Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Mosty od toyoty lj - opinie
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-02-08, 09:03   

Gorbi napisał/a:
meenia napisał/a:
Gorbi napisał/a:
Alternatywa mostow od LJ moga byc mosty z Mercedesa G/Puch-a z orginalnymi blokadami na obu mostach. Teoretycznie przerabialem temat zrobienia zmoty na jednych i drugich mostach (mamy oba takie auta) i po przemysleniach zostalem przy mostach samuraiowych. Kiedys moze urodzi sie temat konkretnej zmoty z duzym silnikiem,temat odlozony na polke. Przy zakupie auta w calosci sporo mozna zaoszczedzic grosza niz kupowac wszystko z osobna.



Zamontuj mosty od g do samuraja, polacz z suzukowym reduktorem i zastanawiaj sie czemu nie jedzie przy zapietym 4x4 :mrgreen:

Pytanie po co laczyc mosty z reduktorem samuraiowym?
W mojej koncepcji owej zmoty miala byc tylko rama z Samuraia...i dowod rejestracyjny :-P


Red z G jest ciezki, wielki i nie bardzo da sie zrobic sensowne pto, tzn oczywiscie da sie ale zwija na 5tym biegu jak samuraj na 2ce :mrgreen:
_________________
606468554
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-02-08, 10:45   

Chlopie wsadzasz opony 31 cali i masz klopot z mostami toc to orginalne polosie wytrzymują bez wiekszego klopotu, co do wyciagarki to koszt pto 2tys wyciagarka 1tys lina300zl plus robota , na rajdach z elektrykami tak samo mocna obstawa jest, kupisz elektryka za 2 tys a i tak nie bedzie chodzil tz przez pewien okres bedzie ok no chyba ze praktycznie po kazdej jezdzie bedziesz wyciagal elektryka i czyscil.
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-02-08, 11:41   

Zle mnie zrozumiales, jak sie zdecydowalem ze bedziemy cos robic to stwierdzilem ze opony 31 beda. W miare rozsadny rozmiar. Jako ze sie pojawil temat mostow to sobie gdybam juz przyszlosciowo. Rownie dobrze mozna wlozyc te mosty lj z oponami 31. Bedzie kasa to sie wtedy wsadzi wieksze kola i juz nie trzeba bedzie sie martwic o pol oski wzmacniane. Bo widze ze rzucac sie na wszystko na raz nie ma sensu jednak.
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-02-08, 16:08   

hehe rzucanie się na wszystko ma sens z workiem pieniędzy ;-) hehe albo zbierac kase uzbierac te 15tys i dopiero zacząć działać ;-) tylko mając 15 wtedy się zastanawiasz czy jest sens w błoto to wywalić ;-)
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-02-08, 19:46   

czesio6969 napisał/a:
hehe rzucanie się na wszystko ma sens z workiem pieniędzy ;-) hehe albo zbierac kase uzbierac te 15tys i dopiero zacząć działać ;-) tylko mając 15 wtedy się zastanawiasz czy jest sens w błoto to wywalić ;-)


robienie po kilka razy tego samego tez nie ma sensu, robilem trzy razy resory, bo kazde kolejne mialy juz byc dobre, dwa razy sprezyne bo waskie mosty sa ok, pozniej szerokie mialy byc ok, teraz po walce z lozyskami i polosiami mam z tylu w miare bezawaryjny most z vitary, ale i tak co chwile jest cos do zrobienia. to jakis luz to lozysko zwrotnicy, ukrecony wieloklin, uszczelniacz itp tym sposobem grzebie trzy razy na sezon, jakbym mial za to placic to by mnie chyba szlag trafil, jedyne pocieszenie to fakt ze wszystko moge zrobic sam, dla odmiany kolega ma mosty z K160 i od trzech lat nie robi przy nich kompletnie nic, choc ma kola 35 i 150 koni.
_________________
606468554
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2014-02-08, 19:55   

Właśnie leża mosty od k160... kilka nocy myślałem czy ich nie wsadzić ... jak będe ukręcał samuraiowo vitarowo to chyba je zapakuje

Mówisz o tym białym samuraiu z niebieskimi paskami ? z silnikiem calibry ? Powiedz jak to jedzie na tych mostach?

Swoja drogą jest to pewna alternatywa , boo one nie sa tak ciezarne jak od gr-a .. są stosunkowo tanie tył około 600 zł przód 1000 a wydaje mi sie zee takie 33 -35 to zniosą bez problemu
 
     
meenia 
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 335
Skąd: Łańcut
Wysłany: 2014-02-08, 20:01   

Kamilson napisał/a:
Właśnie leża mosty od k160... kilka nocy myślałem czy ich nie wsadzić ... jak będe ukręcał samuraiowo vitarowo to chyba je zapakuje

Mówisz o tym białym samuraiu z niebieskimi paskami ? z silnikiem calibry ? Powiedz jak to jedzie na tych mostach?


strasznie wielkie lby maja, przeswit na 35 jak ljta na 33, ale pancerne diabelstwo
_________________
606468554
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2014-02-08, 20:04   

Wszystko ma swoje wady i zalety ... cóż , że samurai na 35 ma super przeswit jak strach gazu dodać , a tutaj na 35 moze i mniejszy przeswit , ale ładujesz gazu do oporu i może w rezultacie lepiej i dalej zajedziesz
 
     
Gorbi 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: LBL-okolice Frampola
Wysłany: 2014-02-08, 20:13   

Kamilson napisał/a:
Właśnie leża mosty od k160... kilka nocy myślałem czy ich nie wsadzić ... jak będe ukręcał samuraiowo vitarowo to chyba je zapakuje


Podpuszczasz mnie zebym z Toyoty LJ zrobil dawce :mrgreen: ale i tak wolalbym mosty z Pucha ze wzgledu na blokady...
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2014-02-08, 20:18   

k160 to patrol ;) ale jeżeli tylko zechcesz mi je zprezentować mosty z lj to napewno nie odmówię ;)
 
     
Gorbi 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: LBL-okolice Frampola
Wysłany: 2014-02-08, 20:23   

Kamilson napisał/a:
k160 to patrol

to wiem :evil:
Patrol dla mnie to jedynie wol roboczy do ciagniecia lawet i przyczep z konmi :mrgreen:
 
     
czesio6969 
pomocnik mechanika
ToMa off-road



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 430
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2014-02-09, 14:16   

Kiedy tez myslalem nad mostami od k160 ale tylko same minusy i polosie podobno tez się rwą, nie dosc ze przeswitu nie ma to i waga i brak blokad dla mnie to porazka takie mosty, trzeba pamietac o tym ze im wieksze kola tym gorzej takie auto wyciągnoć z bagna, wsadzac takie mosty i zeby miec przeswit jak w samuraiu orzy 31 czy to ma sens ?
_________________
Samurai 95r. silnik 1,6 boleno, reduktor 4,16 - blokada tył, blokada przód ARB - silverstone MT117 Extreme 33.10,50.15,wyciągarka mechanik przód, wyciągarka tył escape evo9500, wzmacniane półosie przód-tył, spiek
 
     
DUCHU77 
rozgadany
OFF ROAD



Wiek: 47
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 117
Skąd: BRZEG
Wysłany: 2014-02-10, 00:22   

nio a co z mostami od uaz mój koleś właśnie zaczął przebudowe na takowe nie afgany, ale z blokadą na tył dokupił blokadę osobno za śmieszne pieniądze chyba za 460zł, a przednią w podobnej cenie zamawia i to nówkę, z tego co mówił to uaz-owski jest o niecałe 20 kg tylko cięższy od samurajowskiego więc niewiele, a dużo wytrzymalsze powiada i plus taki że felgi z samiego pasują nie wiem jeszcze jak z hamulcami bo uaz ma bębny i co wy na takie rozwiązanie
_________________
Błotko najlepsze na stres :)
 
     
Kamilson 
stały bywalec
TARNOBRZEG



Wiek: 31
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 234
Wysłany: 2014-02-10, 01:18   

Wszystko zależy od koncepcji jaką przybrałeś .. jesli wsadzasz już afgany czy od g klasy czy też od parcha , too przestaje być to mała zmotka. Więc trzeba sobie odpowiedzieć co chce :) Coś wtedy traciśz a coś zyskasz , zawsze tak jest czy w naturze czy w fizyce :) każda akcja ma swoją rekcje .
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-02-10, 06:42   

