ja mam wlasnie + 50 kg , juz 4 miechy i narazie odpukac jest dobrze. Nie wiem czy dalbym + 100. Suzi i tak jest sztywna...Mam zderzak pod wyciagare i wyciagarke.
pozdro
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
A ja od siebie jeszcze dodam, że u siebie miałem Ironmana z amorami Skyjackera i przy stalowym zderzaku (choć bez wincha) było przez długi czas jak najbardziej ok. Ładnie pracowały i nie klapnęły w żaden sposób. Tył dość twardy - nie miałem tylnych siedzień więc jako balast woziłem worek żwiru żeby nie podskakiwł na twardym... Ładnie się krzyżował i w porównaniu z klapniętą serią czułem się jak w S-klasie;) Cenowo porównywalne z innymi australijczykami, choć można znaleźc czasem taniej.
_________________ Były i pewnie przyszły właściciel Suzy...
Moim zdaniem niema sensu kupować żadnych piór Mazura. Zbieraj kase na OME lub Lovells. Osobiście nie testowałem lovellsa ale podobno rewelacyjne są. Jak byś chciał to mam komplet Calmini SS 1540 za 800zl.
możesz udzielić więcej informacji na temat Calmini SS 1540 jeśli jeszcze je masz.
kupiłem zawiechę ome od kolesią z firmy " eskapada " naprawdę odradzam kupowanie u tego kolesia bardzo nie słowny facet, 11 dni czekałem i nerwów straciłem ze hoho
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
kupiłem zawiechę ome od kolesią z firmy " eskapada " naprawdę odradzam kupowanie u tego kolesia bardzo nie słowny facet, 11 dni czekałem i nerwów straciłem ze hoho
kupiłem zawiechę ome od kolesią z firmy " eskapada " naprawdę odradzam kupowanie u tego kolesia bardzo nie słowny facet, 11 dni czekałem i nerwów straciłem ze hoho
11 to się ciesz, ja u niego czekałem 30 dni! pierwsza dostawa to 3 resory przednie i jeden tylny zamiast kompletu 2+2. musiałem odsyłać. koleś niogarnięty, niesłowny. no ale cena była dobra ze zestaw 13FA i 39R
mój zestaw 1660 zł w promocji Resory OME13FA/B i Resory OME CS038R na szczęscie sa takie jakie zamówiłem auto podnisło się ok 10 cm (ome + wieszaki dłuższe ) także jest fajny efekt zobaczymy jak się jeździ to opisze jakie wrażenia
_________________ 1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
mój zestaw 1660 zł w promocji Resory OME13FA/B i Resory OME CS038R na szczęscie sa takie jakie zamówiłem auto podnisło się ok 10 cm (ome + wieszaki dłuższe ) także jest fajny efekt zobaczymy jak się jeździ to opisze jakie wrażenia
witam, a jak z przewodami, etc? coś musiałeś dorabiać, przedłużać oprócz cybantów, o których gdzieś pisałeś? pzdr
małe rezime stanu faktycznego w "branży resorowej"
1. kompletny brak przyjmowania reklamacji przez "firmy" handlujące "firmówkami"
2. poziom reklamacji/uszkodzeń jest na pewno powyżej 10% (stawiam na naście) -wiem z autopsji bo pośredniczyłem w sprzedaży firmówek (teraz też mogę ...ale każdego potencjalnego klienta uprzedzam o ryzyku związanym z "fikcja gwarancji" i od prawie roku żaden się nie zdecydował...)
3. u mnie jak jest wszyscy wiedzą
pozdro
Mazur
I Reklamowanie swojej działalności oczerniając działalność innych to hoojowy marketing. II Myślę , że mógłbyś użyć innych argumentów, bardziej merytorycznych dotyczących szczegółów technicznych swoich produktów, zasady ich reklamacji itp.
I
Po części pewnie masz rację i jeżeli KOGOŚ bezpodstawnie powyższym postem uraziłem to wielkie PRZEPRASZAM nie to było moim zamiarem
Sprostuję więc NIE WIEM CZY U WSZYSTKICH DYSTRYBUTORÓW/POŚREDNIKÓW ISTNIEJE TAKI PROCEDER -pisałem to ze swojego empirycznego doświadczenia a parokrotnie po tych "doświadczeniach 4 litery mnie bolały", byłem lżejszy o "parę zyla" a i nerw przy tym był okrutny...
Post faktycznie dosadny, ale siedząc w "branży" nie wieżę że nie "doszło do Ciebie" co dzieje się notorycznie na rynku. Nie pytam o to jak Ty załatwiasz takie sytuacje ale o Twoją / Naszą Konkurencję a częstokroć Firmy z którymi się współpracuje (...bardziej by pasowało z końcówką ...ło). Jeżeli chodzi o Ciebie jako człowieka i o Twoją Firmę to mam jak najbardziej pozytywne odczucia, więc tym bardziej PRZEPRASZAM jeżeli takie a nie inne sformułowania bezpośrednio Ciebie dotknęły.
