynki z bezpiecznikami
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-03, 15:32
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
A może kostka w stacyjce pod kolumną masz złączkę która idzie do stacyjki rozłącz tą kostkę i zewrzyj biało-żółty z niebieskim i czarno-niebieskim. wtedy powinna Ci się zaświeci deska jak dołożysz do tego brązowo-czerwonym to ruszy starter.
Jak Ci się uda w ten sposób odpalić to znaczy że wypaliła Ci się stacyjka.
_________________ Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.
Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum