Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Resory LOVELLS
yenko 
Specjalista
PIMP MY PEPSI RIDE



Pomógł: 19 razy
Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 1476
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2015-01-27, 23:06   

A przełożenia lub coś takiego zmieniałeś ?? To ile najwięcej jechałeś ?? 110 Da rade jechać ??
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-01-28, 09:04   

Przełożenia w mostach 5,125, ale silnik od Swift GTI lubi wyższe obroty.
Sprawdzałem na nawigacji, prawie 130 ale na oryginalnych resorach trochę strach. :shock:
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-01-28, 10:12   

Ari napisał/a:
Sprawdzałem na nawigacji, prawie 130 ale na oryginalnych resorach trochę strach. :shock:


Moim zdaniem to nie resory tylko rozstaw kół/osi, stan układu kierowniczego i ogólnie mało aerodynamiczna sylwetka wpływają na odczuwanie dyskomfortu przy wyższych prędkościach. Resor co najwyżej poprawi Ci trakcję w zakrętach i w spontanicznym wpadaniu w dziurę (ale nie sądzę byś dotychczas wchodził z prędkością 130 km/h w zakręty lub jeździł po dziurach) więc ja bym się tak nie nastawiał, że Lovells to takie pacaneum bo się można rozczarować.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Ari 
zapaleniec


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 359
Skąd: okolice Torunia
Wysłany: 2015-01-28, 10:24   

Tak pytam, bo zastanawiam się również nad sprężynami, jednak w przypadku tych drugich jak się naczytałem może być więcej komplikacji z montażem.
Jeśli jednak sprężyny będą wypadały zdecydowanie lepiej w trakcji, to chyba się na nie zdecyduję.
_________________
Arek

Życie jest jak muzyka.
Przestrzeń między nutami jest ważna jak nuty.
 
     
zed111
zapaleniec



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 346
Skąd: SGL
Wysłany: 2015-01-28, 10:41   

sprężyny na zakrętach wypadają raczej (zwykle - zależy od ich doboru) gorzej niż resory
SAM ma rację, inne elementy decydują, nie resory
 
     
Inarus 
świeżak


Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 1
Skąd: małopolska
Wysłany: 2015-02-15, 21:16   

Witam,

planuje zakupić resory lovellsa + 2", przód HD, tył MEDIUM
wieszaki mam założone + 2",
z tego co czytałem potrzebne będą amortyzatory i tu moja prośba do tych co maja taki zestaw o poradę jakie zastosować.
Na forum sporo tego i sam już nie wiem co wybrać.
czy zestaw vitara(tył) do przodu i lublin(tył) do tyłu będzie dobry,
albo omega b(tył) do przodu i vw LT(tył) do tyłu.
może jakieś inne propozycje. dodam ze auto używane głównie w terenie, powiedzmy 70% teren.
za pomoc z góry dzięki, pozdrawiam
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-02-15, 22:10   

vitara tył-przód, polonez tył-tył, - polonez dobry bo pasuje plug&play no i TANIOCHA 80zł monroe :-D
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
maciek111 
mechanik



Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 627
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2015-02-16, 13:05   

Inarus napisał/a:
Witam,

planuje zakupić resory lovellsa + 2", przód HD, tył MEDIUM
wieszaki mam założone + 2",
z tego co czytałem potrzebne będą amortyzatory i tu moja prośba do tych co maja taki zestaw o poradę jakie zastosować.
Na forum sporo tego i sam już nie wiem co wybrać.
czy zestaw vitara(tył) do przodu i lublin(tył) do tyłu będzie dobry,
albo omega b(tył) do przodu i vw LT(tył) do tyłu.
może jakieś inne propozycje. dodam ze auto używane głównie w terenie, powiedzmy 70% teren.
za pomoc z góry dzięki, pozdrawiam

kup HD na przód nie wielka różnica a nie siądzie jak dojdzie zderzak i wyciągarka. amorki z omegi przy tym lifcie będą za długie lepsza vitara tył LT jest ok i czasami tanio można wyrwać :)
 
 
     
dożek4x4 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-03-20, 19:16   

Kupiłem resory lovells przód i tył HD. mam pytanie odnośnie "metamorfozy" z hd na medium..które pióro się wyjmuje żeby resosy lepiej pracowały gdy tył auta jest nie obciążony
_________________
Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-07, 23:18   

zamontowałem lovellsy przód hd tył medium na standardowych wieszakach i tu pytanie: czy wam też krzywo auto stoi? tzn strona = pasażer niżej niż kierowca? żeby niebyło wszystko zamontowałem zgodnie z oznaczeniami na resorach PS i DS tak jak trzeba. Może to kwestia kilku wyjazdów aż się ułożą czy coś. Na starych resorach tak samo krzywo stał.
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-04-07, 23:21   

Coś mi się zdaje, że to tak celowo stąd oznaczenia D... i P... Ponoć chodzi o to, że częściej jeździ sam drajver ;) możesz co najwyżej się upewnić u bardziej doświadczonych czy po czasie to się wyrównuje czy zostaje krzywo na wieki.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-04-07, 23:26   

Dokładnie tak, z tego powodu "driver side" jest wyżej :mrgreen:
 
     
dożek4x4 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-04-09, 20:37   

Założyłem parę dni temu też Lovells przód i tył hd... Auto też krzywo stoi (wyżej po stronie kierowcy).
Amorki dałem na przód tył vitara a na tył tył poltek truck. Co do wieszaków najpierw założyłem +2" ale ten zabieg dosyć "wydechował" resor i słabiej pracował (trochę jak wózek widłowy jechał). Myśle, że seryjne wieszaki lepiej sprawdzają się przy takich resorach. Ja poszedłem na kompromis, tzn. dorobiłem wieszaki z rozstawem otworów większym o 25mm niż seria i z płaskownikiem łączący obie strony wieszaka..(również z tego względu że seria wydaje mi się troche delikatna beż tego łączenia pośrodku). Od razu lepsza praca zawieszenia na tych wieszakach. Aha..jeśli chce ktoś zakładać stabilizator to mocowania są trochę zbyt krótkie i trzeba wydłużyć ten pręcik..ja narazie nie założyłem, ale raczej pójdę w stronę przedłużenia uchwytów i założę stabilizator z powrotem bo trochę średnio się śmiga (jeżdżę też szybkie szutry terenowe a'la OS z prędkościami około 50-60 km/h). Ale w samym terenie cięższym do małych prędkości znowu lepiej. Więc zależy kto czego oczekuje i jak użytkuje

[ Dodano: 2015-04-09, 20:42 ]
...Dodałem również po pierwszym dniu dystanse o grubości 40mm na koło...bo trochę wywrotny się zrobił bo tym jak zawias wystrzelił parę cali w górę
_________________
Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-09, 22:53   

gdzie kupowałeś dystanse?? bo właśnie też potrzebuje, bo trochę wóz drabiniasty się zrobił i szukam czegos w dobrej cenie
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-04-09, 23:05   

stabilizator do jazdy w terenie sie w ogóle nie nadaje.
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
dożek4x4 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-04-10, 16:54   

http://allegro.pl/dystans...5190276801.html

tu kupowałem dystanse
_________________
Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-10, 23:50   

fajne ale trochę drogo. może jakby większą ilośc zamawiał to by zeszli z ceny
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
dożek4x4 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 201
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-04-11, 14:01   

Ale śruby są porządnie osadzone na wieloklinie a nie jak w tańszych modelach śruba z gwintem "wkręcona" w otwór... i po kilku przejazdach śruby już luźno chodzą w otworach.
_________________
Były rowery, quady i crossy w terenie...teraz się do Samuraja przesiadły dwa lenie :)
 
     
marcelo 
zapaleniec
Samurai start seria


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 270
Skąd: Lwówek Śląski
Wysłany: 2015-04-11, 20:55   

a nie myślałeś nad tymi?: http:

//olx.pl/oferta/dystanse-poszerzajace-os-suzuki-samurai-jimny-vitara-30-40-50-60mm-CID5-ID8FeTd.html#8bc36f3017

też wygladają solidnie niby niemiecki no i 2 lata gwar. a przede wszystkim 100zł taniej
_________________
33'' silverstone; 5cm Bodylift; 5.125; ARB+HF; spring; spiek; Et-28+5cm; 1.3 pony->1.6 8v
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.