Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Chłodnica
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-06-24, 14:06   

stachura a ile za metr płaciłeś?
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
bart9018 
stały bywalec



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 208
Skąd: PAROLE
Wysłany: 2015-06-24, 15:51   

ja rumun ciagnalem na tyl peksem od centralnego (zmierze srednice to ci podam)dostepny w wiekszosci sklepow hydraulicznych :mrgreen: do chlodnicy wykorzystalem gumowe ori od amuraia :mrgreen:
_________________
JUZ SAMURAI:):):)
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-06-24, 21:44   

jak zakładałem te rury u siebie i w kilku innych autach, prawie mnie zlinczowano, ale od 2012 roku używam zwykłych rur zgrzewanych PP w Samuraiach.
średnica zewnętrzna 32, wewnętrzna chyba 25.

Nie ma z nimi nawet najmniejszych problemów i są mega tanie
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-06-24, 22:10   

A jakis link do takich rur?😀 bo nie wiem o jakie Ci chodzi😀
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-06-24, 23:28   

Chomik a co z tymi wezami jest nie tak ? sporo osób ich używa i nie narzekają . Wracajac jescze do tych PP które używasz jak je łaczysz, nacinasz rowek, gumowe kolanko i obejma , czy jakoś na goraco je wyginasz i łaczysz ??
 
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-06-25, 10:51   

Co to sa te PP?😀 bo nie kumum he he
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
szymszym 
mechanik



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 520
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-25, 10:57   

PP - prawdopodobnie polipropylen
_________________
szym
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-06-25, 11:13   

rumun napisał/a:
Co to sa te PP?😀 bo nie kumum he he


Tutaj masz np. cały katalog produktów zgrzewanych PP włącznie z rurami http://www.leroymerlin.pl...ewane,a548.html

Generalnie to się wykorzystuje do instalacji hydraulicznych, maks temperatura robocza wskazywana przez producenta zazwyczaj, to ok 80,0C. Samo zgrzewanie jest banalnie proste, można wypożyczyć zgrzewarkę z Castoramy za symboliczne pieniądze. Dostępne są różne kształtki, przejściówki, złączki. Instalacja jest dość sztywna (nie jak stalowa, ale nie wygina się jak wąż gumowy). W instalacjach domowych żeby ograniczyć pracę rur na długości przy dłuższych odcinkach z ciepłą wodą zaleca się stosować rury z dopiskiem STABI / stabilizowane lub ograniczać maks proste odcinki bodaj do 4m i robić "dylatacje". Tyle teorii, praktyka Chomika pokazuje, że dają radę w samochodzie.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
chomik. 
stary wyjadacz
Hamster Garage



Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 839
Skąd: Jedlina-Zdrój
Wysłany: 2015-06-25, 12:22   

stachura44 napisał/a:
Chomik a co z tymi wezami jest nie tak ? sporo osób ich używa i nie narzekają . Wracajac jescze do tych PP które używasz jak je łaczysz, nacinasz rowek, gumowe kolanko i obejma , czy jakoś na goraco je wyginasz i łaczysz ??


ja nie piszę, że jest z nimi coś nie tak, bo tez zdarzało mi się je stosować. Trzeba tylko uważać na mocnych zgięciach, bo lubi się załamywać.

wracając do PP, to stabi mają mniejsze fi wewnętrzne od zwykłych (już nie pamiętam ile) dlatego stosuję te zwykłe bez żadnych wzmocnień.
_________________
SJ413 86r po kilku drobnych modach, zwany Żółtasem ;-)
www.facebook.com/hamstergarage?_rdr
 
     
rumun 
mechanik



Pomógł: 6 razy
Wiek: 31
Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 652
Skąd: wyszków
Wysłany: 2015-06-25, 22:03   

a to zastosowania takich rurek jeszcze nie widziałem w żadnym samochodzie :-)
najwidoczniej słabo sie przyglądałem ale zastanowie sie nad takim rozwiązaniem :-)
_________________
samurai 1.6 16v, sprężyna, przód blokada arb+wzmacniane półosie, tył mini spool, spiek, reduktor 1.0, tył wał uaz,wspomaganie,kubełki, chłodnica na tyle, simex 260/75r15, tarcze z tyłu+zaciski od alfy.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.