Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
POMOCY suza nie ma prądu
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-02, 23:33   

No to szukaj po kablach plusowych.Myślę,że masę masz dobrą.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2014-01-02, 23:41   

Może aku padł po prostu, bo ładowania nie było.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-01-03, 13:56   

Jak by padł aku to nie działał by klakson.

Ja tak kombinuje:
klakson sterowany masą, a radio podłączone nie oryginalnie-kable pociągnięte prosto z aku (?)
Sprawdź czy prąd dochodzi do skrzynki bezpieczników. Stawiał bym, na taki cienki kabelek między aku a skrzynką bezpieczników. Ponoć suzuki kładło go jako bezpiecznik.
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-01-03, 14:15   

Hałas napisał/a:
Sprawdź czy prąd dochodzi do skrzynki bezpieczników. Stawiał bym, na taki cienki kabelek między aku a skrzynką bezpieczników. Ponoć suzuki kładło go jako bezpiecznik.


Dałbym sobie głowę uciąć, że wcześniej rano widziałem tutaj bardzo pomocny post wraz z rysunkiem i wskazaniem właśnie tego "kabelka". Post chyba popełnił kolega Manias. Co się z nim stało? Z postem rzecz jasna...
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-03, 14:21   

a już podaję...



pod numerem 4 jest łącznik topliwy, który idzie od "+", należy sprawdzić, czy nie jest przepalony. Tylko typowym objawem takiej awarii jest kompletny brak zasilania w aucie, stąd po głębszej analizie tekstu skasowałem swój post ;)

U mnie po wypaleniu się łącznika, zastąpiłem go takim przewodem, z bezpiecznikiem 60A
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-01-03, 14:30   

Cytat:
Tylko typowym objawem takiej awarii jest kompletny brak zasilania w aucie, stąd po głębszej analizie tekstu skasowałem swój post ;)

Z tego co wyczytałem to właśnie o tym autor pisał :-)
Nie pamiętam jak idzie + do klaksonu, ale sterowany jest na pewno masą.
Radio tak jak pisałem wyżej, często jest podłączone po swojemu.

Nadal będę wysyłał autora do auta sprawdzić, czy prąd dochodzi do skrzynki z bezpiecznikami
 
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-03, 14:46   

Hałas napisał/a:
Cytat:
Tylko typowym objawem takiej awarii jest kompletny brak zasilania w aucie, stąd po głębszej analizie tekstu skasowałem swój post ;)


Nie pamiętam jak idzie + do klaksonu, ale sterowany jest na pewno masą.
(...) i


według tego http://www.acksfaq.com/Di...ing_Diagram.JPG niebieski z zielonym idzie do masy, biały do bezpiecznika
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-01-03, 15:26   

Zatem klakson też nie powinien działać.
Może też jest na krótko? :mrgreen:
 
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-01-03, 15:32   

_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-01-03, 22:43   

A może kostka w stacyjce pod kolumną masz złączkę która idzie do stacyjki rozłącz tą kostkę i zewrzyj biało-żółty z niebieskim i czarno-niebieskim. wtedy powinna Ci się zaświeci deska jak dołożysz do tego brązowo-czerwonym to ruszy starter.

Jak Ci się uda w ten sposób odpalić to znaczy że wypaliła Ci się stacyjka.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.