Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Po lifcie HD nie skręca w prawo
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-04-14, 23:41   

Lexx napisał/a:
No to kupie sobie sruby do wasow, i to ogarne jak skoncze plaskacza :D

Jak będziesz kupował, to weź 10.9
Oryginalne są tam 8.8 ale pracują tylko na ścinanie. Po zamocowaniu wąsów rozkład sił wygląda zupełnie inaczej. Ja cały czas jeszcze mam stany lękowe po montażu :oops:
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-04-14, 23:47   

Dzieki za porade ;-) pamietasz jeszcze gwint jaki ma skok, to chyba M12 jest ?
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-04-15, 08:29   

kostuch napisał/a:
Jest jeszcze jedna opcja:
Wąsy z mercedesa z dwóch stron plus oryginalne drążki sj410/413 z wąskiego mostu.
Zaletą jest podniesienie drążka poprzecznego co ogranicza prawdopodobieństwo jego zgięcia o jakiś pieniek.


To jest rzeczywiście ogromna zaleta, ale wadą jest to że zostajesz dalej z tym cholernym drążkiem z niewymiennymi końcówkami, stąd mój wybór. Lexx jeśli dobrze pamiętam to są M12x1,25 i dwóch rożnych długościach, postaram się to sprawdzić dzisiaj wieczorem.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-04-15, 10:18   

U mnie drążek od C-330 wpasował idealnie między dwa wąsy od mercedesa na zwrotnicach końcówki mam od Jymnego obie wymienne.
Mam całkiem pominięte oryginalne wąsy przy zwrotnicach a drążek mam wyspawany coś w podobie do oryginału z tym, że wszystkie cztery końcówki wymienne.
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-04-15, 10:40   

Dany44 napisał/a:
U mnie drążek od C-330 wpasował idealnie między dwa wąsy od mercedesa na zwrotnicach końcówki mam od Jymnego obie wymienne.
Mam całkiem pominięte oryginalne wąsy przy zwrotnicach a drążek mam wyspawany coś w podobie do oryginału z tym, że wszystkie cztery końcówki wymienne.

No ale są głosy że ten drążek ursusa bardziej wygląda niż wytrzymuje. To jak to w końcu jest? :roll:
I musisz mieć na nim naspawane jakieś oczko stożkowe żeby wsadzić końcówkę z drążka skośnego (który trzeba sobie wyrzeźbić "z czegoś").
Jaka jest przewaga końcówek jimniego nad samuraiowymi? Wymiary mają chyba jednakowe.

Wadą drążków z wąskiego mostu faktycznie jest to, że ma tylko jedną wymienną końcówkę.
Zaletą brak konieczności używania spawarki/szlifierki.
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-04-15, 10:43   

Zaloze sobie ta z waskiego, i tak lezy od prawie 3ch lat nieuzywana a jak sie skonczy bede kombinowal nad czyms nowym.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Dany44 
mechanik



Pomógł: 15 razy
Wiek: 46
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 663
Skąd: Powiat Żyrardów
Wysłany: 2015-04-15, 10:54   

kostuch napisał/a:
Dany44 napisał/a:
U mnie drążek od C-330 wpasował idealnie między dwa wąsy od mercedesa na zwrotnicach końcówki mam od Jymnego obie wymienne.
Mam całkiem pominięte oryginalne wąsy przy zwrotnicach a drążek mam wyspawany coś w podobie do oryginału z tym, że wszystkie cztery końcówki wymienne.

No ale są głosy że ten drążek ursusa bardziej wygląda niż wytrzymuje. To jak to w końcu jest? :roll:
I musisz mieć na nim naspawane jakieś oczko stożkowe żeby wsadzić końcówkę z drążka skośnego (który trzeba sobie wyrzeźbić "z czegoś").
Jaka jest przewaga końcówek jimniego nad samuraiowymi? Wymiary mają chyba jednakowe.

Wadą drążków z wąskiego mostu faktycznie jest to, że ma tylko jedną wymienną końcówkę.
Zaletą brak konieczności używania spawarki/szlifierki.


Są takie głosy, ale u mnie wytrzymuje moze przez to, że jest mniej narazony na uszkodzenia ponieważ jest jakieś 10 czy 12 cm wyzej od oryginału. Plus pewnie ja nie jeżdżę jakoś Hardcorowo.
Oczko ze starego wąsa zwrotnicy mam wspawane właśnie przy jednym końcu drążka poprzecznego.
Drążek skośny też mam zrobiony z drązka od C-330 tylko był przeciety na pół byław niego wsunieta druga rurka i zespawane wszystko na amen.
Przewaga końcówek Jimnowych nad Smurajowymi jest znikowa ale jak dla mnieardzo istotna. Generalnie są takie same a przewaga jest taka, że bez problemu kupuje się prawe i lewe.
(nie wiem może do samca tez można dostać prawe i lewe dokąłdnie tego nierozpatrywałem wiedziałem, ż ez jimiego podejdą i takie kupiłem) :-)
_________________
SJ 50 87r. Coś tam lekko pomotane.
SJ 50 89r. Cywil
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-04-16, 08:52   

Witam,

Ja przymierzam sie do zmiany koncepcji ukladu kierowniczego na wasy z merca. Juz takie kupilem. Wsadzilem wspomaganie od omegi a mam zawieche Calmini z wasem Calmini (fajny bo ma nawet mocowanie na amortyzator skretu). Jako ze on juz nie pasi musze troche podniesc drazek bo aktualnie pracuje pod zbyt duzym katem. Czy ktos z was wzmacnial jakos wasy z merca?
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-04-16, 11:01   

Manolo napisał/a:
. Czy ktos z was wzmacnial jakos wasy z merca?

Po co?
I tak najsłabszym ogniwem jest ich mocowanie do zwrotnic.
 
     
Manolo 
rozgadany
Nowy



Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 10 Paź 2014
Posty: 82
Skąd: Jabramowo
Wysłany: 2015-04-16, 16:17   

kostuch napisał/a:
Manolo napisał/a:
. Czy ktos z was wzmacnial jakos wasy z merca?

Po co?
I tak najsłabszym ogniwem jest ich mocowanie do zwrotnic.


Pytam bo juz widzialem takie cos na necie. Caly was dodatkowo byl zamocowany do oryginalnego wasa samuraiowego.
_________________
Sami GTI, Calmini 5'', reduktor 4:9:1, wzmocnione mosty,2x blokada i parę innych udziwnień.
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-04-16, 17:16   

Ale to po to żeby wzmocnić mocowanie tego wąsa a nie sam wąs
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.