Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
KRZYKKU
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-03, 00:32   

A samoregulatory dobrze ustawił? Przesmarował i wyczyścił co by mogły się same dalej dosameregulować?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-03, 01:01   

kurde...musiałeś?
No właśnie te samoregulatory... od razu mnie wkur..ły myślisz że to ich wina?
szczerze mówiąc to nie ustawiłem zbytnio bo nie wiem jak, cofnąłem na maxa i tyle. Nie nasmarowałem i przy jednym nie było sprężynki takiej malutkiej...to co znalazłeś błąd? myślałem że one tylko od ręcznego ale w sumie jak teraz pomyśleć to jak one się nie podstawią to sprężynki będą cofać tłoczki... hmmmmm i znowu muszę rozbierać :roll:
Sam no to opisuj w podpunktach jak mam czynić
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-03, 01:15   

noo muszą być sprężynki bo one ciągną te blaszki co sprawiają że się samoregulator samoreguluje :D

Ja to robię tak, że:
1. wyjmuje te całe rozpieraki czyszczę, smaruję i jak na luzaku wszystko chodzi i jest proste to
2. montuję i skręcam tak żeby rozparły szczęki na tyle żeby bębenio wszedł w miarę swobodnie
3. obracam bębeniem jak nie szura zupełnie nic to bębenio zdejm i podkręcam ze dwa obroty żeby rozparły bardziej
4. powtarzam czynności 2 i 3 tak żeby bębenio wchodził jeszcze w miarę spokojnie ale dało się usłyszeć tarcie szczęki przy kręceniu i
5. ostatnie zdjęcie bębna poluzowanie rozpieraka o jeden ząbek, bęben na gotowo i jazda testowa.

Po kilku-nastu pedałnięciach jak samoregulatory działają to się reszta ułoży i będzie git.

Dla mnie to ta przyczyna miętkiego pedałka, jeśli odpowietrzone dobrze, a musi być dobrze skoro używałeś chińskiego prossaka!
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-03, 01:50   

dzięki Samku :-)

Używałem najpierw żony do pedałowania (nie piszcie nic głupiego bo czyta czasem więc jak na zlocie nie chcecie w nos to się powstrzymać...) dalej przelewowo i wsio co mi znane było tak że sądzę że po 2 litrach przepompowanego płynu powietrza być nie powinno choć widząc te podwójne linie co idą po ramie do korektora to tak pewny na 100% nie jestem :mrgreen: ale przekonują mnie te rozpieraki jak najbardziej, mój błąd :oops:
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-12-03, 02:09   

U mnie samoregulatopr wylecial i pedal dalej miekki.
Samoregulator sam w sobie kurewnie ciezki do odpowietrzenia kiedys przepuscilem 2-3 litry plynu zanim wyszlo cale powietrze.
nie wiem jak w samcu ale np. we fiacie samoregulator ustawialo sie hamulcem recznym, kilkanascie pociagniec i sie ustawil jak powinien...

Samoregukator sie napisal a o korektorze sily hamowania myslalem :roll:

Tak czy owak mam tarcze na tyle a pedal i tak miekki, moze to wina podcisnienia?
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-03, 07:58   

Ty masz tarcze na tyle Lexx-ie? To może jednak jeszcze powietrze w układzie, a wszystkie koła równo hamują? Może wyskoczymy z tematu Krzykka bo jak przeczyta jego Żona, że innym Samcem się zajmujemy i nie chwalimy Krzykkowego wojownika to nosy mogą być zagrożone :D
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-12-03, 10:11   

Tak tarcze na tyle, a o powietrzu w ukladzie nie ma mowy, winowajca chyba moze byc uszkodzona pompa hamulcowa.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-03, 13:44   

Spoko luz możemy gadać spokojnie i chwalić i debatować nie tylko o moim, nie jestem samolub a pogadać gdzieś trzeba :-D

Ja u siebie też planuję tarcze zrobić zaraz na wiosnę ale najpierw spring z przodu i wspomaganie coby jakiś porządek i kolejność zachować. Planuję wsadzić zaciski od Forda Scorpio z ręcznym na linkę, są w sieci dostępne uchwyty pod te zaciski. A jeszcze jedno, jak depnę kilka razy na hamulec to silnik faluje obrotami, czy to świadczy o nieszczelności w układzie podciśnienia serwa? czy tak ma być?
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-03, 14:04   

chyba coś nie bardzo, a może jakie zwarcie się robi na elektryce jak depczesz pedał i zapala stopy to gdzieś coś komuś kradnie albo podrzuca za dużo i się robi fallus!
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2014-12-03, 16:02   

Mi tez faluje, seryjny 1.3 tez falowal i nigdy sie tym jakos szczegonie nie przejmowalem.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-05, 13:03   

