Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Krzywo stoi koło.
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-05-15, 20:30   Krzywo stoi koło.

Siemka, Panowie zauważyłem, że Tylne lewe koło stoi krzywo, tak jakby się dołem rozjechało. A dwa dni temu wymieniane było Lożysko, uszczelniacz i pierścień zabezpieczający, dodatkowo dla pewności było leciutka spawnięte. Wszystko niby siadło dobrze, co to może być????
Ostatnio zmieniony przez slavok 2014-05-16, 23:00, w całości zmieniany 2 razy  
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2014-05-15, 20:44   

Foty foty
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-15, 20:46   Re: Krzywo stoi koło.

lopes1987 napisał/a:
(...) dodatkowo dla pewności było leciutka spawnięte. Wszystko niby siadło dobrze, co to może być????


Jak to mówią czescy sąsiedzi "tu jest jadro pudla" - Po to jest ten pierścień zabezpieczający wciskany na gorąco, aby nie trzeba było nic spawać... Obstawiam w źle założony pierścień.
Dla pewności podnieś autko, zakręć krzywym kołem i zobacz, czy nie ma bicia.
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-05-15, 20:54   

Sprawdze i dam znać czy ma bicie, ale pierścień był rozgrzany i założony superbez żadnego oporu.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-15, 20:55   

No to spawanie mogło namieszać, tam jest na prawdę ciasno, więc może zeszlifuj spawy i załóż jeszcze raz...
I zapodaj foty, będzie Ci łatwiej znaleźć rozwiązanie
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-05-15, 21:05   

Jeden mały spaw. jutro będe wszystko badał, a może poprostu te 4 śruby z tyłu się popuściły i wystarczy dokręcić?
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-05-16, 02:32   

a może być cokolwiek... ugięty most, niedokręcone koło może nawet niedopompowane, śruby o których mówisz w sumie też ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak można źle zasunąć pierścień... w sensie że nie do końca dobił czy co? Jak nawet łożyska przestają istnieć to koła stoją prosto więc szukał bym gdzie indziej, może sprężyna stanęła krzywo i złudzenie się robi... bez foty ciężko
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-05-16, 15:42   

Koło nie ma bicia, wszystkie śruby dokręcone, Ladnie leży. Most jest prosty, nie mam pojęcia co to może być. jest to bardzo niewielkie.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-16, 15:52   

cyknij no te fotkie ;)

a jeździłeś? W sensie czy przemieszczałeś samochód i w innym miejscu postojowym też tak to wygląda?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-05-16, 17:13   

no to pozostaje jeszcze kwestia dyferencjału, może tam się sypnęło łożysko i nie trzyma półosi osiowo względem pochwy ale to takie moje wirtualne wyobrażenie bo nie wiem czy w praktyce mogło by dostać takiego luzu coby na kole było widać... ale wykluczyć nie można.
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-05-16, 20:42   

A może się końcówka drążka przestawiła ?? Nie wiem nie znam się strzelam tylko :)
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2014-05-16, 21:56   

Yenko błagam czytaj dokładnie chodzi o tylny most :) :) :)
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-05-16, 22:35   

aj sorka, czytałem to nie dzisiaj i po prostu zapomniłem że chodzi o tył hehe. (z burakiem na twarzy poszedł do łóżka)
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-21, 07:53   

no lopes1987 - jaka diagnoza?
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
lopes1987 
pomocnik mechanika
Mud Sand Rock'nRoll



Wiek: 37
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 400
Skąd: Mików (Bieszczady)
Wysłany: 2014-05-21, 13:00   

Pacjent żyje. wsztstko jest ok. śruby dokręcone, łożysko siedzi dobrze, pierścień też. most prosty, półos również. Ten typ tak ma :mrgreen:
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-05-22, 21:44   

a blacharki nie robiłeś ostatnio? może to błotnik krzywo wyszedł :mrgreen:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-22, 21:57   

Ale mi to spać nie daje, skoro przed robotą było ok a po robocie zaczęło Cię coś męczyć to dla mnie to jest jawny komunikat z mózgowia, że coś wychwycił nawet pomijając Twoją świadomość i chwilowo sobie radzi z nową sytuacją i się dopasowuje, ale zgłasza rozbieżności.

Krzykku super koncepcja! Co jeszcze robiłeś Lopesie? Może ogródek replantowałeś? Albo się wypiętrzyły jakieś góry przed domem?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.