Wysłany: 2015-09-08, 20:12 1.3 z gaznikiem z gsx-r
Dzis przegladajac neta natknałem sie na taka modyfikacje silnika z samca 1.3 na gazniku https://www.youtube.com/watch?v=ygcyGAxM4E4 i teraz pytanko ,czy ktos z was widział na wlasne oczy takiego moda i czy jest to gra warta swieczki bo sam montaz nie powinien sprawic problemów
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-08, 21:30
Wyobrazam sobie koszmar z synchronizacja tego gaznika.... ustawienie dryfujacego aisana to pikus
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-08, 21:53
Sam synchronizator to wydatek 250-500 PLN. Dodaj do tego cene gaznika (na allegro jest za 750 PLN).... jeszcze trzeba pomodzic troche. Chyba taniej wyjdzie wsadzic baleno ;)
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Pomógł: 83 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 2035 Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-09-08, 22:47
Synchro to nie taka tragedia, da się to ogarnąć przy odrobinie cierpliwości, ale czasem dochodzi jeszcze ustawienie równego poziomu w komorach pływakowych + wystrojenie składu mieszanki na każdym gaźniku, z resztą to samo robi się przy motocyklach.
Schody zaczynają się dopiero przy zużytych gaźnikach, bo trudniej je wystroić.
Baleno na pewno będzie miało większą moc i moment, a mniejszą upierdliwość
Dołączył: 09 Mar 2014 Posty: 1 Skąd: puszcza augustowska
Wysłany: 2015-09-12, 09:47
Witam wszystkich.
Jeśli chodzi o tą przeróbkę to jest dość spory przyrost mocy, dokładnie jaki nie wiem.
Na podobnych gratach jest samuraj w Ełku, który brał udział w rajdzie EłkstremalnaJazda.
Motor 1.3, reduktor 4,16, mosty oryginał i koła 32"- robił wrażenie i w terenie swoje też zrobił, pudło było.
Pozdrawiam
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-12, 13:46
ale amelinium sie nie maluje!
_________________ SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum