Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
1.3 z gaznikiem z gsx-r
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-09-08, 20:12   1.3 z gaznikiem z gsx-r

Dzis przegladajac neta natknałem sie na taka modyfikacje silnika z samca 1.3 na gazniku https://www.youtube.com/watch?v=ygcyGAxM4E4 i teraz pytanko ,czy ktos z was widział na wlasne oczy takiego moda i czy jest to gra warta swieczki bo sam montaz nie powinien sprawic problemów
 
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-09-08, 20:29   

najbardziej dziwny system widziałem z gazniku CC z blosem do LPG i super to jeździło mój Pony nawet startu nie miał
A cenowo jak to wygląda?
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-08, 21:30   

Wyobrazam sobie koszmar z synchronizacja tego gaznika.... ustawienie dryfujacego aisana to pikus
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Starscream 
4x4 guru



Pomógł: 21 razy
Wiek: 43
Dołączył: 30 Paź 2012
Posty: 1731
Skąd: SZY
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2015-09-08, 21:40   

myślisz że jest coś gorszego?? może groźnie wygląda. Weber też groźnie wygląda a podobno bajka
_________________
Samuraj- neverending story...
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-08, 21:53   

Sam synchronizator to wydatek 250-500 PLN. Dodaj do tego cene gaznika (na allegro jest za 750 PLN).... jeszcze trzeba pomodzic troche. Chyba taniej wyjdzie wsadzic baleno ;)

Tutaj poradnik zza wielkiej wody, jak to zrobic http://bbs.zuwharrie.com/content?topic=97431.0
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
Didymos 
Expert
SJ416



Pomógł: 83 razy
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 2035
Skąd: Węgrów
Wysłany: 2015-09-08, 22:47   

Synchro to nie taka tragedia, da się to ogarnąć przy odrobinie cierpliwości, ale czasem dochodzi jeszcze ustawienie równego poziomu w komorach pływakowych + wystrojenie składu mieszanki na każdym gaźniku, z resztą to samo robi się przy motocyklach.
Schody zaczynają się dopiero przy zużytych gaźnikach, bo trudniej je wystroić.
Baleno na pewno będzie miało większą moc i moment, a mniejszą upierdliwość :mrgreen:
 
     
pojjasko 
świeżak


Dołączył: 09 Mar 2014
Posty: 1
Skąd: puszcza augustowska
Wysłany: 2015-09-12, 09:47   

Witam wszystkich.
Jeśli chodzi o tą przeróbkę to jest dość spory przyrost mocy, dokładnie jaki nie wiem.
Na podobnych gratach jest samuraj w Ełku, który brał udział w rajdzie EłkstremalnaJazda.
Motor 1.3, reduktor 4,16, mosty oryginał i koła 32"- robił wrażenie i w terenie swoje też zrobił, pudło było. shuffle
Pozdrawiam
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-09-12, 10:18   

Zamiast z baleno nie lepiej z liany wstawić trochę mocniejszy i cały ameliniowy
 
 
     
manias79 
mechanik



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 2015-09-12, 13:46   

ale amelinium sie nie maluje!
_________________
SJ500, silnik 1.6 8v, blokada lock right 1530 tył, przód HF RD 208, most przedni wysunięty 2 cm do przodu, reduktor 4.16:1, koła Fedima Sirocco 31/10.5/15, półosie i przeguby przód Trail Gear Rock Assult 33 spline, zawias Mazur HD, kilo rdzy i błota.
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-09-12, 14:35   

Maluje, maluje ;-)
 
 
     
DUŻY 
stały bywalec
:)



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 31 Paź 2013
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-09-12, 21:46   

stachura44 napisał/a:
Zamiast z baleno nie lepiej z liany wstawić trochę mocniejszy i cały ameliniowy


Liana ma ma silnik serii M a nie G problemy związane ze swapem rosną ;)
 
     
stachura44 
pomocnik mechanika


Pomógł: 8 razy
Wiek: 74
Dołączył: 14 Lut 2014
Posty: 456
Skąd: Abc
Wysłany: 2015-09-13, 09:54   

silnik 1.6 z liany + skrzynia z jimny robi mocny i lekki zestaw i roboty tyle co przy swapie na balerona
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.