Siemka, Panowie zauważyłem, że Tylne lewe koło stoi krzywo, tak jakby się dołem rozjechało. A dwa dni temu wymieniane było Lożysko, uszczelniacz i pierścień zabezpieczający, dodatkowo dla pewności było leciutka spawnięte. Wszystko niby siadło dobrze, co to może być????
Ostatnio zmieniony przez slavok 2014-05-16, 23:00, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-15, 20:46 Re: Krzywo stoi koło.
lopes1987 napisał/a:
(...) dodatkowo dla pewności było leciutka spawnięte. Wszystko niby siadło dobrze, co to może być????
Jak to mówią czescy sąsiedzi "tu jest jadro pudla" - Po to jest ten pierścień zabezpieczający wciskany na gorąco, aby nie trzeba było nic spawać... Obstawiam w źle założony pierścień.
Dla pewności podnieś autko, zakręć krzywym kołem i zobacz, czy nie ma bicia.
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-15, 20:55
No to spawanie mogło namieszać, tam jest na prawdę ciasno, więc może zeszlifuj spawy i załóż jeszcze raz...
I zapodaj foty, będzie Ci łatwiej znaleźć rozwiązanie
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
a może być cokolwiek... ugięty most, niedokręcone koło może nawet niedopompowane, śruby o których mówisz w sumie też ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak można źle zasunąć pierścień... w sensie że nie do końca dobił czy co? Jak nawet łożyska przestają istnieć to koła stoją prosto więc szukał bym gdzie indziej, może sprężyna stanęła krzywo i złudzenie się robi... bez foty ciężko
no to pozostaje jeszcze kwestia dyferencjału, może tam się sypnęło łożysko i nie trzyma półosi osiowo względem pochwy ale to takie moje wirtualne wyobrażenie bo nie wiem czy w praktyce mogło by dostać takiego luzu coby na kole było widać... ale wykluczyć nie można.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2014-05-21, 07:53
no lopes1987 - jaka diagnoza?
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 120 razy Dołączył: 29 Sie 2011 Posty: 4722
Wysłany: 2014-05-22, 21:57
Ale mi to spać nie daje, skoro przed robotą było ok a po robocie zaczęło Cię coś męczyć to dla mnie to jest jawny komunikat z mózgowia, że coś wychwycił nawet pomijając Twoją świadomość i chwilowo sobie radzi z nową sytuacją i się dopasowuje, ale zgłasza rozbieżności.
Krzykku super koncepcja! Co jeszcze robiłeś Lopesie? Może ogródek replantowałeś? Albo się wypiętrzyły jakieś góry przed domem?
_________________ Długie Koromysło z kowadłem pod maską
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum