Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: slavok
2013-09-26, 14:13
szarpanie kierownica na czarnym
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2011-03-03, 21:09   szarpanie kierownica na czarnym

co to może być ? gdy jadę na odpiętych sprzęgiełkach jest ok ale jak zapnę przód to przy 60 km/h szarpie kierownica oczywiście na asfalcie i tylko na tylnym napędzie, w terenie nie odczuwalne

[ Dodano: 2011-03-04, 15:47 ]
pomoże ktoś ??
 
 
     
KSikorski 
Moderator



Pomógł: 15 razy
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sty 2011
Posty: 408
Skąd: Warszawa/Tczew
Wysłany: 2011-03-04, 18:49   

Masz rozwalone krzyżaki albo wieloklin przedniego wału. Może być też źle złożony lub niewyważony.
_________________
Jimny M16A
Samurai 1,6 TD odszedł
 
     
tomek stasiak 
zapaleniec
Tomi



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 281
Skąd: ESI
Wysłany: 2011-03-04, 20:46   

ja stawiam na wał
 
     
Skalpel 
pomocnik mechanika



Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 29 Sty 2011
Posty: 498
Skąd: Ryki
Wysłany: 2011-03-05, 09:27   

Szarpie jakoś chronicznie, czy "jak mu się spodoba"? Miałeś tak od zawsze, czy niedawno się zrobiło? Też bym chyba na wał stawiał.
_________________
Gdzie Patrol nie może tam Samuraia pośle :D
WWW.EXTREMPULAWY.PL

 
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-03-05, 10:22   

Najlepiej wejdź pod auto i sprawdź luzy na krzyżakach.
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2011-03-05, 18:10   

kurde dzisiaj smigałem i o dziwo jak reką odiął nis nawet nie szarpnęło szczypte nawet nie wiem co jest grane luz na wale przednim jest jakies 1\4 obrotu a tylny wogule tochyba jest kiepsko hm ?
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-03-05, 18:42   

1/4 obrotu luzu na krzyżaku? :shock: :shock: :shock: Jesteś pewien?
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2011-03-05, 18:55   

na wale
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
Yabu 
pomocnik mechanika



Pomógł: 4 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2010
Posty: 425
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2011-03-05, 20:07   

Dobra, coś ostatnio mam problemy z czytaniem. ;-) A jak tam krzyżaki?
_________________
Kto smaruje ten jedzie. :-)

 
 
     
misiek_sw 
nowicjusz


Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 44
Skąd: wieliczka
Wysłany: 2011-03-06, 20:35   

Kolega miał tak w patrolu na oponach balonówkach jak były wybrzuszone...
 
     
rybagosc 
stały bywalec



Wiek: 42
Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 190
Skąd: CZŁUCHÓW
Wysłany: 2011-03-07, 11:41   

oponki mam nowe ale w sumie to teraz zgupiałem bo mu przeszło i nie wiem czemu ale nic nie szarpie ani kapkę
_________________
1.SJ410 + graty do nowego projektu mosty tojka lj70 reszta w budowie ...
 
 
     
R3-Owies
świeżak


Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 18
Wysłany: 2011-03-11, 18:44   

witam koledzy ja też tak mam jak włączę sprzęgiełka i też trzęsie kierownicą na asfalcie nawet na samym tyle? tak samo jest jak włączę napęd na 4 koła.
jaka przyczyna czy można to naprawić jaki koszt
 
     
tomek stasiak 
zapaleniec
Tomi



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 281
Skąd: ESI
Wysłany: 2011-03-11, 21:34   

ja mam sprzęgiełka zapięte cały czas i nic takiego nie mam także to nie wina napedów tylko zawieszenie albo felgi lub opony
 
     
albert 
Specjalista
albertus



Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 1285
Skąd: Rewal
Wysłany: 2011-03-11, 23:02   

to ze masz zapiete a to czy jezdzisz na asfalcie 4x4 to sie liczy. Ja mam zbieraki wiec ,, zapiete,, non stop ale wajcha na przednia os bron boze na czarnym ani drgnie bo by druga łapka ja upomniala :-D

najprosciej wywazyc koło , moze przejdzie, jesli nie cos moze byc wybite i normlna sprawa ze co jakis czas sie wymienia.
_________________
mój pepe
wyciagara 4mad, silnik 1.9d, lift budy, kinetyk, opony kumho kl 71 235/75/15, reduktor 4.16, rewolwery, lovellsy hd ,blokada LR1530,
wspomaganie kierownicy-w planach arb na przodzie, błysk w oczach..
 
     
R3-Owies
świeżak


Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 18
Wysłany: 2011-03-12, 23:14   

jakby były koła nie wyważone to by tłukło cały czas
a kierownicą tłucze tylko jak zapnę sprzegiełka
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
 
   

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum owner .::Myszon::. Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.