Na pewno afgany czy zwykłe mosty od uaza przerabia? Bo takowe 'afgany' kosztują lekko 5k
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-02-10, 10:05   

Nie no, napisał przecież, że zwykłe.
Przedni most od uaza waży 130 kg, tylny 98 (afgany + ok. 20 kg więcej), jak dla mnie to one są cięższe ze 2x od szerokich samuraiowskich, przedni most od suzy podniosę, a 110 kg bym nie dźwignął :mrgreen:
Pewnie pod samuraiem mosty uaza będą bezawaryjne, ale mają kilka innych, poważnych minusów, pomijając masę, dochodzi jeszcze upierdliwe serwisowanie (dzielone pochwy), hamulce bębnowe i tragiczny skręt.
Żeby nie było - miałem dwa uazy i przejeździłem nimi w sumie 9 lat, nigdy nie zepsułem mostu.
 
     
Maror 
mechanik



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 561
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-10, 11:29   

Hmmm, jak dla mnie takie mosty to raczej kiepski wybór...
Wytrzymać to mogą wytrzymać pod Samuraiem choć u Brata na działce resztki z tylnego mostu kupionego z Uaz'em od kilku lat robią za kwietnik :mrgreen: (zmielił się dyfer i uszkodziło miejsce na łożysko wałka ataku, a to raczej nie naprawialny defekt)
Poza tym hamulce z przodu i z tyłu są bębnowe tak jak Didymos już napisał, a żeby dobrze ustawić blokadę w takim moście to trzeba się porządnie natrudzić no i przekładnia nie jest hipoidalna...
No ale co kto lubi :-)
_________________
Wolę pchać Samuraia, niż jeździć Patrolem ;)
Samurai 98' 1.6i 16v , Springi, 31' Silverstone, 4.16, tył minispool, spiek, wspomaganie, T-Max 8500, tarczowy ręczny na wale, tarcze z tyłu(w grubej przebudowie).
 
     
DUCHU77 
rozgadany
OFF ROAD



Wiek: 47
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 117
Skąd: BRZEG
Wysłany: 2014-02-10, 22:08   

koleś mój postanowił założyć mosty z uaza bo ma już dosyć wymiany główek już zmienił trzy tylne dyfry i jeden przedni i allbo ma pecha do tych dyfrów albo takie są słabe, a na tojotoskie go nie stać więc wybrał z uaza, odnośnie hamulców to przekładka z samuraja będzie przodu a tył tarcza vitara i zacisk przedni escort 96 rok tak miał w samuraju, skręt fakt ma mały most uaza ale sami jest małym autem to top nadrobi przy zawracaniu, a odnośnie wytrzymałości to przy wadze samuraja na pewno będą niezniszczalne :lol:
_________________
Błotko najlepsze na stres :)
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2014-02-11, 00:39   

"Zwykłe" mosty z UAZa w srajtkach popularne były ładnych kilka lat temu.
Opinie miały pancernych, ale wtedy 33' w suzuki nie widziałem...


Osobiście cały czas choruję na afgany. Może kiedyś... :-)
 
 
     
Kwadrat 
rozgadany



Wiek: 51
Dołączył: 04 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-02-17, 18:54   

DUCHU77 napisał/a:
koleś mój postanowił założyć mosty z uaza bo ma już dosyć wymiany główek już zmienił trzy tylne dyfry i jeden przedni i allbo ma pecha do tych dyfrów albo takie są słabe, a na tojotoskie go nie stać więc wybrał z uaza, odnośnie hamulców to przekładka z samuraja będzie przodu a tył tarcza vitara i zacisk przedni escort 96 rok tak miał w samuraju, skręt fakt ma mały most uaza ale sami jest małym autem to top nadrobi przy zawracaniu, a odnośnie wytrzymałości to przy wadze samuraja na pewno będą niezniszczalne :lol:



Wymielał główki ? na jakich kołach i jakim silniku ? Można wzmocnić główkę i wytrzymuje nawet 150km i 360 Nm na kołach 35 cali .
_________________
http://www.warka-team.pl
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.