Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
JAKI WYDECH do silnika 1.3 GTI w Samuraju?
epwaspotter 
rozgadany



Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-18, 20:13   JAKI WYDECH do silnika 1.3 GTI w Samuraju?

Jak w temacie,,, jaki polecacie tłumik końcowy do Silnika GTI w Samuraju? Mam seryjny od SJ i go trochę muli. średnica jest chyba 40mm a od Swiftów są chyba 50?
_________________
błoto wciąga
 
     
Hałas 
Specjalista
GaDzik evo I



Pomógł: 31 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 1241
Skąd: Konin/Poznań
Wysłany: 2013-03-18, 22:44   

Jak cena nie zabija to... od Swifta GTI :-)

Znajomy do 1.6 adaptował od dużego fiata i było git, przelotowy a sama puszka dość małą średnicę ma. Nie wiem jednak jaka średnica rury
 
 
     
Qwai 
stały bywalec
Fascynaci 4x4



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 156
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-19, 09:32   

Ja mam tylko środkowy z 125p i jest ok, średnica rury taka jak w serii
_________________
Samurai na springu
 
     
epwaspotter 
rozgadany



Wiek: 40
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 94
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-19, 13:31   

słyszałem ze do swiftów GTI wsadzają od poldka ale zaraz wymieniają na oryginalny bo jest odczuwalny spadek mocy przy wysokich obrotach

chyba jedyne wyjście to podjechać do "tłumikarza" i niech coś dobiera
_________________
błoto wciąga
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2014-03-21, 21:19   

Cześć

Jestem na etapie Swapa do Samuraia od Swifta GTI. Przekładka zrobiona jeździ i moc jakąś tam ma – na pewno sporo większą niż poprzedni silnik, jednak czuję, że to nie jest jego potencjał – jak jadę np. na piątym biegu to przy prawie pełnym gazie nie ciągnie jak powinien, a nawet słabnie natomiast jak odpuszczę gaz, tak z wyczuciem to zaczyna nabierać mocy.
Kolektor wydechowy zrobiony jest z dwóch to znaczy ten od Swifta i Samuraia ucięty przy łapie i mocowanie jest od Swifta, a kształt kolektora(by nie wchodził na poduszkę kocowania silnika) jest od Samuraia.
Średnica układu wydechowego jest 40mm tak jak od Samuraia, tłumik środkowy usunięty(pozostał tylko końcowy).
Ustalmy, że sonda lambda jest dobra.
Może ktoś doradzić, co zrobić aby regularnie wkręcał się na obroty?

pozdrawiam
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
misiek-888 
nowicjusz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 54
Skąd: Busko-Zdrój
Ostrzeżeń:
 6/3/6
Wysłany: 2014-03-22, 07:38   

Troche kombinacji idealnie chodzi na tłumniku ze strumienicą od vitary 1.6 8v
_________________
Suzi 1.6 8V, red 4.16 Calmini, zawias Calmini 5', 31'Feedima Extrem evolution, tarcze tył,itp. W planach 2x ARB i, wyciągarka tył i przeszczep serca na zdrowsze
 
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2014-03-22, 07:49   

sprawdź najpierw filtr paliwa ,powietrza przeczyść wtyki przy kablach zapłonowych i w trase jeśli nic się nie zmieni to opisz jakoś dokładniej ten problem .Czy spadaja obroty czy szarpie czy się "dławi" bo ciężko cokolwiek powiedzieć po tym co napisałeś.


co do końcowego wydechu to może ze scigacza ;P
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-03-22, 11:54   

Ari napisał/a:
przy prawie pełnym gazie nie ciągnie jak powinien, a nawet słabnie natomiast jak odpuszczę gaz, tak z wyczuciem to zaczyna nabierać mocy.

Proste - przy max otwartej przepustnicy jest za dużo powietrza względem paliwa. Odpuszczając gaz przymykasz przepływ powietrza i mieszanka robi się "bardziej tłusta" i jest moc.
Masz za małe ciśnienie paliwa albo za mało wydajny wtryskiwacz.
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2014-03-23, 19:23   

Dziękuję Wam koledzy za podpowiedź - jutro podrzucę ten pomysł mechanikowi by to sprawdził.

pozdrawiam

Arek
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-03-23, 23:12   

Ari napisał/a:
jutro podrzucę ten pomysł mechanikowi by to sprawdził.


Hmmm...
Jeżeli fachowiec sam nie wpadł żeby sprawdzić podstawowe parametry, to ja osobiście zmieniłbym warsztat :roll:
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-03-24, 02:22   

Kostuch, w dzisiejszych czasach nie każdy mechanik "myśli" często wymienia co popadnie w nadziei że trafi na to co zdechło, przecież płaci zleceniodawca :-D a jak nie znajdzie to "panie, cza silnik zmienić" hehe. Oczywiście to w ramach żartu, ale w każdym dowcipie jest ciut prawdy.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2014-03-24, 14:23   

Ale złośliwcy :-D

Mechanik jest ok, a silnik też - na pewno się dogadają.

Poszukiwania przyczyny tej słabości dopiero się zaczęły, a pompa paliwa była nowa i od tego nie zaczynał.

Ufam, że niedługo będę mógł pochwalić się wrażeniami z jazdy.

Wiem, wiem nadzieja........ :-D

pozdrawiam
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.