Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
blind.one
jurczi
rozgadany



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 100
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2014-02-18, 14:30   

Sprawdź amortyzator skrętu. Jak miałem wyrypany to też była niestabilność przy hamowaniu. Co do niestabilności to może ci się tak wydawać jeśli nie jeździłeś samcem wcześniej na takich oponach.
_________________
Był i nie ma.
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-18, 21:23   

U mnie nie ma amortyzatora skretu. Mam wspomaganie.

Cybanty sprawdze, ale autem rzuca dopiero po wymianie kol i zalozeniu dystansow. Jak zrobilem awaryjne hamowanie to auto mi dosc mocno na prawa zjechalo. Kola sie nie blokuja. Moze musze ustawic zbieznosc. Auto teraz plywa jak droga jest nierowna. Na dobrej nawierzchni jest OK.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2014-02-18, 21:42   

Jak kół nie zblokowało i ściągało na prawo, to sprawdź oczywiście hamulce.
W Samuraiu się zbieżność ustawia? Nie bijcie mnie jak się mylę, ale wydawało mi się, że na to wpływ ma m.in. końcówka drążka kierowniczego, a ona w Samuraiu jest przecie jednoczęściowa z drążkiem, czyż nie?
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-02-18, 21:56   

Ustawia się (na drążku jest śruba rzymska) i to jedyna rzecz, którą da się regulować w ukł. kierowniczym samca.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-18, 22:19   

A stabilizator jeszcze masz czy pozbyłeś się przy zakładaniu większych kół?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-19, 10:55   

Stabilizator polecial. Co do drazka, to u mnie regulowane sa w sumie chyba 4 koncowki. Na 100 % dwie (od tego co idzie pod katem) i chyba od tego poziomego pomiedzy kolami tez, ale glowy nie dam uciac. gdzies mam zdjecia zawieszenia to ogladne.

http://www.asis-internet....ieszenie-SJ419d
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-19, 11:46   

Hmm wydaje mi się że masz spory kąt na drążku kierowniczym, ale może to w granicach normy. Przy jeździe na wprost mocno masz skręconą kierownicę?

Może warto wrócić do stabilizatora chociaż na testy?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-19, 11:54   

Kat wyszedl po zalozeniu resorow od Mazura. Co do kiery to nie wiem jak jest faktycznie, bo juz wczesniej mi sie przestawila (przy starych resorach) po ktoryms wyjezdzie, potem jak przystalo na ignoranta przestawilem sam wieniec kierownicy nie myslac za duzo nad przyczyna. Jak zalozylem nowe resory to kiera znow sie obrocila (o 180 stopni), ale nie wiem teraz w ktora strone. Dodatkowo wykrecalem troche koncowke drazka, ktory sciagal z jednej strony auto przy maks. skrecie kol, bo byl zle ustawiony. Teraz wszystko sie popier.... i musze chyba zrobic zbieznosc a potem znow ustawic kierownice na wprost.

Do stabilizatora musze znalezc tuleje bo stare byly w oplakanym stanie. Tylko jak wracam z roboty to sklep juz zamkniety ;)
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-19, 12:01   

Uuuu Panie to jak na komisji sejmowej, na jaw wychodzą co i rusz nowe fakty :D To pewnie algorytm działania warto zacząć od ustawienia zbieżności jeśli z nią coś było kombinowane. A co do tulejek to można zamówić internetowo i do domu/firmy dostarczą, nie trzeba się szlajać po mieście w nieludzkich godzinach.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-19, 12:27   

problem, ze ja nie wiem jakie zamowic :) A co do komisji to wiesz, czesto bywam w stolycy to mi sie udziela. A ostatnio na aleji Krakowskiej slicznego Samcia widzialem. Cos jak moj (blaszanka) ale bez tych srebrnych wstawek na okolo i migacze w zderzaku. Az zalowalem, ze nie bylem swoim bo bym gosciowi pomachal. A jakbym z plaskacza pomachal to pewnie gostek by sie lekko zdziwil ;)
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-19, 13:13   

Ogólnie potrzebujesz taki zestaw: http://allegro.pl/polibus...3960459948.html

Przy czym te takie: http://allegro.pl/tuleja-...3982296702.html w zestawie powyżej nie do końca są dobre, są lekko za grube i trzeba rozszlifować otwór na drążek stabilizatora, u mnie tak przynajmniej było.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-02-19, 13:30   

Warto do nich przedzwonic, bo zawsze jakas dyche puszcza, a nie przez allegro bezposrednio.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2014-02-19, 14:34   

Ciekawe, drążki masz z wymiennymi wszystkimi końcówkami, musi jakaś zmota... ale i przy okazji duży plus :mrgreen:
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-19, 14:47   

SamNaSamZSam napisał/a:
Ogólnie potrzebujesz taki zestaw: http://allegro.pl/polibus...3960459948.html

Przy czym te takie: http://allegro.pl/tuleja-...3982296702.html w zestawie powyżej nie do końca są dobre, są lekko za grube i trzeba rozszlifować otwór na drążek stabilizatora, u mnie tak przynajmniej było.


dzięki za namiar :) Jestem sknera wiec najpierw zaopatrze sie w tansze, bo jesli mam stiwerdzic, ze stabilizator mi nie potrzebny to zaoszczedze jakies 80 zl.

Te z drugiego linka sa identyczne z moimi wiec moze mam cienszy stabilizator.

Drazek chyba rzeczywiscie byl motany bo na rysunku z katalogu jest troche inny:


 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-19, 15:01   

blind.one napisał/a:

dzięki za namiar :) Jestem sknera wiec najpierw zaopatrze sie w tansze, bo jesli mam stiwerdzic, ze stabilizator mi nie potrzebny to zaoszczedze jakies 80 zl.
Te z drugiego linka sa identyczne z moimi wiec moze mam cienszy stabilizator.


Chyba się nieprecyzyjnie wyraziłem i stąd zamieszanie. Do całej obsługi stabilizatora potrzebujesz kompletu jak z linka pierwszego, teog za 100zł. W skład kompletnego zestawu wchodzą te okrągłe i te takie na drążek.

Za 20zł będziesz miał tylko te takie na drążek. Jeśli te w oczkach drążkach masz ok to ok, to Ci wystarczy, jeśli nie to tymi gumkami nie obskoczysz całej regeneracji połączeń drążka.

[ Dodano: 2014-02-19, 15:15 ]
Edit:

Bo teraz jeszcze mnie naszło, że może to łożyska kół, może były już w nienajlepszej kondycji a jak założyłeś duże koło to się posypały. Wiem, wiem, teoria mocno naciągana, ale za to łatwa do weryfikacji. Podlewarować koło i pomajtać na wszystkie strony i obadać czy nie ma luzu.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-19, 15:33   

Zrozumialem, ale w motoryzacyjnym za taki komplet zaplace jakies 20 zl (ale nie bedzie czerwony tylko czarny). Akurat cena taka sama jak za te gumy z drugiego linka, ktore nota bene u mnie sa w calkiem dobrej kondycji.

Lozyska sprawdze jutro jak bede auto wiozl na robienie nadkoli.

Dzieki za podpowiedzi.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-02-19, 15:50   

Aaa to ja Cię źle odczytałem :) ważne że finalnie wiemy o czym obydwaj mówimy. Powodzenia.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
blind.one 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2013
Posty: 108
Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-26, 21:15   

Jako, ze do zrobienia nadkoli trzeba bylo sciagnac dywanik, przezylem ciezki szok. Majac zludna nadzieje, ze kupno auta z 2001 roku pozwoli na pominiecie etapu robienia blacharki, po zobaczeniu podlogi upadlem na duchu :(

Uwaga drastyczne zdjecia:

http://www.asis-internet....index.php/Rdza#







Cena robienia nadkoli wzrosla trzykrotnie :/
Ostatnio zmieniony przez blind.one 2014-02-26, 21:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gorbi 
rozgadany



Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 145
Skąd: LBL-okolice Frampola
Wysłany: 2014-02-26, 21:26   

Kupujac Samuraia musimy sie z takimi remontami liczyc i nie wazne ile auto ma wiosenek. Jeszcze nie ma tragedii,pobralo go w newralgicznych miejscach.
 
     
sokratesb 
Specjalista
Off-top King



Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 1497
Skąd: Kwilcz/Poznań
Wysłany: 2014-02-26, 21:31   

No masakra - I to w tym roczniku? :shock:
Wygląda gorzej, niż nie jeden starszy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.