Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Admin
2011-01-29, 11:50
jak wymienic lozyska w tylnym moscie?
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-09-19, 21:08   

Rura plus 8Kg mlota delikatnych strzalow i weszlo, nalezy pamietac o jakies podkladce miedzy rura a pierscieniem. W pierscieniach z wiekszym przebiegiem uszczelniacz wycina rowek w pierscieniu trzeba zwrocic na to uwage.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
tomeks
nowicjusz


Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 48
Wysłany: 2014-09-19, 21:36   

Jeszcze tylko tak dla pewności.. ten dystans zakłada się najpierw a potem łożysko? A jeśli kupie łożysko z szerszą wewnętrzną bieżnią to ta część bieżni, która wystaje ma być zwrócona w stronę koła?
Teraz już mniej więcej wiem co i jak, może nawet sam się tego podejmę :)
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-09-19, 21:53   

Maky pierscien, lozysko i duzy pierscien
Lozysko z wewnetrzna szala szersza analogicznie, tu zamiast pierscienia mamy szersza szale wewnetrzna.
Pamietac trzeba ze pierscien ma przetoczenie kt. Musi byc skierowane do zewnatrz.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
tomeks
nowicjusz


Dołączył: 05 Kwi 2014
Posty: 48
Wysłany: 2014-09-19, 22:07   

Chciałem jeszcze zapytać o miejsce umieszczenia uszczelniacza, ale najlepiej będzie jak to rozbiorę, wtedy się wszystkiego dowiem :)

Dzięki wielkie Panowie! Niedługo chyba przystąpię do działań :)
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2014-09-19, 22:30   

moziembl napisał/a:
Jak się pewnie doczytałeś, jeśli przeczyłeś całe forum do Samurai-a były dwa rodzaje mostów szerokie i wąskie.
I tak do mostów wąskich stosuje się klasyczne łożysko 6207, zaś do mostu szerokiego łożysko to ma szerszą środkową bieżnię (a nie o większej średnicy).

Nie ma znaczenia czy wąskie czy szerokie.
Pierścionek jest tylko po to, żeby dobrze osadzić łożysko na podtoczeniu końca półosi (jeżeli łożysko nie ma wysuniętej bieżni).

[ Dodano: 2014-09-19, 22:31 ]
tomeks napisał/a:
Jeszcze tylko tak dla pewności.. ten dystans zakłada się najpierw a potem łożysko? A jeśli kupie łożysko z szerszą wewnętrzną bieżnią to ta część bieżni, która wystaje ma być zwrócona w stronę koła?
Teraz już mniej więcej wiem co i jak, może nawet sam się tego podejmę :)

Nie zapomnij o tarczy kotwicznej... :mrgreen:
 
     
Miko 
nowicjusz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 40
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-04-11, 12:38   

Już zgłupiałem całkiem jak jest z tym łożyskiem. Kiedy w końcu jest to łożysko z szerszą bieżnią wewnętrzną(ewentualnie pierścienie) a kiedy jest zwykłe łożysko?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.