Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
traction bar
jurczi
rozgadany



Dołączył: 07 Lis 2012
Posty: 100
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2013-10-08, 11:05   

Bez traction bara przejechałem jakieś 3 tys km w tym parę razy z przyczepą 2,5t. Nadal nic się nie zepsuło. Nie mówię, że to najlepsze rozwiązanie, ale też nie ma co dramatyzować, że bez tractiona bara dzieją się jakieś dziwne rzeczy. Nie ta moc pod maską.
_________________
Był i nie ma.
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2013-10-08, 11:21   

rybagosc napisał/a:
witam wracam do tematu bo dalej jest nie rozwiązany znajomy mi nagrał filmik a ja wywoływałem objaw nagrał tak jak nagrał... nie ma co komentować bardziej proszę się skupić w czym jest problem https://www.youtube.com/watch?v=HnFG6sQWZAA


a nie brakuje ci piór w resorach?? Jakby za miękkie były, na pierwsze wrażenie. Zresztą jak widzę tą "szpicśrubę", co wychodzi przez płytę, do której przymocowane są cybanty, to np. w mazurowych HD lekko tylko wystaje, a u Ciebie, to można nią orać glebę :D
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-10-08, 13:19   

Podzielam pogląd Maniasa79 - pierwsze wrażenie, że "cienkie" resory i je wygina zwyczajnie. Później zacząłem się zastanawiać czy nie brakuje Ci jakiegoś pióra pomocniczego, a później że może są "za cienkie". Słabo widzę, ale czy Ty masz tylko pióro główne a kolejne to już to pomocnicze co idzie przez 3/4 długości pióra głównego? W mazurach mam pióro główne w które wchodzą polibusze i pierwsze pomocnicze jest takie jak główne, po całej długości resora i zawiniętymi uchami. I tutaj wygląda jakby resor majtał się na piórze głównym, w okolicach tego pomocniczego co idzie Ci przez 3/4 długości resora, a cała reszta trzyma sztywno.

Zmierz proszę grubość pióra głównego.


Co do obejmy trzymającej upiórzenie to w oryginałach też miałem takie "luźne". W Mazurach są szczelnie przylegające obejmy.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-10-10, 20:30   

to sa nowiutkie zestawy OME więc kurde nie wiem o co cho
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2013-10-11, 10:15   

rybagosc napisał/a:
to sa nowiutkie zestawy OME więc kurde nie wiem o co cho

Może specjalnie po długich badaniach laboratoryjnych tak zrobili, żeby łagodniej się ruszało, a ty narzekasz.
Na zasadzie sprężyn w tarczy sprzęgła. :lol:

Sprzedaj OME, kup Mazura,
Zap...ć będzie fura.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2013-10-11, 10:24   

Teraz przydałoby się, żeby jeszcze ktoś zrobił filmik porównawczy z oryginałami i mazurami, zachowując zbliżoną metodologię.

kostuch napisał/a:

Sprzedaj OME, kup Mazura,
Zap...ć będzie fura.

:lol:
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-10-11, 10:41   

Mazur - Mazurowi nie równy mi się wydaje. Jak ja zamawiałem to mnie Mazur maglował o różne informacje począwszy od mas wpisanych w dowód przez zakres użytkowania pojazdu i tak wspólnymi siłami debatowaliśmy na doborem grubości i ilości piór. Więc to chyba może być różnie, tak samo jak różne były oryginały i się wszyscy dziwowali jak wkleiłem w temat z resorami grubość moich piór :D no chyba, że moje Koromysło jest wyjątkowe również pod tym względem i moje wnioskowanie oparte tylko na jego wyjątkowości nie jest uprawnione do przeniesienia na inne Samce.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2013-11-10, 16:56   

moim zdaniem to zwyczajnie wyj.ny wieloklin na wale lub problem w relacji atak-talerz wystarczy zaobserwować flansze a dźwięk tylko potwierdza. Nie wibruje Ci nic?
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
airgaston 
zapaleniec
1.9TD 2000



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 348
Skąd: WD i WWL
Wysłany: 2013-11-10, 22:10   

Moim zdaniem problem widze w wale. Wieloklin lata jak........piiiiiiiii składa sie jak scyzoryk. W tym miejscu ma być sztywny jak malpi ch..... :-D
_________________
Wódka z lodem szkodzi na nerki. Rum z lodem niszczy wątrobę. Whisky z lodem atakuje serce. Gin z lodem rozwala mózg. Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Ostatnio zmieniony przez airgaston 2014-08-19, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-10, 22:55   

300 zł i znów jak nowy.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-11-11, 23:11   

no chyba tak zrobię macie namiar gdzie mogę ten wał zregenerować ??
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2013-11-12, 10:20   

mechanix.com.pl ja mogę Ci tych polecić. Możesz załatwić sprawę kurierowo.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-12, 16:46   

W Gdańsku 300 zł,ale przesyłka w obie strony.Facet wspawuje i wyważa pancerny wieloklin.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2013-11-13, 14:16   

ok dzięki jak się wykuruje to biore się za ten wął bo strasznie nie lubię jak mi coś nieloto w samim
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
V
rozgadany


Dołączył: 19 Lis 2009
Posty: 70
Wysłany: 2014-08-17, 14:39   

Witam
odgrzeje temat bo pasowałoby mi mieć takie ustrojstwo u siebie, gdyż podczas ostrego ruszania dośc mocno "huśta gruchą". Zawieszenie SPOA.

Czyktoś ma fajny patent, jakąs wydumke która łatwo można by zmotać. Może jakąś fotorelacje.
Ktos motał u siebie i zechce podzielić sie spostrzeżeniami? (Jakich materiałów użyć, sugestie wykonania)

Z góry dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.