Niestety wolniejszy czas dobiegł końca i tyle robót przy samcu więc póki co temat hamulców odpuszczam. Hamuje i to mi wystarczy, teraz przez zimny czas zamierzam się tylko wozić, jak coś skręcę to wrzucę. Po każdym wyjeździe utwierdzam się że GTi to był najlepszy wybór :-D
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2014-12-21, 22:02   

Kryzkku czy możesz mi pościć na maila ile taki remoncik kosztuje bo mój coś nie domaga i trochę kucy już ociekło.
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-28, 18:56   

pierwsze testy silnika w terenie

_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
Gołąb4x4 
zapaleniec



Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 378
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-28, 20:16   

KRZYKKU,
Mógłbyś mi dać namiary na właściciela Gallopera na Facebooka? (priv)
_________________
W terenie nie zawsze duży może więcej...
 
     
zawada 
mechanik



Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 22 Mar 2011
Posty: 670
Skąd: przysucha
Wysłany: 2014-12-28, 20:57   

KRZYKKU widze juz koncowka prac silnik smiga co jeszcze zostało??
_________________
suzuki samuraj sj 410 Q DELUXE cabrio, 1985r. Spring,

https://plus.google.com/u/0/

https://www.youtube.com/c...gUqeWYcMp6jVqPA
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2014-12-28, 21:53   

KRZYKKU napisał/a:
pierwsze testy silnika w terenie


Po ścieżce audio idzie poznać ukrytą moc stada mustangów pod maską, ale warstwa wizualna pozostawia szereg domysłów. Czy w 30 sekundzie słychać strzały? Dlaczego Krzykku nie odszedł na drugi krąg?

A tak na poważnie, weź no Krzykku nagraj porządny filmik z możliwościami tego potworka. Przyłóż się, wyznacz sobie jakiś trudny OS*, weź stoper w rękę... zajedź pod gimbazę, dwa razy do odcięcia i pokaż jakie ma osiągi... i pamiętaj że 2-3 na godzinę to i ja wyciągam moim koromysłem :D

*OS = Osiedlowy Spontan
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2014-12-30, 02:21   

Gołąb, poszło na PW

Co do skończenia? hmmm lista tak długa jak to co już zmodyfikowane hehe a tak na serio to pali, jeździ i jest wygodnie więc tak do wiosny musi zostać. W następnej kolejności spring na przodzie, wspomaganie i konkretny zbiornik na PB bo mam już dość smrodu wachy z plastikowej bańki.
Z mniej istotnych spraw to muszę wygłuszyć kabinę bo planuję dzieciaki wozić przez lato no i wydech pociągnąć do tyłu auta bo obecnie kończy się pod progiem i jak przygazuję na mieście to się ludzie nogami zakrywają a w lesie śnieg z drzew opada :mrgreen:
Z rzeczy które "bym chciał" to nie będę nic pisał bo szkoda Waszego czasu na czytanie takich bajań.

Co do filmiku to powstał przypadkiem nakręcony przez przerażoną koleżankę więc jest jaki jest a ponieważ nawaliło śniegu to może uda mi się wymsknąć z domu w okolicach Nowego Roku i coś klimatycznego skręcić.
Moc GTi'ka w połączeniu z 5.12 w mostach daje kopa jak diabli ale moc konkretna się pojawi jak w dolot zamiast miksera wpadnie blos bo jak się okazało sekwencji do tego silnika nie założę... najszybsze wtryskiwacze gazowe są zbyt wolne w stosunku do benzynowych i działać jak należy ponoć nie będzie a szkoda bo sekwencja leży w pudełku już jakiś czas :-(
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
tytus 
Moderator



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 717
Skąd: Kraków, Przeworsk
Wysłany: 2014-12-30, 09:38   

też miałem tak jak ty z miękkim pedałem hamulca i winowajcą była pompa
kupiłem od poloneza i wszystko wróciło do normy
_________________
Santana 95r., 1.6 8v, 31" simex , spring, wspomaganie, blokada, Montana 12000
LR D2 2.5TD :)
PGR4X4.pl
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-02-12, 03:58   

Szczerze do pompy nie zaglądałem, zostawiam kwestię hampli na ciepłe dni. Póki co hamują a do wiosny okładziny pewnie i tak zejdą to pomyślę nad tarczami od razu i pewnie dodatkowym ręcznym na 4 koła z osobną pompą.


Pożegnanie zimy z dzieciakami na pokładzie, śnieg topnieje w oczach :-(









Koniec z wydechem kończącym się w połowie samochodu 8-) w końcu wpadł drugi tłumik bo po dłuższej jeździe deczko dyńka bolała :-D
Jest wprawdzie ciszej ale teraz bardziej dudni :-/









_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-03-01, 08:37   

Nagraj coś daj posłuchać.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.