II
myślałem że załatwia to punkt 3 ...ale OK zapodam:
Zasady reklamacji są baaaardzo proste przyjmuje przez rok 100% reklamacji (poza: "dzwonami" i w przypadku braku zamontowanych ograniczników "zamknięcia" się wieszaków. Temat zamykania się wieszaków dotyczy głownie resorów off-roadowych, typ "leśnik" i seria niekoniecznie muszą mieć ograniczniki ale uważam że są wskazane)
Moje resory typu HD OFF-ROAD faktycznie na początku są TWARDE o czym uprzedzam kupującego ale po kilku tygodniach intensywnego użytkowania układają się i zaczynają pracować jak należy (to kiedy zrobią się miękkie zależy w dużej mierze od Użytkownika i o odpowiedniego doboru resora pod masę samochodu -robię to indywidualnie)
Owszem zdarzają się również reklamacje (pękanie pióra lub bardzo rzadko osiadanie) ...ale kto ich nie ma??
O minusach uczciwie napisałem czas na "chwalenie się"
Przez rok nie interesuje mnie czy "biegasz latasz skaczesz pływasz" masz bezproblemową gwarancję
Nieskromnie napiszę że moje resory są jednymi z dłużej trzymających swój pierwotny profil (na "dotarciu" osiadają ok 2cm)
Po odpowiednim dobraniu i ułożeniu się pracują naprawdę MIĘKKO (choć uczciwie napiszę że są dostępne na rynku resory Firmowe odczuwalnie "miększe" jednocześnie jestem w stanie wskazać również Firmówki twardsze od moich -dużo zależy również od amortyzatorów i doboru resorów pod masę samuraj)
Pozwólcie że przy okazji wytłumaczę również skąd wzięła się kultowa twardość resorów od Mazura ...za przykład niech posłużą przody otóż w Serii są to 3 pióra po 6mm ja na początku po prostu tylko dokładałem dodatkowo 1 pióro 6mm i taki model sprawdzał się ale dopiero przy masie samiego ok. 1,2tony... Aktualnie produkuję pod off-road resory o zróżnicowanej grubości piór (przy masie ok. 1 tony jest to układ 6-5-5-6mm). Dodatkowo jako pierwsza firma na rodzimym rynku zastosowałem obustronne podwójne pióra główne (przód i tył) co stanowi idelne zabezpieczenie przy ew. pęknięciu/złamaniu pióra głównego (niewątpliwie usztywnia też nieco resor -coś za coś ). Od kilku miesięcy wprowadziłem również przekładki teflonowe umieszczone na całej powierzchni styku piór (nie tak jak w oryginale jedynie na samych końcach).
Pisałem już kilkukrotnie w różnych miejscach że ideałów po prostu nie ma.
Przy produkcji resorów można iść w kierunkach
1. od początku MIĘKKO ale... większe prawdopodobieństwo osiadania i co równie ważne wyginania/odkształcania się resora/pióra w zamian mamy mniejsze prawdopodobieństwo złamania
2. na początku TWARDAWO ale... lepsze trzymanie zadanego profilu, małe prawdopodobieństwo wyginania, możliwe nieco wyższe prawdopodobieństwo pęknięcia
Szanuję wybór każdego z Klientów to jego święte prawo ale żeby wybrać powinien mieć prawo do pełnej, rzetelnej i prawdziwej wiedzy o produktach ...a każdy dobry produkt obroni się sam
P.S.
Wybaczcie moje nieco sarkastyczne pierwotne podejście do tematu ale o moich resorach naczytałem się 'trochę' niezasłużonych niepochlebnych opinii a z czysty sumieniem mogę napisać że wiele z nich była delikatnie pisząc naciągana. Na "wiodącym" forum jak pojawił się post, gdzie było "średnio" o resorach by Mazur to wszystko było OK ale jak ktoś wlepił linka z "jutuba" ze skakankiem i naprawdę porządnym zapierdzielaniem na Mazurowych to wątek nie zamykano ale WYCINANO podobnie jak prawie wszystko co było in plus ...no tom się "wypłakał" niech jakaś blądi przytuli biednego żuczka
...żeby nie było że tylko się chwalę to dla osób powołujących się na FORUM daję rabat 10% na zakup zawieszenie typu OFF-ROAD HEAVY DUTY -pozdro MAZUR
_________________ (600)017290 biuro@partner4x4.plwww.PARTNER4x4.pl
Widzę to co widzę i w ogóle się nie wstydzę
Niech się wstydzi ten co robi, nie ten co widzi
ja tam czekam na opinie suzuka 4x4 o lovells, bo takie ma zamiar zarzucic. Sytuacja u mnie wychodzi tak, ze najpierw myslalem o ome - pozytywne wibracje od kolegow przemoCk i Myszon, potem suzuka 4x4 troche mi namieszal w glowie, ze lovells lepsze, wiec czekam na jego opinie jak kupi. Mi sie nie spieszy, a on czeka jak sprzeda motor zeby kupic zawias, z tego co wiem.. Mi sie nie spieszy bo motam silnik diesela, zwlaszcza jak jeszcze silnik gdzies tam po polsce jezdzi, bo jeszcze nie kupilem. Mysle , ze jak wloze silnik i osprzet , a to jak widze moze potrwac to Suzuka 4x4 kupi lovells i bede juz wiedzial na 100 procento gdzie uderzac . Pozdro
_________________ mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum