Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
dobry klej do pastiku- chlodnica
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2014-05-01, 15:53   dobry klej do pastiku- chlodnica

pytanko
w chlodnicy z bou jest koreczek z gwintem i to wlasnie on popuszcza, mozliwe ze pastikowy gwint puszcza albo pekl. Chce korek szczelnie skleic po wczesniejszym oczyszczeniu
Moje pytanko- jaki klej bedzie najlepszy, oczywiscie musi wytrzymac temperature
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Aksag 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 116
Skąd: GKA
Wysłany: 2014-05-01, 23:17   

Z klejeniem plastiku jest ogólny kłopot, mało który klej dobrze wiąże się z podłożem. Proponuje zapodać dwuskładnik epoksydowy, o ile cieknie na gwincie to powinien uszczelnić. Jak pęknięty plastik to może być różnie. Fajny jest epoksyd pulsar-a w dwóch strzykawkach. Bardzo wytrzymały. poniżej przykładowy link:
Link
_________________
Samurai Cabrio 92r. 1,3I seria / odwrócone trójkąty / wieszaki +2"/ wspomaganie
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-02, 07:49   

Cytat:
Zakres temperatur pracy: -35°C +95°C


Czy to trochę nie za mało jak na koreczek chłodnicy? Układ chłodzenia jest ciśnieniowy więc można przyjąć że nawet na zwykłej wodzie kranowej jest w stanie czasowo osiągnąć temperaturę wyższą niż te 95, tylko nie wiem co na to silnik :roll:
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-05-02, 10:00   

Najpierw bym sprawdził stan oringu który tam powinien się znajdować...
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-05-03, 07:47   

Jak już zdecydujesz się na klejenie plastyku to zacznij najpierw od znalezienia oznaczenia rodzaju tworzywa sztucznego :

PP -polipropylen
PE HDPE LDPE - polietylen
ABS - abs
PS - polistyren
PCV - Polichlorek Winylu PCW
itd.

I dopiero dobierać do niego klej. W przypadku jeśli będzie to PP, lub któryś PE to kleje na bazie żywić epoksydowych się nie nadają bo po utwardzeniu cały klej odejdzie nie pozostawiając śladu. Tu musi być klej np.
http://allegro.pl/listing...atch=seng-sa-v5

A najpewniejszym rozwiązaniem jest spawanie takiego tworzywa.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Aksag 
rozgadany


Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 116
Skąd: GKA
Wysłany: 2014-05-03, 11:10   

moziembl napisał/a:
A najpewniejszym rozwiązaniem jest spawanie takiego tworzywa.


Popieram w 100%
_________________
Samurai Cabrio 92r. 1,3I seria / odwrócone trójkąty / wieszaki +2"/ wspomaganie
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2014-05-03, 19:31   

macie racje- na goraco bedzie najpewniej
dzieki
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
Junior 
pomocnik mechanika



Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Cze 2013
Posty: 418
Skąd: Gaszowice
Wysłany: 2014-05-03, 19:50   

Do metalowych śrub jest klej do gwintów jeden removable drugi nieremovable :-P zależy czy chcesz kiedyś jeszcze odkręcić śrubę czy nie :-P spróbuj tym taka tuba kosztuje parę zł

[ Dodano: 2014-05-03, 19:51 ]
Może łapnie tez plastik ;-)
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-05-03, 21:02   

jeśli korek cały a gwint nie trzyma do podwiń taśmą teflonową i po temacie.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.