Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-02-27, 07:47
blind.one - nie bój żaby, mój był jak ser dziurawy. Ten typ tak ma - błąd przy produkcji, nadwozie nie było cynkowane, pewnie wodne podkłady. Do tego auto terenowe nie ma do czynienia tylko z solą i żwirem zimowym, ale wszędzie wilgoć, błoto. Grunt, że rama czysta, budę sobie zrobisz.
Ja w tym roku chcę połatać tu i tam, z moim ograniczonym budżetem nie ma sensu wrzucać 2500 zł na pełen remont czegoś, co i tak jeżdżone jest weekendowo.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-27, 10:56
Z tym 2.500 zl trafiles w dziesiatke! To jest wlasnie kwota jaka zawolal blacharz. Chyba plaskacza sprzedam :/ Ja tez jezdze tylko weekendowo, ale boje sie, ze mi ktorego razu noga wpadnie pod samochod i bede mial cos ala auto Flinstonow, albo buda spadnie mi na leb jak zgnije w miejscu styku z rama.
DObre chociaz to, ze w cenie mam zabezpieczenie antykorozyjne, gumowanie i lakierowanie.
Jak nie planujesz zeby to auto w bliskiej przyszlosci bardziej "meczyc" w terenie to moze warto. W innym robic wersje bardziej budzetowa, bo bedzie potem szkoda.
Jako, ze do zrobienia nadkoli trzeba bylo sciagnac dywanik, przezylem ciezki szok. Majac zludna nadzieje, ze kupno auta z 2001 roku pozwoli na pominiecie etapu robienia blacharki, po zobaczeniu podlogi upadlem na duchu :(
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2013 Posty: 108 Skąd: Zgorzelec
Wysłany: 2014-02-27, 13:22
pacmano napisał/a:
Jak nie planujesz zeby to auto w bliskiej przyszlosci bardziej "meczyc" w terenie to moze warto. W innym robic wersje bardziej budzetowa, bo bedzie potem szkoda.
A jak planuje to nie robic? Przeciez wtedy dokumentnie zgnije i nic nie bedzie jak to mowil imc pan Kononowicz.
Decyzja juz zapadla. Auto mimo, ze bedzie meczone, blacharke ma miec pospawana. Po prostu opozni sie swap, klatka, 5.125 itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum