Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Wysokie obroty
LangLay 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin/Wwa
  Wysłany: 2011-01-31, 01:34   Wysokie obroty

Nie mogę zabardzo samemu dojść do wniosku dlaczego silnik jak jest zimny pracuje na 3tys. obrotów :shock: Po 5min jazdy obroty spadają do normy, na około 800. Podejrzewam, że spalanie na takich obrotach jest niezłe... Ktoś ma coś podobnego albo wie co jest nie tak? Czujnik temperatury może szaleć?
 
 
     
Suzuka 4x4 
Specjalista
Krystian



Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 1446
Skąd: Osiek
Wysłany: 2011-01-31, 09:22   

Mim zdanie to normalne zachowanie silnika jak jest zimny , masz automatyczne ssanie ??
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-01-31, 10:15   

automatyczne ssanie to tak jest, dlatego teraz to ja steruje ssaniem linka manualnie
pony 1.3
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
LangLay 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin/Wwa
Wysłany: 2011-02-01, 02:09   

Tak, ssssanie w automacie, ale żeby aż tak. każdy się pyta co on tak szaleje po odpaleniu.
 
 
     
PrzemoCK 
stały bywalec
Anti Gravity Man



Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 221
Skąd: Kielce
Wysłany: 2011-02-01, 09:21   

u mnie - 1.3 z 91 wtrysk - na dużym mrozie pracuje ok 2500/min ale nigdy 3000, generalnie to bankowo związane ze ssaniem na zimnym silniku
_________________
Suzuki Samurai hi-roof 1.6 TDic, 235/75 km2, 4.16, ARB, 2xWarn, 2''OME
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-01, 10:02   

u mnie na zimnym nigdy nie bylo wiecej niz 1500, 3000 to wedlug mnie stanowczo za duzo, ale jak zauwazyles spada pozniej do 800 wiec ssanie na zimnym. Zrob jeden myk, kiedys w serwisie powiedzial mi serwisant i robie tak do wszystkich samochodów w zime. Podczas zimy zakladam zwykly kartonik, a wlasciwie wiadomo plaski bok i zaslaniam 2/3 chlodnicy, woda szybko sie zagrzewa i temperatura nigdy nie wchodzi na ,, strefe graniczna.. jednakze teraz podczas mniejszych mrozow skrocilem do polowy ze wzgledu na aure.

wiec z 5 minut zrobi sie 2 minuty i zawsze te 3 jestes do przodu :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-01, 10:59   

U mnie na zimnym trzyma 1,5tys a na ciepłym 500. Równiutko elegancko. Po jakimś czasie gaźnik zaczyna pokazywać swoje uroki czyli parchać i gasnąć. Wtedy już wiem co z tym robić. Na cały dzień w wąwozy, pedał do odcięcia i... problem jak magiczną różdżką dotknięty znika ;D;D
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

Ostatnio zmieniony przez Skalpel 2011-02-01, 11:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-01, 11:22   

Skalpel te 500 to chyba na ciepłym :-D
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-01, 11:32   

yyy, poranne zamotanie, sorry ;p
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-01, 11:44   

Sklapel Twój Avatar dziala lepiej niz poranna kawa :mrgreen: :evil:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-01, 12:00   

Wiesz, opatrzyłem się ;p hehe! Jak ze wszystkim ;p Każda pupcia powszednieje, kiedy masz ją jako jedyną i zbyt długo ;p;p
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-01, 12:24   

nie wypowiem sie bo Moja czesto sprawdza co ja tu tak dlugo siedze i co pisze
Zaprzeczam wiec z cala siła i przekonaniem... :mrgreen:
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-02-01, 12:48   

HAHAHAHAHAHAHAHAH!
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-01, 15:24   

LangLay
dzisiaj zrobilem tescik, wlaczylem manualnie ssanie i zobaczylem obroty Boziuuuu wynosiły 45000 obrotow, po wylaczeniu ssania musialem troche miec noge na ssanie bo sie dlawial, ale na rozgrzanym silniku mam rowno tysiaczek :-D

zobacz chlopie co znaczy automatic ssanie :shock:

pony 1.3
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Ostatnio zmieniony przez albert 2011-02-01, 17:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
kaczmarr_ 
stały bywalec



Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 180
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2011-02-01, 16:14   

Normalna sprawa z tym ssaniem i obrotami.. To jest gaznik ktory jak wszyscy podkreslaja jest dupny.. Jezeli masz za duzo paliwa w komorze plywakowej to i wiecej niz powinien bedzie bral na ssanie..

Ja mam naprzyklad duzo wiekszy problem jak Ty..
Z ranca jak odpalam to pierwsze 5-10sek piknie chodzi a potem zaczyna sie zalewac i ledwo ledwo idzie nim ruszyc i przyspieszac ,dopiero jak sie silnik zagrzeje i ssanie odpusci chodzi elegancko i zapierd** ;)

Nie przjmuje sie tym bo i tak na zimnym silniku nie jezdze wiec cierpliwie czekam az mu sie nagrzeje fujara i chetny bedzie do wspolpracy
_________________
Samurai ZMOTA w trakcie
Vitara OBRZYNek ZMOTA 1.6 most Samurai 10" lift Simex 28" chlodnia na pace
MAZDA 323F 1.5 97r -LPG oszczednosci :D
AUDI A4 2000r 1.8T 150 QUATTRO
KTM EXC 200 1998r
niebawem CBR F4 2000r
 
 
     
sisirc92 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 24
Skąd: Promnice
Wysłany: 2011-02-02, 21:16   

Panowie z tego co się dowiedziałem problemy z gaźnikami rozwiązuje Pan Marek z Poznania xD stary dobry gaźnikowiec . Po telefonie do niego i wyjaśnieniu podobnych objawów co kolega, koledzy wyżej :p dał mi nie lada wykład : np. cyt. gaźniki samurai są wyeksploatowanie i nie przystosowane do naszego klimatu i stylu jazdy, pytał czy sami będzie uzywany na rajdach czy typowo miejsko. Powiedział ze przygotuje mi gaźnik pod rajdy, będzie to polegało na przeróbce z gaźnika podciśnieniowego na prosty oraz całkowitej regeneracji takowego. Po przeróbkach będzie chodził jak pszczółka, spalanie normalna jazda 10-12 teren do 16.

Gdyby ktoś info jakieś potrzebował więcej priv xD
 
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-02-02, 22:04   

Nie przjmuje sie tym bo i tak na zimnym silniku nie jezdze wiec cierpliwie czekam az mu sie nagrzeje fujara i chetny bedzie do wspolpracy[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


nagrzeje fujara-chetny do wspólpracy, dobrze ze moja babcia tego nie czyta..
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2011-02-02, 22:13   

Sisirc92, fajnie z tym Poznaniem i przeróbką, tylko daleko:/ Ale miejscowi mają szczęście:)
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
sisirc92 
świeżak


Wiek: 33
Dołączył: 16 Sty 2011
Posty: 24
Skąd: Promnice
Wysłany: 2011-02-02, 22:15   

Panowie dla forumowiczów zamiast sisirc92 proszę mucha xD za te udogodnienia poprosił o 500 zł i samochód na 1 dzień xD
 
 
     
LangLay 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 83
Skąd: Lublin/Wwa
Wysłany: 2011-02-05, 00:00   

Dzięki za odpowiedzi, tekturkę już kiedyś włożyłem tak jak mówisz albert i naprawdę pomaga.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.