Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
silnik swift 1,6 nie pali na 1 i 4 cylindrze
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-23, 01:05   silnik swift 1,6 nie pali na 1 i 4 cylindrze

Witam.
właśnie zakończył sie remont blacharki po dachowaniu w moim samuraiu wszystko ładnie pieknie niestety odpalamy żeby sprawdzić czy w dobrym momencie włącza sie wentylator, i czy snoorkel szczelny a tu problem. silnik nie chodzi na 1 i 4 cylindrze.
silnik 1,6 16v swift. iskra jest , ciśnienie jest, paliwo podaje, świece zmieniane i z tego co teraz mi sie przypomniało to zalewało świece na tym 1 i 4 cylindrze.

ktoś coś może podpowie bo nie wiemy za co dalej sie wziąść.
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-23, 08:04   

Świece ,kable , kopułka to na pierwszy rzut , wymień świece sprawdź kopułkę czy nie zaśniedziała i czy kable nie mają przebicia
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-23, 08:56   

Jakieś błędy wymrugało?
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-01-23, 09:48   

Jeżeli to na podwójnych cewkach, to zamieniłbym na próbę miejscami cewki.
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-23, 09:55   

świece zmienione , kopułka wyczyszczona kable były zmienine może tydzień przed dachowaniem i po tym czasie samochód nie jeździl przez 7 miesiecy.
cewka jest jedna i podłączałem drugą i to samo.

błedów nie sprawdzałem.
jedynie co mi przychodzi do głowy że wtrysk mógł paść.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2015-01-23, 10:10   

To silnik na aparacie zapłonowym. Nie ma podwójnej cewki. Nie ma czujnika położenia wału korbowego.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-23, 10:53   

Jesli to silnik na monowtrysku to chyba nie palil by na wszystkich?
Ja powiem tak, sprawdz mase do silnika, ostatnio pół osprzętu wymieniłem, sprawdziłem wiązke etc. a mase miałem zgnitą.
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
Maverick 
stary wyjadacz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 921
Skąd: Nieporęt
Wysłany: 2015-01-23, 11:04   

No mase niech sprawdzi, ale on tyle co wkładał silnik na swoje miejsce.
Masa powinna być ok.
_________________
SWAP - 1.6 Baleno 16V, opona 32 calekopia Simex, SPRING, hudrauliczny zawór jako ręczny, wspomaganie: chłodnica na pace 205 + dodatkowy wentylator, blokada przód + wzmocnione półosie i przeguby, miniklatka - kolejność dowolna.
 
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-01-23, 12:03   

No to jeżeli jest iskra i jest powietrze, to nie ma paliwa (albo kompresji :-> )
Sprawdź czy jest zaislanie wtryskiwaczy i czy dochodzą impulsy sterujące. A jak dochodzą, to trzeba zdjąć listwę i zobaczyć czy fizycznie wysikują benzynę.

Chyba że to monowtrysk, to głupoty piszę - nie znam tego silnika.
 
     
egon 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 503
Skąd: 4x4 wyspa wolin
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-23, 17:51   

tak jak kostuch pisze , może paliwa nie dawać jak piszesz że auto stało siedem miesięcy to w zbiorniku mogła się pokazać rdza i mogło rzucić rdzawy pył na wtryski , ja tak miałem po remoncie suzy , zbiornik miałem zdjęty i jak leżał na kupie to przyrdzewiał lekko w środku i po wlaniu paliwa zassało na wtryski i musiałem je płukać nawet dwa filtry nic nie dało bo to taki pyłek był
_________________
Its obvious why men lift there trucks... Fat chicks cant jump.
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-23, 18:04   

wpdaliśmy na taki trop że wymienimy palec i kopulke. iskra jest i paliwo też daje bo świece zalewa a samochód odpala.
niestety w wyszkowie palca i kopułki nie dostałem od reki i jutro od rana bede walczył.
stara kopułka nie jest w najlepszym stanie i może iskra raz skakać tak a raz tak.
jeżeli to nie bedzie to to bedziemy dalej myśleć.
tutaj wtrysk jest jedno punktowy.
yahho jak masy nie miał to wcale nie chciał palić :) ten problem przerobiłem :)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-23, 18:10   

rumun napisał/a:
wpdaliśmy na taki trop że wymienimy palec i kopulke. iskra jest i paliwo też daje bo świece zalewa a samochód odpala.
niestety w wyszkowie palca i kopułki nie dostałem od reki i jutro od rana bede walczył.
stara kopułka nie jest w najlepszym stanie i może iskra raz skakać tak a raz tak.
jeżeli to nie bedzie to to bedziemy dalej myśleć.
tutaj wtrysk jest jedno punktowy.
yahho jak masy nie miał to wcale nie chciał palić :) ten problem przerobiłem :)


Jak miałem źle z masowany to wypadała iskara i waliło błąd od czujnika położenia wałka nierządu.
I raz chodziło a raz nie itp. ale jak masa dobra to szedł bym tropem kopułki.
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-23, 20:13   

jutro jeszcze sprawdze tak jak piszesz tą mase czy na 100% jest dobra.
no i kopułka przyjdzie i palec.
i napisze czy coś pomogło :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-23, 20:15   

dobrze by było..
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
slavok 
Specjalista



Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 1492
Skąd: KWA
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-01-23, 20:42   

Może świeca ma przebicie?
_________________
La vie en rose :)
Proszę spuszczać olej z reduktorów/skrzyń które do mnie wysyłacie kurierem.

rzadko bywam na forum w razie pytań 6o8 o28 o94.
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-23, 21:06   

świece zmieniane na nowe.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
KRZYKKU 
mechanik
lubię terenówki



Pomógł: 8 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 590
Skąd: Krosno
Wysłany: 2015-01-24, 02:16   

a ja jestem pewien że pomieszałeś miejscami przewody WN :mrgreen: sprawdź kolejność zapłonu i po kolei podłączaj kable od kopułki do świec
_________________
Frontera long 31" Jeep WJ 32"
Samurai 89' 1.3GTi, MT 33", 5.125, 4.16, sprężyna 4-link, full lock, 12000 lbs T-Monster

www.KRZYKKU.com
zderzaki stalowe, zawieszenia na sprężynach, akcesoria 4x4
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-25, 18:42   

pierwsze co to był o jeden ząbek przestawiony rozrząd , drugie to zmieniłem cały monowtrysk i normalnie chodził :-)
niestety nie na długo bo prawdopodobnie ten wtrysk leje paliwo bo pali mi teraz 100 na 100.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-01-25, 19:27   

Próbowałeś na starym wtrysku po przestawieniu rozrządu ?
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-01-26, 10:04   

tak. nadal nie chodził tak jak powinien. w tym tygodniu bede dochodził dlaczego ten leje paliwo.
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.