Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
korektor siły hamowania
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2015-07-03, 11:18   

Wydaje się to ten rysunek. Jedyny, z którego idą dwa przewody na tył.
http://catalog.mdetali.ru...j09NHx8Zm49PTU4

Tylko czy nie da się zastąpić to jakimś odpowiednikiem, który nie będzie kosztował prawie 200 dolców ?

[ Dodano: 2015-07-03, 11:23 ]
Ok będę dzwonił. Bębny mam wszędzie
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-07-03, 12:30   

Mario -> tutaj jeszcze masz kilka postów http://www.zukikrawlers.com/showthread.php?t=30496 o tym jak sobie ludzie radzą z tym korektorem. Generalnie opcji jest kilka:
1. komuś ponoć udało się to rozebrać wymienić oring, złożyć do kupy i działa dalej bezwyciekowo
2. niektórzy montują "bypassy" zamiast tego korektora, czyli pozbywają się go zupełnie. Przy bębnach na tyle ponoć działa zadowalająco.
3. wymieniają na regulowane, akcesoryjne korektory np. wilwooda.
4. montują OEM-owe zamienniki za >120 USD (próbowałeś pytać w naszym polskim ASO?)
5. jest też kolo który twierdzi, że olewał ten wyciek i tylko sumiennie dolewał płynu hamulcowego po czym zdarzył się cud i wyciek samoczynnie ustał! :D

Każde rozwiązanie ma swoje zady i walety, ale jak widać problem dość popularny i ścieżek wiele.
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2015-07-03, 12:59   

No to zabieram się do lektury. Najlepsze rozwiązanie ostatnie:) jeździć i liczyć na cud:):)

[ Dodano: 2015-07-03, 17:56 ]
A nie da się tego okleić całego jakąś substancją żeby nie ciekło? Jakiś taki domowy sposób.
 
     
moziembl 
Specjalista
Samurai 96'



Pomógł: 20 razy
Wiek: 51
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 1165
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-07-03, 18:58   

Po pierwsze niczym tego nie załatasz typu klej bo tam panują nie bagatelne ciśnienia do 100atm. Wieć jeśli coś przegniło to nic nie skleisz. Chyba że jakaś uszczelka wewnątrz do wymiany, ale to pewnie nie rozbieralne.
_________________
Samurai 96' wtrysk, leśniki by Mazur + wieszaki +2", XTR 12000 lbs SPEED, wspomaganie, 4,16:1 lowrange, spiek, Simexy na odwróconych trójkątach, tarcze z tyłu.

Na potęgę posępnego czerepu !!! Mocy przybywaj !!!
 
     
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2015-07-06, 13:20   

Dziękuję wszystkim za pomoc. Znalazłem używkę była pod nosem. Doradził facet z
http://www.samurai-serwis.pl/ z Bielska-Białej. Dzięki.
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-07-06, 13:39   

zdradź no ile Cię ta przyjemność kosztowała?
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2015-07-07, 13:33   

100 zł dodatkowo z dobrymi przewodami hamulowymi i wszystko zrobione i działa jak ta lala
 
     
SamNaSamZSam
Guru 4x4



Pomógł: 120 razy
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 4722
Wysłany: 2015-07-07, 14:01   

no to gratulacje sukcesu, nawet nie tak dramatycznie jak na przeszczep fabryczno-plug`n`playowy
_________________
Długie Koromysło z kowadłem pod maską
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-07-07, 22:01   

witam nowego ziomka - ja znam jedyny skuteczny sposób na to ustrojstwo -wywalić to
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-07-09, 02:05   

Przy tarczach na tyle nie wyobrazam sobei braku korektora, swoj mam ustaiony na redukcje na poziome ~80% i jest OK, przy pelnym przelocie na mokrej nawierzchni lekkie wcisniecie pedalu daje rezultat natychmiastowego zablokowania kol.
Krotko mowiac niebezpieczne...
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
yahoo33 
mechanik



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-09, 10:15   

Potwierdzam to co Lexx pisze, na tarczach z tyłu przy oryginalnym korektorze tył chce mnie wyprzedzić na mokry. Korektor nowy leży i czeka ;)
_________________
yahoo33,

Samurai 1.6 16v - twinpower ;), Spring by Krzykku. Simex 31x10.5r15 Mosty 5.125, LR tył.
 
     
kostuch 
Expert


Pomógł: 51 razy
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 2075
Skąd: wawa
Wysłany: 2015-07-09, 14:34   

Jeżeli z tyłu da się hamulce z mniejszymi tłoczkami, to korekta siły jest naturalna bez dodatkowych dławików.
Przy takich samych zaciskach jak z przodu trzeba jednak korygować.
 
     
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2015-07-09, 16:46   

Powiem jedno:) Warto poszukać tej części, która ma być. Mam jeszcze jeden problem ale to w innym temacie. Suzuki ryczy jak pieron. Muszę go trochę przyciszyć:)
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 44
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-07-09, 22:32   

z tego co kolega pisze ma bębny -więc najprostszy sposób wywalić go bo można zawału dostać przez to ustrojstwo. Ja go nie mam juz chyba 7-8 lat wszystko chodzi idealnie przeglądy przechodzi. A jeżeli tarczę to niestety trzeba ale są takie regulowane ale niestety drogie.
Gdybym miał kupić oryginalny używany dał bym sobie spokój
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
MARIO121279 
świeżak



Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: ŻYWIEC
Wysłany: 2015-08-10, 12:50   

Dzięki wszystkim za pomoc
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2015-10-18, 09:24   

Witam.
Miałem dość kombinowania, to korektor od forda, to od opla, to dwa razem i zawsze bokiem na śliskim. Kupiłem regulowany i bajka. Teraz można bez obaw hamowac na czrnym.
Jest jeszcze jedna zaleta. Mozna dostroić tak jak potrzeba. fajnie bo w terenie można odkręcić i żadna górka nie straszna mozna parkowac nawet pionowo. :lol:

[img][/img]
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
Zawias 
Expert



Pomógł: 54 razy
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 2449
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-10-18, 10:12   

Przy okazji pokażesz mi to cudo.
_________________
Czasem wiarus - ogólnie Dziadek
 
     
pacmano
web m@ster
Pacmano



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 1139
Skąd: Skawina, okolice
Wysłany: 2015-10-18, 10:40   

To jest zwykly zaworek? Ja mam taki "reczny" w kabinie na zwyklym zaworku kulkowym.
 
     
Olo 
rozgadany



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 72
Skąd: Gdańsk-okolice
Wysłany: 2015-10-18, 12:02   

Nie wiem czy to jest zwykły zaworek. Kupiłem jako korektor hamowania z regulacją.
_________________
NIE JEDŹ SZYBCIEJ NIŻ TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ POTRAFI LATAĆ

sj 410
 
     
Lexx 
Specjalista
Lexx



Pomógł: 17 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 1030
Skąd: Bristol UK
Wysłany: 2015-10-18, 12:24   

To jest najzwyklejszy reduktor, tyle ze wystrojony pod zakres cosnien jakie panuja w ukladzie hamulcowym.
Na mokrym, Wilwood'a musze zredukowac na maxa zeby mnie bokiem nie stawialo, na suchym zwiekszam lekko cisnienie i tak jak wyzej, jest bajka.
_________________
Samurai 1.6i '95 :)OME+Koni Special D, rewolwer+2", 5.125+LR+tarcze tyl, dystanse 30mm,Simexopodobne~31',wspomaganie
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.